Verzamelen

Marco
Berichten: 3581
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Re:

Bericht door Marco »

Herman schreef:
Marco schreef:
Herman schreef:Je moet wel weten hoe je je programma gaat installeren. Bovendien moet je een doordachte baan op poten zetten, die ook nog eens moet beantwoorden aan logische eisen: als ik daar een sein zet, hoe verhoud dat zich tot die wissel etc. Dus daar wilde ik eens op mijn gemakkie over nadenken, maar die Duitsers werken niet echt mee.

En voor de rest: het is wel zo leuk, ik kon een stuk of 5 treinen tegelijk laten rijden, zonder al te veel problemen, daar ik 4 rondjes had. Inderdaad: gooi het ermaar op en rijden maar.

Maar baanplannen maken... pfft ik heb echt al mijn technisch vernuft nodig.
Een 'paar jaar' verder: hoe ziet die baan er nu uit?
Voor een impressie onderstaand beeld van google geplukt: Afbeelding
In makelaarstermen: 'Laat alle ruimte voor verbeelding' ;)
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Verzamelen

Bericht door Dodo »

Dodo schreef:De plaatselijke Jumbo heeft een boek uitgegeven waarin je plaatjes kunt plakken. Het onderwerp is de geschiedenis van het dorp. Erg leuk! Bij tien euro aan boodschappen krijg je zo'n zakje met vier inplakplaatje.
Mijn man is hier geboren en getogen, dus wij sparen. En ik moet zeggen dat ik helemaal snap waarom die kleine jongetjes zo graag voetbalplaatjes sparen, of dierenplaatjes van AH. Er komt echt een drang in je om plaatjes te scoren. Dat boek moet vol!
Ik weet niet of ik zover zal gaan dat ik op woensdagmiddag achter een hek naar de mensen ga roepen: mevrouhouw, mag ik uw plaatjes?
Maar verslavend is het wel. Het verschil is wel dat dit boek in de kast komt bij de andere historische boeken over het dorp, en niet zoals al die andere uiteindelijk in de vuilbak of de kringloop.
De actie loopt nog steeds. Heel grappig hoeveel mensen er mee bezig zijn. Via whatsapp worden er lijstjes uitgewisseld, en er ligt regelmatig wat in de brievenbus. Ik denk dat het een heel slimme actie was van Jumbo, en dat AH het zeker merkt in de omzet.
Plaats reactie