Vrijgezellenfeestje!?

Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ow, het gaat hier over ideeën. Mijn laatste vrijgezellenfeestje was ultra. Wel voor in de zomer.

Het meisje was juf en moest aanbellen bij willekeurige mensen om kleine kinderen voor te lezen. Uiteraard in haar pyama met een grote slaapmuts op.

De jongen moest zichzelf schminken in het raam van een restaurant, waar gasten aan het eten waren die verbaast naar buiten staarden.
Hij twijfelde te lang en kreeg "straf" (was overigens al van te voren ingestudeerd) De straf was een kopje koffie regelen in een boekhandel (dat ook al ingelicht was). Dat duurde veel te lang en toen moest hij voor straf met een papieren zak op zijn hoofd door de winkelstraat touwtje springen en hard roepen dat hij (naam X) was en dat ie vrijgezel was. Net zo lang totdat wij tevreden waren. Vervolgens moest hij van vouwpapier en crepepapier, bloemen maken en daar een bosje van maken.
Vervolgens hadden we zo'n grote vierkante bouw-zak achtige zak geregelt en 2 zakken ballonnen. De ballonnen moest hij opblazen en in de zak stoppen. Dat moest voldoende zijn om de gracht over te steken. (!? :, ) Daar hielpen we hem maar ff bij, want dat was wel wat veel. Toen de zak vol was, was inmiddels zijn meisje gearriveerd aan de andere kant van de gracht. De zak werd in de gracht gemikt en meneer moest al zingent naar de overkant varen en het bosje papieren bloemen aanbieden aan zijn vriendin, om vervolgens met haar terug te varen. Dit alles lukte best goed en we hadden een hoop bekijks. :!

Naderhand de ballonnen geknapt en de zak gedumpt in een bouw-afvalbak. 3 minuten kwam de politie, maar die waren te laat en reden door. :bo
Naar mijn mening best cool.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Dan maar aan de ranja :sleep:

Kan je daar ook een spijker van in je kop krijgen ? Zoiets van als je f bukt om je schoenveters vast te maken dat je denkt van ....die laatste ranja had ik ff niet moet moete nemen :,

Nee hoor ieder ze meug en heug maar ik beschreef ff een vrijgezelle avond die ik en mijn vrienden nog HEEL GOED WETEN !!!

man man wat een feest en de bruiloft moet nog komen !!!! pfoe !!!!!!!!!!!!!

[Aangepast op 10/5/05 door Lambertus]
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Ow, het gaat hier over ideeën. Mijn laatste vrijgezellenfeestje was ultra. Wel voor in de zomer.

Het meisje was juf en moest aanbellen bij willekeurige mensen om kleine kinderen voor te lezen. Uiteraard in haar pyama met een grote slaapmuts op.
COOL...[size=-2]niet meelezen Takkie :P:D[/size]
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door Kaw
Ow, het gaat hier over ideeën. Mijn laatste vrijgezellenfeestje was ultra. Wel voor in de zomer.

Het meisje was juf en moest aanbellen bij willekeurige mensen om kleine kinderen voor te lezen. Uiteraard in haar pyama met een grote slaapmuts op.
COOL...[size=-2]niet meelezen Takkie :P:D[/size]
COOL:D
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Wel heel erg leuk. :)

Volgens mij heb je ongelooflijk veel lol met zijn allen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Dan maar aan de ranja :sleep:
Tis bijbels correcter om wijn te drinken. ;) Dat was ook een dwaling van die monikken -> Geen wijn, maar bier...
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Kan je daar ook een spijker van in je kop krijgen ? Zoiets van als je f bukt om je schoenveters vast te maken dat je denkt van ....die laatste ranja had ik ff niet moet moete nemen :,
Ligt er aan hoe zoet het was.
Nee hoor ieder ze meug en heug maar ik beschreef ff een vrijgezelle avond die ik en mijn vrienden nog HEEL GOED WETEN !!!

man man wat een feest en de bruiloft moet nog komen !!!! pfoe !!!!!!!!!!!!!
Te vaak zulke avonden en je hebt geen hersencellen meer over om zoiets te kunnen herinneren!

Nee, een creatieve opdracht vind ik leuker dan me lam zuipen.
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Ow, het gaat hier over ideeën. Mijn laatste vrijgezellenfeestje was ultra. Wel voor in de zomer.

Het meisje was juf en moest aanbellen bij willekeurige mensen om kleine kinderen voor te lezen. Uiteraard in haar pyama met een grote slaapmuts op.

De jongen moest zichzelf schminken in het raam van een restaurant, waar gasten aan het eten waren die verbaast naar buiten staarden.
Hij twijfelde te lang en kreeg "straf" (was overigens al van te voren ingestudeerd) De straf was een kopje koffie regelen in een boekhandel (dat ook al ingelicht was). Dat duurde veel te lang en toen moest hij voor straf met een papieren zak op zijn hoofd door de winkelstraat touwtje springen en hard roepen dat hij (naam X) was en dat ie vrijgezel was. Net zo lang totdat wij tevreden waren. Vervolgens moest hij van vouwpapier en crepepapier, bloemen maken en daar een bosje van maken.
Vervolgens hadden we zo'n grote vierkante bouw-zak achtige zak geregelt en 2 zakken ballonnen. De ballonnen moest hij opblazen en in de zak stoppen. Dat moest voldoende zijn om de gracht over te steken. (!? :, ) Daar hielpen we hem maar ff bij, want dat was wel wat veel. Toen de zak vol was, was inmiddels zijn meisje gearriveerd aan de andere kant van de gracht. De zak werd in de gracht gemikt en meneer moest al zingent naar de overkant varen en het bosje papieren bloemen aanbieden aan zijn vriendin, om vervolgens met haar terug te varen. Dit alles lukte best goed en we hadden een hoop bekijks. :!

Naderhand de ballonnen geknapt en de zak gedumpt in een bouw-afvalbak. 3 minuten kwam de politie, maar die waren te laat en reden door. :bo
Naar mijn mening best cool.



Aaah... die is goed :)


Pff... dat zou k toch niet graag willen doen!
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Ach ja Kaw ... je heb wel gelijk hoor ...

Maar een paar keer per jaar met je maten de stad in ....gooi je haar los en doe es gek ...moet kunnen toch ??

Bijbels gezien niet okay maar daar wordt je de volgende dag ruimschoots aan herinnerd !!!

En toch ...dergelijke avonden wil ik niet missen :bou::bou:

Ik heb met me 38 jaar toch ng wilde haren !! wordt wel minder hoor ! want ik moet er niet aan denken dergelijke escapades ieder weekend te doen !!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Niets is zo irritant als dronken mensen. Hoewel sommigen zich gedragen als een blij ei maar toch... nuchterheid spreekt me 10x meer aan. Ik vind dronken mensen eerder een beetje ordinair overkomen! Denk maar eens aan die lallende studenten... totaal geen klasse toch?!

Nee geef mij maar een cola-lightje of een watertje maar zuipen doen we niet!:ha:ha:ha:ha:ha:ha:ha
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Niets is zo irritant als dronken mensen.
Helemaal mee eens!!! :u :u :u :u

Ik drink geen druppel alcohol (meer), en heb ook zo'n hekel aan bezopen mensen! Laatst zaten er nog een paar bij me in de bus, eentje kwam half op schoot liggen... :mad: En ze wilden uit het dakraam gaan hangen, nou je weet wat er dan kan gebeuren, hebben we laatst weer gehoord. Grote bek tegen oude mensen. Ze moesten het verbieden, die rommel.

Maar dit was een beetje off-topic. (Of misschien toch niet. Want ik hoor idd ook wel eens dat het op die vrijgezellenfeesten vooral om zuipen gaat.)
TheEdge

Bericht door TheEdge »

Of een vrijgezellenfeest alleen maar zuipen is of ook gewoon heel gezellig kan zijn, ligt geheel aan je eigen instelling. Bovendien: de reden dat ik mijn vraag HIER postte, en niet op zomaar een forum, is omdat ik verwachtte dat de bezoekers van OSW met opbouwende ideeën zouden komen in plaats van alleen zuipverhalen. En gelukkig ben ik daar niet in teleurgesteld. :thu
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus

Maar een paar keer per jaar met je maten de stad in ....gooi je haar los en doe es gek ...moet kunnen toch ??
We zouden bijna gaan denken dat je lang haar hebt!! :,:,:,:,:,

[Aangepast op 12/5/05 door Lizzy]
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
TheEdge

Bericht door TheEdge »

Voor de geïnteresseerden: het vrijgezellenfeestje was prima geslaagd! We hebben uiteindelijk de bruid getest op haar kwaliteiten als "goede huisvrouw". De examenonderdelen waren achtereenvolgens:

* Het huishoudpotje beheren (twee artikelen op de markt ruilen voor grotere artikelen)
* Schoonmaken (toiletten reinigen in de kerk)
* Kinderen opvoeden (een baby verschonen en eten geven)
* Nuttige handwerken (een 'bruidsjurk' maken van vitrage en oude lappen)
* Eten koken en gasten laven

Als beloning kreeg ze een oorkonde en een aantal cadeautjes. Ik moet zeggen dat ik het een geslaagde dag gevonden heb. De bruid vond dat zelf trouwens ook... :-)
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Ideeën voor een vrijgezellenfeestje

Bericht door Mister »

Ik geeft dit thema eens een flinke schop omhoog. Vrijgezellenfeestjes, wat vinden wij daar eigenlijk van?
Zelf heb ik er totaal al geen zin in. Het lijkt in onze kring ook steeds meer voor te komen.
Zit ook altijd wat morele druk op, staat me ook al niet aan...
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Ideeën voor een vrijgezellenfeestje

Bericht door Zita »

Mister schreef:Ik geeft dit thema eens een flinke schop omhoog. Vrijgezellenfeestjes, wat vinden wij daar eigenlijk van?
Zelf heb ik er totaal al geen zin in. Het lijkt in onze kring ook steeds meer voor te komen.
Zit ook altijd wat morele druk op, staat me ook al niet aan...
Ik zie er de toegevoegde waarde ook niet zo van (maar dat komt misschien doordat ik zelf vrijgezel ben :hum ). De bruid heeft het meestal best wel druk met bruiloft en huis en dergelijke. Er moet dan een feestje komen waarin zij het middelpunt is. Wonderlijk, want dat feestje geef je ter gelegenheid van een feest dat nog moet komen, waar de bruid alweer het middelpunt is. De damesvrijgezellenfeestjes zijn meestal wat meuterig van karakter: kleuranalyse, geknutsel en gefrobel, uit eten enzovoorts. De bruid moet er belachelijk uitzien en dat is dan heel leuk ofzo. Ik vind de damesvrijgezellenfeesten niet principieel af te wijzen, maar ik heb er dus echt helemaal niks mee.

Geen idee hoe mannenvrijgezellenfeesten verlopen. Meer bier geloof ik. Daar hou ik ook al niet van.

Ik ben gewoon niet zo geschikt voor feestjes.
Plaats reactie