Rai

Jelle

Rai

Bericht door Jelle »

Zijn er ook nog forummers die in februari naar de auto rai willen gaan?
Af ben ik hier de enige auto-fan. :,:,
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Auto-rai?????


Mij niet gezien. Beetje lopen kweilen langs al die auto's, alsof het vrouwen zijn.:D:D
Gebruikersavatar
lammert
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 mar 2003, 18:34
Locatie: Nunspeet
Contacteer:

Bericht door lammert »

Naar de auto-rai ga ik niet meer.
Helaas kan ik niet meer dan ongeveer een uur lopen.
Vroeger wel, het ene jaar auto-rai het andere jaar ging ik dan naar
de auto-vak, beurs van materialen en gereedschappen, ook in de Rai.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Auto-rai?????


Mij niet gezien. Beetje lopen kweilen langs al die auto's, alsof het vrouwen zijn.:D:D
Ben je nu al zo oud dat je begint te kweilen? :,:,:,

[Aangepast op 14/1/05 door Jelle]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Auto-rai?????


Mij niet gezien. Beetje lopen kweilen langs al die auto's, alsof het vrouwen zijn.:D:D
Is 'Kweilen' een afgeleide van kwijlen, wat je op moet dweilen?

:D
Jelle

Bericht door Jelle »

koopt er iemand op de Rai ook nog een andere auto? of wachten we tot we thuis zijn en naar de plaatselijke dealer of om naar de nabij zijnde dealer te gaan?

Ik kan trouwens de hele dag daar wel rondkijken en genieten van alle mooie vormen en technieken van dit spul. Soms is het een lust voor het oog.
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Foei foei je de hele dag lekker lopen maken om vervolgens weer ik je eigen hoestbui op wielen naar huis te begeven.:P

Nee mij niet gezien,
Trouwens, als jullie bij auto's de zelfde ideën krijgen als bij vrouwen, kan ik er beter maar helemaal niet heen gaan!!:pu

Een fladder van vlinder
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door vlinder
Foei foei je de hele dag lekker lopen maken om vervolgens weer ik je eigen hoestbui op wielen naar huis te begeven.:P

Nou ik geniet nog steeds van mijn oude hoestbui op wielen als ik weer naar huis ga. meestal kom ik er achter dat de huidige auto nog heel best bevalt.



Nee mij niet gezien,
Trouwens, als jullie bij auto's de zelfde ideën krijgen als bij vrouwen, kan ik er beter maar helemaal niet heen gaan!!:pu

Een fladder van vlinder

Nou ik dacht het niet hè, daar zit nogal heel veel verschil in. En op zo'n dag heb ik even iets anders aan mijn hoofd :D:t
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door vlinder
Trouwens, als jullie bij auto's de zelfde ideën krijgen als bij vrouwen, kan ik er beter maar helemaal niet heen gaan!!:pu
Dat valt wel mee hoor, want er is nog steeds geen 'vrouwen RAI'
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door vlinder
Trouwens, als jullie bij auto's de zelfde ideën krijgen als bij vrouwen, kan ik er beter maar helemaal niet heen gaan!!:pu
Dat valt wel mee hoor, want er is nog steeds geen 'vrouwen RAI'
hmmmm.... wat dacht je van de huishoudbeurs?! (Kan je ook HuishoudRAI noemen lijkt me :D) daar zullen denk k wel veel vrouwen lopen.... voor mannen die op zoek zijn naar een huisvrouwtje kunnen daar hun hart ophalen :,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door vlinder
Trouwens, als jullie bij auto's de zelfde ideën krijgen als bij vrouwen, kan ik er beter maar helemaal niet heen gaan!!:pu
Dat valt wel mee hoor, want er is nog steeds geen 'vrouwen RAI'
hmmmm.... wat dacht je van de huishoudbeurs?! (Kan je ook HuishoudRAI noemen lijkt me :D) daar zullen denk k wel veel vrouwen lopen.... voor mannen die op zoek zijn naar een huisvrouwtje kunnen daar hun hart ophalen :,
Ik bedoelde een VrouwenRai zoals je ook een AutoRAI hebt. Dus met tentoongestelde vrouwen.
(Zie vergelijking die gemaakt werd tussen vrouwen en auto's door Tukkertje:
Auto-rai?????


Mij niet gezien. Beetje lopen kweilen langs al die auto's, alsof het vrouwen zijn.
)
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door vlinder
Trouwens, als jullie bij auto's de zelfde ideën krijgen als bij vrouwen, kan ik er beter maar helemaal niet heen gaan!!:pu
Dat valt wel mee hoor, want er is nog steeds geen 'vrouwen RAI'
hmmmm.... wat dacht je van de huishoudbeurs?! (Kan je ook HuishoudRAI noemen lijkt me :D) daar zullen denk k wel veel vrouwen lopen.... voor mannen die op zoek zijn naar een huisvrouwtje kunnen daar hun hart ophalen :,
Ik bedoelde een VrouwenRai zoals je ook een AutoRAI hebt. Dus met tentoongestelde vrouwen.
(Zie vergelijking die gemaakt werd tussen vrouwen en auto's door Tukkertje:
Auto-rai?????


Mij niet gezien. Beetje lopen kweilen langs al die auto's, alsof het vrouwen zijn.
)
I know... (tja vrouwen zijn soms ondoorgrondelijk....!)

:stu
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Vorige keer (2 jaar geleden?) wel heengeweest, met een klasgenoot. We konden zo met een bus van GEBO tours, die regelmatig reisjes naar RAI organiseert, mee. Scheelt in parkeerkosten en vervoerskosten.

Was toen een hele leuke dag, misschien heb ik nog wel wat foto's...
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Dinsdag :)
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Ik heb zojuist twee [gekregen]toegangskaartjes weggegeven. Ik zou niet weten wat ik op de RAI zou moeten doen, ik zou me binnen het halve uur lopen te vervelen, nee beter, lopen te ergeren dus ga ik onder geen beding. Trouwens zojuist het artikel gelezen van die Spek met z'n mooie auto waar die niet omgeeft maar wel volzit met allerlei snufjes en zich afvraagt waarom die wagen voor de USA wordt gemaakt waar je maar 100 km/u mag rijden, meneer Spek hoe is het in Nederland? Maar ja ik vergis me weer, drie maal per jaar op vakantie naar Zwitserland betekend drie maal per jaar hard rijden en dus driemaal per jaar een ongelofelijke hoeveelheid vuiligheid de lucht inblazen. Maar kom ik ben off-topic en ongelofelijk jaloers.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie