NAAR BUITEN

Refojongere

Bericht door Refojongere »

Dus we zien je de 24e ook niet in ouddorp????

Ten eerste heb ik een hekel aan het woord party. En refo-party vind ik echt zielig klinken hoor, sorry dat ik het zeg. Ik heb niet veel tegen het ons kent ons gevoel. Maar het moet er ook weer niet dubbeldik bovenop liggen.

Maar, 's zaterdags moet ik normaal gesproken gewoon altijd werken. En, het is een ontieglijk eind met de trein naar Ouddorp. Dus, als het in Katwijk a. zee zou zijn. Dan ben ik van de party.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

zijn er weinig forummers op de buitenbeurs geweest??
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ben er wel geweest maar van wege de regen kon je beter naar Naar Binnen gaan als Naar Buiten was gekomen.
Helaas vanwege de ernorme bagger die er overal was ontstaan zijn we er niet zo heel lang gebleven.:#
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Woensdagavond ben ik naar Naar Buiten geweest. Het was toen vergeleken met de andere dagen goed weer. Wat bewolkt en af en toe een spettertje, maar droog!!
Het was leuker dan vorig jaar. Mooie shows met die honden en Fjorden. Alleen waren we er wat te laat. De schuld van het weer, want we gingen pas toen er enigszins droog weer in het vooruizicht was. Dan is het zo 9 uur, en moesten we bij sommige standjes door de plastic raampjes naar binnen loeren.
Thuis waren de schoenen wat vies, maar verder waren we helemaal schoon en droog.
Volgend jaar hoop ik zeker weer te gaan! En van al die refo`s heb ik niet zo`n last. Bij de Wegwijs heb ik dat wel. Naar Buiten is gewoon wat gemoedelijker of hoe ik dat ook moet uitleggen.
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Ik ben ook naar "Naar Buiten" geweest.
Ik ben ook woensdag geweest, dus misschien heb ik je wel gezien rotweiler :!:!

HG

Kevertje
bloob

Bericht door bloob »

Oh jewel ik was er wel.
Zonder plu
Dus was ik gauw weg want ik voelde nattigheid....
Plaats reactie