NAAR BUITEN

Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

NAAR BUITEN

Bericht door Billy »

Wie gaat er nog naar de Buitenbeurs in barneveld? Of wie is er al geweest? en hoe was het?

Billy hoopt morgen te gaan met vrouw en dochters!

Wie is er morgenmiddag nog meer????

vrgr.

BILLy:cool::cool::cool:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Misschien dat wij morgenmiddag gaan en anders zaterdag.
Ik wil daar ook voor mezelf rondkijken om te zien of het wat voor OSW is.
Is natuurlijk wel erg afhankelijk van het weer.
Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me wel leuk.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ben vandaag nog wel in Barneveld geweest.. Ik heb er nog even aangedacht om er even langs te rijden om te kijken Hoe druk het was.... Maar ik had haast en het regende behoorlijk..
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

refo's refo's refo's refo's refo'srefo's refo's refo's refo's refo's refo's refo's refo'srefo's refo's refo's refo's refo's refo's refo's refo'srefo's refo's refo's refo's refo's refo's refo's refo'srefo's refo's refo's refo's refo's refo's refo's refo'srefo's refo's refo's refo's refo's refo's refo's refo'srefo's refo's refo's refo's refo's refo's refo's refo'srefo's refo's refo's refo's refo's refo's refo's refo'srefo's refo's refo's


enne ook nog refo's


en ja daar moet je wel van houden.

oh ja, er is ook nog een kinderboerderij, speeltuin en trapskelters en niet te vergeten Karel Bogerd ( die had je toch nog noit horen zingen??) en
SPECIAAL VOOR BILLY::


[align=center]OUTDOOR-Kleding[/align]


:bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:

ps. jelle wij gaan morgenmiddag/avond dus misschien zie ik je nog wel dan! ;) ik weet nu hoe je eruit ziet ;)

tip: neem je kleinkinderen mee , hartstikke leuk
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ik denk dat ze dan morgenmiddag maar die trapskelters beter weg kunnen halen.

Je kunt maar nooit weten met die mensen uit Gouda...

Ik hoorde al van krassen in een Benz.. En over hoegaarden en heineken bier..
Jelle

Bericht door Jelle »

Helaas kunnen de kleinkinders niet mee die gaan morgen 2 aug. met vakantie naar Holten en hebben dan geen zin om met Opa mee te gaan.
Inmiddels hoor ik dat we op zaterdag gaan er is wat werk binnengekomen wat af moet en oma kan morgen ook pas laat in de middag.
Het wordt dus zaterdag!!!


ja Matthijs het is geen hoegaarden maar hoe gaan we naar Barneveld:,

En Outdoor-kleding mag je binnen zeker niet dragen Billy?
En dan ik ga denk ik maar met het openbaar vervoer naar Barneveld, de krassen zijn inmiddels op deskundige wijzen verwijderdt en voor er soms weer een of andere van schaffelaar vanaf de toren op mijn auto wil springen laat ik hem denk ik maar thuis.;):cool::!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Jelle
Inmiddels hoor ik dat we op zaterdag gaan er is wat werk binnengekomen wat af moet en oma kan morgen ook pas laat in de middag.
Het wordt dus zaterdag!!!
jammer, wij gaan trouwens oook pas vanmiddag om een uur of 3 weg hoor!
't is tot vanavond 21.00 uur! en 't word lekker weer vandaag!
En Outdoor-kleding mag je binnen zeker niet dragen Billy?
daarom is het ook een BUITEN Beurs hahahhahahahahha

maar omdat ik voor me werk altijd al van die "" boswachterskleding"" ( zoals m'n vrouw het noemt) draag , doe ik als ik vrij ben (vanmiddag )m'n korte broek met een , niet kaki of groen, shirtje aan :D:D:D:D:D:D:D:D

dus wordt het BUITEN kijken en misschien kopen?

[Veranderd op 2/8/02 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Tirzah
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 jun 2002, 14:06
Locatie: Krimpen aan de IJssel

Bericht door Tirzah »

'k Ben woensdag ook geweest. Was ergggggg leuk! Je kan er wel een hele dag in doorbrengen, als het tenminste niet regent (dan is het wel minder!):#

En speciaal voor de grote mensen: muzikaal kinderfeest van K.B.
Moet je echt naar toe!!
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Ik hoorde dat er een site moet zijn waarop de foto's van Naar Buiten te zien zijn. Weet iemand misschien het adres???
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

vanmiddag om 4 uur waren we er ( net te laat voor het kinderfeest met KB), en om kwart voor 10 vanavond gingen we pas naar huis!!

de samenzang bij het orgel was ook heel gaaf ( om 21.00 uur)

sledehonden en paarden heel leuk om naar te kijken.

en de kleine hebben zich uitstekend vermaakt op de schommels, glijbanen en trampolines!

echt een gezellige refo-party:bou::bou::bou::bou:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Kijk onder de knop "Foto's 2002" op Naar Buiten.


[Veranderd op 3/8/02 door Pied]
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Dank je Pied, ik kon het maar niet vinden... Zat steeds te proberen, http://www.naarbuiten.nl enzo, maar dat deed 'ie niet! :thu
Refojongere

Bericht door Refojongere »

refo-party.....brrrrr
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Refojongere
refo-party.....brrrrr
Dus we zien je de 24e ook niet in ouddorp????
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Refojongere
refo-party.....brrrrr
Ik b-b-b-b-b-bibber met je mee, RJ

:$:$:$:$:$:$:$:$:$
Plaats reactie