Dierentuinen etc. onbetaalbaar?

Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Ik hoop dat Burgers ook nog eens met een Pool komt. Lijkt me gaaf, allemaal sneeuw en ijsberen enzo.
Adorote

Bericht door Adorote »

Unionist schreef:Ik hoop dat Burgers ook nog eens met een Pool komt. Lijkt me gaaf, allemaal sneeuw en ijsberen enzo.
Die losgelaten worden die ijsberen dan .
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

myster schreef:
Egbert schreef:
myster schreef:
Egbert schreef: Burgers bush daar heb ik mijn hart aan verloren, het is te ver rijden maar anders zou ik hier een abonnement opnemen en daar mijn konijn uitlaten ipv bij ons langs de slootkant [nu vraag je je af "konijn uitlaten?" ja want ik heb geen hond, de papagaai en kinderen willen niet aan de lijn en de cavia neemt te kleine stapjes dus blijft het konijn over]
Vergeleken bij Ouwehands vinden wij Burgers niet echt geweldig.
Ach, laat ik maar eerlijk bekennen: Wij hebben ons hart verloren aan Ouwehands. We nemen om het jaar een jaarabonnement. Als het regent of anderzins slecht weer is kunnen de kinderen heerlijk spelen in Ravot Apia. En als het weer een klein beetje meezit, gaan we beren en leeuwen kijken :D

BTW. Egbert heeft nu ook ratten en die zijn ook goed uit te laten en bovendien is de Cavia ondertussen wijlen [het konijn ook maar die is ververst] Verder als Myster goed leest heb ik het over burgers Bush en niet zozeer over Burgers Zoo.
Die Bush is het paradepaardje van Burgers Zoo. En juist daar vinden we niets aan. Wel één keertje om zomaar door te lopen. Maar geef mij maar een dierentuin met dieren. En dan niet die sporadische vogeltjes die in de Bush rondvliegen. Maar ieder zijn/haar smaak. Gelukkig dat er mensen zijn die het wel leuk vinden toch? En ik weet dat wij een uitzondering op de regel zijn, zo in de wandelgangen te beluisteren...
Hehe. Ik vind de Bush geweldig. Niet dat je er veel spectaculaire dieren ziet, maar het is een compleet mini-ecosysteempje met mooie bomen, vogels die je op de grond en in de lucht zo tegen kan komem, die niet achter tralies zitten... en een leuk terrasje in tropenstijl, waar je heerlijk een biertje kan drinken met het geluid van een waterval en allerlei vogels op de achtergrond. Ik vind het wel sfeervol en mooi... Ik zit er aan te denken om in de winter een kwartaalabonnement te nemen en dan ieder weekend daar in de 25-30 graden te gaan zitten :D

Overigens is de Bush een van de paradepaardjes, de Safari, Dessert en vooral ook de Ocean zijn dat ook, misschien nog wel meer. Ocean is erg mooi, de safari ook wel, hoewel ik het vroeger ook wel wat vond hebben, in plaats van een loopbrug had je treintjes waarmee je er door heen reed, leeuwen om je wagen had lopen etc. :) De Bush heeft wel een beetje de naam paradepaardje te zijn omdat het de eerste grote "eco" van het park is, maar inmiddels zijn de Dessert en Ocean daar bij gekomen.

Burger's Zoo houdt het allemaal wel erg natuurlijk en dat spreekt me wel aan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
keessie
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jun 2006, 21:59
Locatie: Hintergarten am Achterpfad

Bericht door keessie »

Kijk voor je naar iets toegaat eens op http://www.uitmetkinderen.nl of op http://www.uitmetkorting.nl. Daar vind je veel aardige kortingsacties. Wij gingen naar Ouwehands Dierenpark met 25% korting en daar hoefden we alleen maar twee pakken Junglepasta voor leeg te eten...
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

Wij zijn vorige week met onze airmiles naar Blijdorp geweest. 2 kaartjes besteld voor ons, scheelt de helft.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik denk, als je uitkijkt en op kortingacties ed let, je best wel het een en ander kan besparen.
Aan de andere kant: je doet het ook niet elke dag, dus als je gaat, geniet er gewoon van en denk niet aan al die euri's
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

JolandaOudshoorn schreef:Ik denk, als je uitkijkt en op kortingacties ed let, je best wel het een en ander kan besparen.
Aan de andere kant: je doet het ook niet elke dag, dus als je gaat, geniet er gewoon van en denk niet aan al die euri's
Precies. Na 5 jaar weet je nog wel de leuke herinneringen en leuke reacties van je kids en ben je die euri's allang vergeten.
(de meeste mannen werken vaak wat uurtjes extra, weet je meteen waar die het voor doet :mrgreen: )
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Dierentuinen etc. onbetaalbaar?

Bericht door Orchidee »

Veel uitjes zijn tegenwoordig idd. onbetaalbaar/erg duur, DV as zaterdag is het weer de jaarlijkse "open monumentendag", dan zijn veel musea, kastelen enz. gratis te bezoeken, maken jullie hier gebruik van of houd je niet van "die drukte"?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Dierentuinen etc. onbetaalbaar?

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Veel uitjes zijn tegenwoordig idd. onbetaalbaar/erg duur, DV as zaterdag is het weer de jaarlijkse "open monumentendag", dan zijn veel musea, kastelen enz. gratis te bezoeken, maken jullie hier gebruik van of houd je niet van "die drukte"?
Ik vind het bezoeken van kerken en musea heel fijn en leerzaam, maar wij kiezen juist bij voorkeur een gewone doordeweekse dag, waarop het vaak ook nog best druk kan zijn.
Maar daar heb ik dan wel een paar tientjes voor over.
Ik voel er weinig voor om als een Ikea-groep door een kasteel te moeten schuifelen. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie