Vrije tijd en hobby's

Loïs

Bericht door Loïs »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Wat doen de forummers zoal in hun vrije tijd?
De topic heet niet voor niets vrije tijdsbesteding! :$ :$

verzamelen/ handwerken/ tuinieren/ lezen/ studie/ sporten/klussen/ knutselen? enz. enz.

kom eens op met jullie leuke verhalen en ontdek of er mede-hobby-isten onder de forummers zitten. :- :-

[Edited on 2/12/02 by Billy]
Skaten, lezen, gitaar spelen en sinds kort doe ik ook wel is wat aan jengelen op een piano.

Eigenlijk doe ik van alles, maar als je vraagt wat precies zou 'k het niet eens weten. Duidelijk hè?! :D

Groetjes van Loïs.
Elzi

Bericht door Elzi »

Hobby's!

LEZEN (het idee om je weer eens lekker in een boek te verdiepen, de wereld om je heen vergetend, is ook weer na maanden op komen borrelen!).
En nu de wintermaanden aan hun einde lijken gekomen te zijn heb ik eergister m'n skates weer eens ondergebonden om heerlijk van de wijde wereld te genieten!
- ZINGEN!
- Concerten bezoeken; alleen jammer dat altijd eerst de portomonee goed opengehaald moet zijn om binnengelaten te worden.

Tja, er zijn zoveel leuke dingen op de noemen die je in je vrije tijd kan doen!: Fietsen, wandelen, werken en badmintonnen tot diep in de zomeravonden...
enz. enz.



Elzi
sunshine

Bericht door sunshine »

er is zoveel wat je in je vrije tijd kan doen!! ik ga vaak skaten, lezen, computeren, fietsen of effe ergens wat drinken met vrienden/vriendinnen, lekker naar 't strand en als 't lekker weer is ook effe een duik nemen in de Noordzee!
Ik verveel me dus nooit!!!!!!
;-)
anna

Bericht door anna »

Lezen, wandelen en fietsen, muciseren, oppassen..........
england

Bericht door england »

Lezen! Vooral lezen. Naar bandjes luisteren, koken! Of bakken, da's bijna hetzelfde!
Brieven schrijven...eeeehhhm...dat is het wel zo'n beetje!
england

Bericht door england »

Ben vorige week naar Hebreeuwse les geweest! Dat was echt tof! Of tov in dit geval...

Maar helaas gaan ze niet zo snel, en het is maar om de andere week... Dus als iemand zich geroepen voelt om naar Engeland te emigreren om mij Hebreeuws te leren...? :thu :,
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Hobby's vind ik zo'n rot woord... denk ik meteen aan omaatjes die zitten te breien..:)

Ik lees erg graag, ik kijk graag film, ik ga graag uit, en ik doe aan reddingszwemmen..:)
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Mijn hobbies zijn:
- vissen
- zingen
- muziek luisteren
- piano spelen

tukkertje
Adje

Bericht door Adje »

Mijn hobbies zijn:

lezen
lezen

en af en toe lees ik nog wat
Loïs

Bericht door Loïs »

;-)
Jelle

Bericht door Jelle »

fff een oude topic opgang helpen.
Vandaag was het weer heerlijk weer en omdat ik vandaag al vrij was heb ik het er, ondanks het vele werk, toch maar weer eens van genomen om mijn hobby van tuinieren uit te oefenen.
Vanmorgen al begonnen om al het onkruid weer eens weg te halen. De waterpomp van mijn waterval was kapot en daar inmiddels een nieuwe voorgehaald en weer aangesloten.

Nu spet en spat het water weer heerlijk rond en geniet ik van het kletterende water wat weer terugloopt de sloot in.
Ja het was heerlijk vandaag om me weer eens lekker uit te leven in mijn tuin.
Nu wel gemerkt dat we te lang en teveel in de zon hebben gelopen want hier en daar is het witte vel behoorlijk rood geworden. Maar ja je moet wat over hebben voor je hobby, of niet soms?

Zijn er hier nog meer van die tuinmannen of vrouwen.
ja uiteraard ook vrouwen, want eerlijk gezegd zie ik liever de tuinvrouw dan de tuinman in mijn tuin.
Niet te ver denken he. want de tuinman ben ik zelf en de tuinvrouw is mijn vrouw die meestal zorgt dat het onkruid vernietigd wordt.:u dat heeft ze wel verdiend.
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Ik heb geen tuin meer :sni Maar toen ik nog thuis woonde was ik graag in de tuin bezig. Ik had ook een eigen stukje in de tuin wat ik bijhield. En rotstuintje. Ik ben gek op planten en heb er hier in m'n kamer ook een hoop.
KurtYo

Bericht door KurtYo »

Hier een reply :D voor meer informatie zie: http://www.cu2.nl/kurtyo
ik moet zeggen dat ik muziek als mijn grootste hobby beschouw. Ik maak muziek, luister muziek, verdiep me in muziek, schrijf nummers, ben bezig om (in mijn hoofd voorlopig) de muziek er bij te schrijven, etc. Wat muziek betreft een bezig baasje dus. In mijn betrekkelijk korte leventje heb ik al de nodige instrumenten bespeeld. Op de basisschool (toen ik een jaar of negen was) begon ik met trompet spelen. Dat wilde ik altijd al en het beviel me goed. Ik haalde mijn A- en B-diploma en was daar reuze trots op. Toen strooide de beugel het spreekwoordelijke roet in het eten. Het mondstuk van een trompet is vrij klein waardoor het lastig is om met een beugel te spelen. En aangezien ik al geen kei was in het 'hoge noten spelen'... besloot ik althoorn te gaan spelen. En niet alleen, ik ging naar een brassband (brassband ONDA Middelburg). Maar lang bespeelde ik dit instrument niet, ik stapte over naar Euphonium. (Euphowat? Euphonium. Euphowat? Laat maar: gewoon een tenortuba. Een wat? Ach, gewoon een toeter). Geweldig instrument, fantastische partijen, mooie klank, maar in onze band weinig doorstroomkansen (ik speelde in de jeugdband en wilde naar de brassband zelf). Vandaar de overstap naar Bes-bas, leuk en zwaar klinkend instrument (en daar houd ik wel van). Intussen speel ik in de brassband zelf... Geweldig, pas mijn eerste concert achter de rug en het ging nog goed ook.
In de zomer wil ik een basgitaar gaan kopen. De plannen voor een bandje zijn er al en dat zou mooi uitkomen. Dan kan ik mijn songteksten ook eens echt gaan 'componeren'.
Wat ik al zei: luisteren is ook leuk en tot op zekere hoogte ook een vak :)

Ik luister erg veel verschillende soorten muziek. Onder andere Punk (meerdere soorten), ska, reggae, rock, alternative (rock, pop, e.d.), metal (meerdere soorten: thrash, hardcore, rapcore, emocore, doom, black, etc.), gothic, oude muziek (Elvis, The Beatles, etc.) en ga zo maar door.
Wat ik verder erg leuk vind, is een filmpje pakken, beetje chillen, lol maken, forummen (lees: op forum actief bezig zijn), etc.
(ja dit komt van cu2)
Tijn

Bericht door Tijn »

muziek, internet, meisjes :P, films, uitgaan, lezen, etc.
Plaats reactie