Rai

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Rai

Bericht door helma »

Gaat er iemand naar de Huishoudbeurs? Ik hoop er morgen en vrijdag te zijn. Is wel 25 jaar geleden dat ik daar voor het laatst (en voor het eerst) ben geweest.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Rai

Bericht door -DIA- »

Nee geen huishoudbeurs. Ooit ben ik naar Wegwijs geweest...
Ik vond Wegwijs trouwens maar een rommeltje. Een beetje geestelijke tutti-frutti, alles door elkaar.
Ik heb daar trouwens toen onze oud-predikant ds. Kleppe nog ontmoet... Jawel, op de stand van Mart!

Misschien dat ik dan toch de AUTO RAI interessanter zou vinden, al is daar, naar ik hoor, ook niet alles zoals
het betaamt.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Rai

Bericht door Desiree »

-DIA- schreef:Nee geen huishoudbeurs. Ooit ben ik naar Wegwijs geweest...
Ik vond Wegwijs trouwens maar een rommeltje. Een beetje geestelijke tutti-frutti, alles door elkaar.
Ik heb daar trouwens toen onze oud-predikant ds. Kleppe nog ontmoet... Jawel, op de stand van Mart!

Misschien dat ik dan toch de AUTO RAI interessanter zou vinden, al is daar, naar ik hoor, ook niet alles zoals
het betaamt.
Echt een Dia-reactie.. :humhihi

Ik heb me ooit weleens op laten maken op de huishoudbeurs. Bah.. als ik er nu nog aan terug denk.. :) En de volgende dag een repetitie die ik niet had geleerd... Ik ga nu alleen soms naar beurzen gerelateerd aan het werk. Is beter voor mij..

Mijn man wil nog wel eens een keer naar de Auto Rai. Kunnen jullie samen gaan Dia. Mijn man is veel leuker dan ik. Maar hij houdt weer niet van forummen. Daarover maar geen discussie..
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Rai

Bericht door Terri »

Desiree schreef:
-DIA- schreef:Nee geen huishoudbeurs. Ooit ben ik naar Wegwijs geweest...
Ik vond Wegwijs trouwens maar een rommeltje. Een beetje geestelijke tutti-frutti, alles door elkaar.
Ik heb daar trouwens toen onze oud-predikant ds. Kleppe nog ontmoet... Jawel, op de stand van Mart!

Misschien dat ik dan toch de AUTO RAI interessanter zou vinden, al is daar, naar ik hoor, ook niet alles zoals
het betaamt.
Echt een Dia-reactie.. :humhihi

Ik heb me ooit weleens op laten maken op de huishoudbeurs. Bah.. als ik er nu nog aan terug denk.. :) En de volgende dag een repetitie die ik niet had geleerd... Ik ga nu alleen soms naar beurzen gerelateerd aan het werk. Is beter voor mij..

Mijn man wil nog wel eens een keer naar de Auto Rai. Kunnen jullie samen gaan Dia. Mijn man is veel leuker dan ik. Maar hij houdt weer niet van forummen. Daarover maar geen discussie..
:super
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Rai

Bericht door Isala »

Ben vier jaar geleden op de huishoudbeurs geweest. Maar niets voor mij. In de (vr)eethal werden we bijna platgedrukt tussen de graaiende en etende mensen.
Ik las dat er dit jaar een aantal chippendales (schrijf je dat zo?) zouden optreden.
Een extra motivatie om thuis te blijven.
Hora est!
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Rai

Bericht door -DIA- »

Desiree schreef:
-DIA- schreef:Nee geen huishoudbeurs. Ooit ben ik naar Wegwijs geweest...
Ik vond Wegwijs trouwens maar een rommeltje. Een beetje geestelijke tutti-frutti, alles door elkaar.
Ik heb daar trouwens toen onze oud-predikant ds. Kleppe nog ontmoet... Jawel, op de stand van Mart!

Misschien dat ik dan toch de AUTO RAI interessanter zou vinden, al is daar, naar ik hoor, ook niet alles zoals
het betaamt.
Echt een Dia-reactie.. :humhihi

Ik heb me ooit weleens op laten maken op de huishoudbeurs. Bah.. als ik er nu nog aan terug denk.. :) En de volgende dag een repetitie die ik niet had geleerd... Ik ga nu alleen soms naar beurzen gerelateerd aan het werk. Is beter voor mij..

Mijn man wil nog wel eens een keer naar de Auto Rai. Kunnen jullie samen gaan Dia. Mijn man is veel leuker dan ik. Maar hij houdt weer niet van forummen. Daarover maar geen discussie..
Hmmm... Maar ja, daar zitten nogal wat haken en ogen aan... Ten eerste dan dat ik graag geloof dat je man leuker is dan jij, waarom zou je erom liegen... :slurp Maar ongetwijfeld ben ik verre van leuk genoeg om hem dat aan te doen. ;) Ten tweede ben ik niet zo goed meet ter been, en dat geeft op zich aan een blok aan het been... Laten we er daarom maar van afzien, zo een beetje mijn nuchtere verstand gebruikend...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Rai

Bericht door Desiree »

Mijn man moest lachen... volgens hem kun je beter naar Frankfurt gaan wil het er nog eens van komen. Dat is voor jou niet zo ver meer...

Maar hij eet bijna al mijn kibbeling op... (ff hapje voor het eten) dus ik stop snel. Good goan!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Rai

Bericht door Desiree »

Merel, zullen wij saampies naar de Nationale Carrière Beurs gaan, ook in de Rai. En dan zeggen we op het laatst... misschien gaan we eens solliciteren voor huisvrouw, 'n keer wat anders.. :cry
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Rai

Bericht door -DIA- »

Desiree schreef:Mijn man moest lachen... volgens hem kun je beter naar Frankfurt gaan wil het er nog eens van komen. Dat is voor jou niet zo ver meer...

Maar hij eet bijna al mijn kibbeling op... (ff hapje voor het eten) dus ik stop snel. Good goan!
Een typisch Rijssense groet! Ik moet zeggen dat ik het goed versta, maar nog altijd niet accentloos kan zeggen.
Datzelve is overigens ook geldende voor het Hollands... (dat geldt ook voor het Hollands)
En Frankfurt? Nee, toch maar niet, Salon van Geneve misschien? :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Rai

Bericht door helma »

Moet er nu zo weer heen, maar ik heb gister ook geconcludeerd dat het niets voor mij is. Helemaal niet. De meeste dingen vind ik ook gewoon niet interessant genoeg (ik miste boekenkramen...) en het was erg druk. Het enige wat ik gekocht heb is een zak chocolaatjes voor mijn echtgenoot, met dadel en amandel. Heel lekker. Helaas werd de tas waar het in zat ( met andere spullen die mijn vriendin gekocht had) meegenomen toen we hem even ergens hadden neergezet en per ongeluk al wegliepen.
Laatst gewijzigd door helma op 24 feb 2017, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Rai

Bericht door Desiree »

Ai, dat is jammer. Het moet toch ook een dagje ontspanning zijn. Ergens was ik toch wel nieuwsgierig.. Kunnen we het huishouden anders aanpakken met de nieuwste snufjes. Ik loop daarin niet zo snel... zo gaat het ook wel.

Nou ik hoop dat deze dag geslaagd was. Ik ga ook maar eens wat doen..
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Rai

Bericht door helma »

Als je van beauty en fashion houdt, en je vindt het leuk om allerlei hapjes gratis te proeven; is de beurs best leuk denk ik. Veel huishoudelijke dingen (en zeker geen nieuwe snufjes)heb ik niet gezien. Wel een heerlijk massageapparaat uitgeprobeerd; na een halve dag staan zak je bijna door je rug. Vlakbij onze stand kon je een gordelmassage testen, gister hielp dat ook goed om het weer een poosje vol te houden. Dat heb ik vandaag ook weer even gedaan :-) . Helaas kost zo'n ding 159 euro... Verder veel gesprekken gevoerd; lastige maar ook hele ontroerende momenten. Best bijzondere dagen gehad; zo midden in het wereldse gedruis.
Plaats reactie