Motorrijden!!

rotweiler

Bericht door rotweiler »

In de kelder en de badkamer kun je goed het geluid horen!! En ondertussen krijg je het gevoel dat je echt kunsten uithaalt. Jammer dat je je ogen open moet houden.

Ik zag pas dat je ook nog een andere nieuwe aanwinst hebt: een huis. Op het plaatje ziet het er goed uit. Veel plezier ermee, en dat alles met de bouw maar mee mag zitten, want er gaat meestal nog wel wat verkeerd of het duurt te lang.
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door rotweiler
Ik zag pas dat je ook nog een andere nieuwe aanwinst hebt: een huis. Op het plaatje ziet het er goed uit. Veel plezier ermee, en dat alles met de bouw maar mee mag zitten, want er gaat meestal nog wel wat verkeerd of het duurt te lang.
Dank je, wij zijn er (op dit moment) erg content mee, alhoewel alleen nog maar de palen zijn geslagen.

Als de bouw wat uitloopt, is dat niet leuk, maar geen ramp. We zitten nu tijdelijk in een huurhuis, dus er staan geen kopers op de stoep als het wat langer duurt.
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door rotweiler
Ja, dat gevoel ken ik een beetje van een auto die nog ietse pietsjes sneller was dan een porce911. Volgens de eigenaar was het 4.9 van 0-100 of iets dergelijks. Ik heb het niet helemaal goed opgeslagen. Maar in ieder geval voelde je het goed in je buik. Hoe het op een motor voelt om zo snel op te trekken, weet ik niet.
Ik zie dat je zo trots op je nieuwe aanwinst ben, dat je hem bij je berichten zet. Staat wel heel stoer!! En die kleur past goed bij de lay out van dit forum. Heb je hem daarom gekocht?
Ik las gisteren op internet dat die van mij van 0-100 km/u in 2,8 sec optrekt.....


[Veranderd op 11/9/02 door Lecram]
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Hé Lecram,

Waarom ga je je motor verkopen?!?
Het is vandaag heerlijk weer om te motorrijden. Er komen er verschillende langs.

Groeten, Rotweiler
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door rotweiler
Hé Lecram,

Waarom ga je je motor verkopen?!?
Het is vandaag heerlijk weer om te motorrijden. Er komen er verschillende langs.

Groeten, Rotweiler
Sorry voor de late reactie ;)

Maar ik had in januari (2003) alweer een andere gekocht . Die Kawa was toch wel erg snel en die nieuwe rijdt (iondanks 73 pk) een stuke lekkerder. Is ook veel nieuwer, 2001 t.o.v. 1991

Afbeelding
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ziet er goed uit Lecram. Toppie.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Lecram op 17/07/02
(..) gaan we as. vrijdag verhuizen
Doe jij dat gemiddeld 1x per jaar??
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Afbeelding

Ik zocht een andere Arnie maar die had t telkens over " MOTORRIJDENNNNNNNN"

:,
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Lecram op 17/07/02
(..) gaan we as. vrijdag verhuizen
Doe jij dat gemiddeld 1x per jaar??
De afgelopen twee jaar wel :,

Maar nu stoppen we er voorlopig mee. tenzij er onvoorziene omstandigheden mee gaan spelen. Die andere verhuizingen waren gepland.
Ik weet intussen wel: verhuizen doe je niet voor de lol.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Jaja, is een mooi ding, die motor. En een mooie foto (omgeving dan). Mijn vader heeft vroeger ook wel een motor gehad. Suzuki ofzo. Wel stoer.
Maar als jongere is het amper te doen tegenwoordig. Je bent al € 1200 euro kwijt voor je rijbewijs! En dan nog je motor er achter aan. En aanschaf van zo'n ding. Nee, helaas zie ik mezelf nog niet 123 rijden op zo'n ding. Tis gewoon té duur. Maareh.. het lijkt me wel superstoer!

Maareh... waarom dat kenteken afgestreept? heb je wat te verbergen voor de politie :P of rij je gewoon altijd aso? :D

Ik wens je veel plezier met je motor. En wanneer lezen wij eens een reisverslag?

Groetjes,

[Aangepast op 13/1/04 door marsm104]
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Maareh... waarom dat kenteken afgestreept? heb je wat te verbergen voor de politie :P of rij je gewoon altijd aso? :D
Dat kenteken ziet er in het echt normaal uit hoor ;) Is alleen digitaal onleesbaar gemaakt. Het gaat niet om het kenteken, maar om de motor (en de omgeving) moet je maar denken. :in

Maar als je wilt, kan ik hem wel levensgroot hier tonen hoor:

Afbeelding

[Aangepast op 13/1/04 door Lecram]
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik zie meer modder dan "kenteken"

:,:,:,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik zie meer modder dan "kenteken"

:,:,:,
Beter kijken.......:t
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Nee, helaas zie ik mezelf nog niet 123 rijden op zo'n ding.
Oooh, dat mag niet eens in Nederland

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik zie mezelf nog niet een - twee - drie rijden op zo'n ding... haha
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie