Canada

matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ha mensen,

Ja ja hier een bericht helemaal uit Ontario.
Het is hier lekker warm zo'n 30 graden celcius en ze hebben hier een heel groot zwembad in de tuin. Heerlijk gewoon.

Woensdag gaan we naar Alberta.

See you,

Matthijs;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha ik ben blij dat de OSW verslaving niet alleen gevonden wordt bij de ouderen maar ook bij de jongeren.
Het blijkt toch wel dat men veel aan elkaar gehecht raakt hier.;):,
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik hoorde net van Matthijs dat ze naar de watervallen gingen, volgens mij heeft hij het zo warm dat ze daar heen gaan om af te koelen.
Trouwens nu vraag ik me ineens af zou Matthijs nog op zijn klompen lopen daar?
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Ja, hoor eens Jelle, natuurlijk mailt-ie zoiets even naar ons door: 30 graden en een zwembad in de tuin! En als ze daar zeggen 'zwembad', dan is het een zwembad, daar kan je van op aan.
Dat is geen verslaving, dat is leedvermaak. :#
En die klompen zijn vast allang al door z'n westerse familie geannexeerd. Schijnt in Canada een soort relikwie te zijn. Ik denk dat Matthijs nu in rubber boots naar de waterval is.
Jelle

Bericht door Jelle »

Pied je hebt gelijk, hij heeft volgens mij allang gezien dat wij hier maar met 15 graden en regen zitten, juist ja leedvermaak, zo ver was ik nog niet. Ik verwacht vaak het goede van iemand.
:,:,
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Vandaag was het heerlijk weer, hier zo'n 37 graden en ik hoorde alweer bij jullie :,regen en koud:, .
Vandaag bij de Falls geweest en het was heel erg indrukwekkend. Woensdag vroeg uit bed omdat wij dus naar Alberta gaan. We gaan ongeveer jullie tijd om 16.00 weg en we hopen dan om 20.00 uur te landen in Calgary waar we dan met de Greyhound bus naar de farm in Lethbridge gaan.

Zo duik nu nog ff de swimming pool in.

Groeten Matthijs
anne

Bericht door anne »

Doe je mijn familie in Lethbridge ook de groeten?:thu
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Zie je wel, Jelle? Gewoon puur leedvermaak. Hij vindt zelf ook al dat 't fals is, maar hij vindt dat nog indrukwekkend ook. En dan dat gemene advies aan het eind: duik maar lekker het zwembad in. Met zulk weer zeker? Hij wil ons allemaal ziek hebben! :bu

Afijn Matthijs, nu ben je dus met de bus naar Alberta in Lethbridge. Hoe laat (Nederlandse tijd) is 'vroeg uit bed'?
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Ha die Thijs!

Was de Olympische sneeuw al gesmolten in Calgary?
Nog bij die mormonenkerk geweest daar? Moet een imposant gebouw zijn.

Nog een fijne vakantie!!!

Groet, Peet
Jelle

Bericht door Jelle »

[quote]Origineel geplaatst door Pied
Zie je wel, Jelle? Gewoon puur leedvermaak. Hij vindt zelf ook al dat 't fals is, maar hij vindt dat nog indrukwekkend ook. En dan dat gemene advies aan het eind: duik maar lekker het zwembad in. Met zulk weer zeker? Hij wil ons allemaal ziek hebben!

Natuurlijk Pied heeft die Matthijs leedvermaak en dat is ook echt fals van hem. Terwijl wij hier de hele dag met falls te maken hebben blijven wij maar binnen en meneer neemt nog even een duik in dat zwembadje. Ja ja, ik geloof dat we toch maar wat moeten organiseren om hem dergelijke streken maar eens af te leren. Volgens maar komt hij ook op 24 augustus:- Ik moet er eens even over denken.
Jelle

Bericht door Jelle »

Hoe zou het nu toch zijn met die Matthijs, je hoort niets meer van hem. Zou hij soms een beetje voor pampus liggen vanwege de hitte daar?
;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Luitjes allemaal jullie moeten allemaal de groeten van Matthijs hebben.
Ik heb vandaag een lekkere lange fax van hem gekregen en hij zit nu op de prairie van Alberta waar ze bijna geen PC hebben maar wel fax.
Vandaag had hij volgens mij even geen vakantie want hij was aan het werk op de farm. (boerderij). ik denk dat hij zijn reisgeld voor de terugreis nog moet verdienen.
Verder heet hij ook wel iets wat ik hier niet mocht vertellen en dat doen we dus ook net, dat doet hij later zelf maar.

Maar in elk geval heb ik mijn plicht gedaan om iedereen hiervan hem de groeten te doen.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

:,:, Om effe in de sfeer en omstandigheden te blijven is het misschien :in
Jelle

Bericht door Jelle »

:in Jij zegt het kridje:in Ik niet:,:,:,
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:
in:in:in:in:in

[Veranderd op 22/7/02 door Admin]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie