1 april

Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: 1 april

Bericht door Piet Puk »

Een autobedrijf gaf een gratis Volvo weg las ik via Facebook. Degenen die de grap niet konden waarderen kondigden gerechtelijke stappen aan!
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11932
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: 1 april

Bericht door Herman »

Piet Puk schreef:Een autobedrijf gaf een gratis Volvo weg las ik via Facebook. Degenen die de grap niet konden waarderen kondigden gerechtelijke stappen aan!
Gerechtelijke stappen gaat iets te ver. Maar volgens mij wordt elkaar jaar wel zo'n fout gemaakt. Je moet redelijkerwijs kunnen inschatten of het een grap is of niet. Een gratis geschenk ter beschikking stellen via een like en deel actie van Facebook is dan een zeer domme actie van de autobedrijf, omdat dat business-as-usual is .
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: 1 april

Bericht door Mara »

Er was een geestige 1 april grap met kinderen.
Ouders zouden een brief gekregen hebben van het Ministerie van Schone Zaken, waarin gesommeerd wordt om het huis goed schoon te houden en de kinderen moesten hun eigen kamer netjes opruimen.
Er moest daarna een foto gemaakt worden en online verstuurd worden naar meester of juf.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3937
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: 1 april

Bericht door Terri »

Bij m'n dochter op school hebben ze een online-scan verstuurd i.p.v. de 'luizenmoeders' . Hoofd tegen het scherm en op de knop start drukken.....
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18649
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: 1 april

Bericht door helma »

Ik vertelde gister dat er een mail van school gekomen was. Dat ze zich zorgen maakte of de leerlingen zich tijdens de schooltijden wel aan de op school geldende kledingregels zouden houden. Voortaan moest er iedere dag een foto gemaild worden van hoe ze er uit zagen. Joggingbroek of pyjama was niet gewenst.

:yahoo
Bertiel
Berichten: 4537
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: 1 april

Bericht door Bertiel »

:haha
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: 1 april

Bericht door Jantje »

:mdr ::lol
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: 1 april

Bericht door samanthi »

helma schreef:Ik vertelde gister dat er een mail van school gekomen was. Dat ze zich zorgen maakte of de leerlingen zich tijdens de schooltijden wel aan de op school geldende kledingregels zouden houden. Voortaan moest er iedere dag een foto gemaild worden van hoe ze er uit zagen. Joggingbroek of pyjama was niet gewenst.

:yahoo
:haha
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Geytenbeekje
Berichten: 8196
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: 1 april

Bericht door Geytenbeekje »

helma schreef:Ik vertelde gister dat er een mail van school gekomen was. Dat ze zich zorgen maakte of de leerlingen zich tijdens de schooltijden wel aan de op school geldende kledingregels zouden houden. Voortaan moest er iedere dag een foto gemaild worden van hoe ze er uit zagen. Joggingbroek of pyjama was niet gewenst.

:yahoo
Haha ik heb ook nog de pyjama aan
Plaats reactie