Oliebollen

Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door memento
Oorspronkelijk gepost door vlinder
of: Dat is het lekkerste uit de hele oliebol.

(of niet memento?
Precies! Een oliebol zonder krenten en rozijnen is als een leven zonder een lach, een skinhead met haar, erwtensoep zonder erwten, enz!
Nou, geef mij de erwtensoep ook maar zonder erwten. :(
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
hullie

Bericht door hullie »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Tukkertje heeft hier net een heerlijke warme oliebol gehad van de warme bakker!!!
En ik zelf natuurlijk ook al een stuk of wat..... :bou:
Tukkertje mag alleen maar mannenkoor bollen eten. Laat ik hem niet weer betrappen
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

De geschiedenis van Vlinder en Memento doet me denken aan Grote Bertus en Kleine Bertus van WG vd Hulst.

Het meisje wilde dunnen pannenkoeken met eieren (dat hoort!)en de jongen dikke met spek (dát hoort!).

Het compromis was als ze getrouwd zouden zijn: altijd dunne pannenkoeken, alleen als meneer jarig was dikke met spek.

Verstandig om zulke dingen vooraf af te spreken.....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door hullie
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Tukkertje heeft hier net een heerlijke warme oliebol gehad van de warme bakker!!!
En ik zelf natuurlijk ook al een stuk of wat..... :bou:
Tukkertje mag alleen maar mannenkoor bollen eten. Laat ik hem niet weer betrappen

Ik heb de kas weer eens goed gespekt. :,:,:,
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door refo
Oorspronkelijk gepost door Olli
Nou wij halen ze lekker! Dat is net zo makkelijk! :):)
En we hebben de beste oliebollenkraam van Nederland in de stad dus dat wordt smullen met oud en nieuw :o:o:o:D:D
Hee, bij ons staat die ook! Er stond vanmorgen een hele file voor die kraam. Vage test, volgens mij. Vorig jaar was het ongeveer de slechtste.

Laat die nou bij ons OOK staan... :t :) mjummy en wij halen ze ook morgen :bou::bou: Refo, wees eens trots op ons Gouda joh! :# Ik heb zoiets van... al doende leert men! Als ze vorigjaar echt tot de slechtste behoorden... dan is 't helemaal een reuze compliment voor de oliebollenbakkert...! Of niet soms?! :%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

MMMMMMMMMMMMMMMMM het water loopt me in de mond als ik dit allemaal lees... :bou::bou:
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

:,:,:,:, man o man o man... er staan hier zelfs dranghekken om de kwijlende menigte weg te houden bij de oliebollenkraam... je denkt toch zeker nie dat ik 40 min. ga wachten tot ik een zakje oliebollen kan kopen... noway!!!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Olli

Bericht door Olli »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
:,:,:,:, man o man o man... er staan hier zelfs dranghekken om de kwijlende menigte weg te houden bij de oliebollenkraam... je denkt toch zeker nie dat ik 40 min. ga wachten tot ik een zakje oliebollen kan kopen... noway!!!
Nee hoor! Morgen gewoon oliebollen van de HEMA en met een heele grote :D:D:D:D:D:D:D:D langs de rij wachtenden lopen met het zakje oliebollen in de handjes!! :o:o:o
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Rens

Mail ff een bolletje deze kant op !

Of zal ik ff langs komen met wat vrienden
(stuk of 20) :,
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Olli
Oorspronkelijk gepost door Daphne
:,:,:,:, man o man o man... er staan hier zelfs dranghekken om de kwijlende menigte weg te houden bij de oliebollenkraam... je denkt toch zeker nie dat ik 40 min. ga wachten tot ik een zakje oliebollen kan kopen... noway!!!
Nee hoor! Morgen gewoon oliebollen van de HEMA en met een heele grote :D:D:D:D:D:D:D:D langs de rij wachtenden lopen met het zakje oliebollen in de handjes!! :o:o:o
ja jij toch zeker mag ik hopen?!:$ en maak er maar een zakje of 3 van :!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
lammert
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 mar 2003, 18:34
Locatie: Nunspeet
Contacteer:

Bericht door lammert »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus


Mail ff een bolletje deze kant op !

:,


Afbeelding


:bou:
Lambertus

Bericht door Lambertus »

lekkerrrrrrrr !!! :bou::bou:

Grazie
Gebruikersavatar
lammert
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 mar 2003, 18:34
Locatie: Nunspeet
Contacteer:

Bericht door lammert »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Net oliebollen gekocht bij het RIjssens Mannenkoor. HEEEEEEEEERLIJK
Blijkbaar is oliebollen bakken een geliefde bezigheid
bij mannenkoren, in Nunspeet
zijn ze bij het mannenkoor Salvatori
en bij het Nunspeets Mannenkoor te koop.

:, :,
Lecram

Bericht door Lecram »

Mijn vader bakt ze ieder jaar op de 30e. Dus waarom zelf bakken als een ander al zijn keuken vervuilt? Dus straks ff in de auto richting Ca/dIJ.

[Aangepast op 30/12/04 door Lecram]
Plaats reactie