Vrije tijd en hobby's

Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Vrije tijd en hobby's

Bericht door Billy »

Wat doen de forummers zoal in hun vrije tijd?
De topic heet niet voor niets vrije tijdsbesteding! :$ :$

verzamelen/ handwerken/ tuinieren/ lezen/ studie/ sporten/klussen/ knutselen? enz. enz.

kom eens op met jullie leuke verhalen en ontdek of er mede-hobby-isten onder de forummers zitten. :- :-

[Edited on 2/12/02 by Billy]
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Wat doen de forummers zoal in hun vrije tijd?
De topic heet niet voor niets vrije tijdsbesteding! :$ :$

verzamelen/ handwerken/ tuinieren/ lezen/ studie/ sporten/klussen/ knutselen? enz. enz.

kom eens op met jullie leuke verhalen en ontdek of er mede-hobby-isten onder de forummers zitten. :- :-

[Edited on 2/12/02 by Billy]
gideon

Bericht door gideon »

euhh... virtueel discussieren? :)
Mirror

Bericht door Mirror »

Een ex-hobby: postzegels verzamelen... :P

Het schijnt trouwens op en top Nederlands te zijn om alles te verzamelen wat los en vast zit.

[Edited on 2/13/02 by Mirror]
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9144
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Zelf ben ik een fanatiek sporter. De sport heet dammen. Verder lees ik wel eens een boek.

Vaya con Dios
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Verder lees ik wel eens een boek.
Welk boek Parsifal? Vertel eens iets bij de rubriek boeken. :%
spankie

Bericht door spankie »

Voor degenen die het interessant vinden:
Spankie gaat in zn vrije tijd vogeltjes kijken.
En ook voetballen zo'n beetje een keer in de week als het een beetje fatsoenlijk weer is.
sochrio

Bericht door sochrio »

Helaas heb ik weinig tijd voor hobby's. Ik beschouw mijn studie daarom maar als hobby.
Daarnaast lees ik veel, van alles en nogwat.
Als ik tijd heb, heb ik nog wel es creatieve uitspattingen. Schilderen, tekenen en dergelijke.
Jelle

Bericht door Jelle »

In de weinige vrijetijd die ik heb probeer ik met wat sport enz. bezig te zijn.
B.v. Skien (alleen in de winter) Schaatsen op kunstbaan de Uithof, in de zomer evt. fietsen en skeeleren. Verder heerlijk poetsen aan mijn auto ( als er tijd voor is) verder veel werk te doen op de avonden en hier op het forum even rondkijken.
Soms ook zangavonden bezoeken.
Maar de laatste jaren ook veel tijd vrijgemaakt om van mijn klein kinderen te genieten. Soms denk ik wel eens dat ik veel te weinig van mijn eigen kinderen heb genoten. Ik had het altijd veel te druk met werken en carriere maken. Maar om dat nu goed te maken wil ik heel veel mijn kleinkinderen en en van alles met ze doen. Voor hen maak ik nu vrijetijd, ook als ik die niet heb.
Zo nu weten jullie ook iets van wat ik in mijn vrije tijd doe.
O ja, lezen ook, maar ik ben zo ongedurig dat ik niet veel toe kom aan boeken, vaak lees ik korte stukken die snel uit zijn omdat ik het geduld niet kan opbrengen om uren te gaan zitten lezen.
Nurse

Bericht door Nurse »

muziek maken!!!!!!!! :bou:
de Paus

Bericht door de Paus »

Vrije tijd? Die heb ik bijna niet. En als ik eens vrije tijd heb, zoek ik meestal vrienden op. Op zondag lees ik vaak nog wat, en reageer ik ook nog hier op het forum... voor de rest: geen vrije tijd.

de paus
Aapje

Bericht door Aapje »

mijn moeder heeft een hobbywinkel, dus raad eens wat ik doe in mijn vrije tijd.
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Aapje
mijn moeder heeft een hobbywinkel, dus raad eens wat ik doe in mijn vrije tijd.
Uhmmm,

volgens mij Herbalife sjeken :bou:
Jelle

Bericht door Jelle »

Wat moet ik me voorstellen bij een hobbywinkel? Dat is volgens mij een heel rekbaar begrip.
Kan je dan hobby´s kopen? Uiteraard denk ik dat je moeder wol voor handwerken verkoopt maar het slutelen aan oude auto´s kan ook een hobby zijn maar ik neem aan dat je moeder geen auto-onderdelen verkoopt.
Vertel eens voor welke hobby´s zij spullen verkoopt.
Plaats reactie