Canada

Jelle

Canada

Bericht door Jelle »

Ja voor dat jullie het vergeten Matthijs gaat D.V. vrijdag 28 juni a.s. met vakantie naar Canada, ik dacht van drie weken.
Ja wat dacht je anders, opa gaat maar twee weken meer kan hij niet bekostigen maar Matthijs gaat daar overheen met drie weken.
Ik denk dat we hem allemaal moeten gaan uitzwaaien op Schiphol en we kunnen hem dan gelijk een bundeltje vragen meegeven voor ds Pieters zodat hij ze even kan langs brengen, kost mij in elk geval dan geen portokosten.
En luitjes we verwachten natuurlijk dat hij regelmatig even iets van zich laat horen he, al was het alleen maar om te melden hoe koud het daar is.:,:,
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ha dat lijkt mij leuk. Wie als komt krijgt uiteraard koffie met gebak op mijn kosten.;)

Pétre Nicolas Reynier Paape kan S'morgens met mij mee reizen met de trein naar schiphol.

En de zeelanders en zuid/noord hollanders worden zo wie zo verwacht natuurlijk, voor hun is schiphol naast de deur .:)

Afbeelding
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Gaat Matthijs naar Canada helemaal....?
En ik, als zeeuw, helemaal naar Schiphol...........? Mmm... moet ik veel te vroeg m'n bed uit... :P
En de zeelanders en zuid/noord hollanders worden zo wie zo verwacht natuurlijk, voor hun is schiphol naast de deur .:)
Naast de deur, noemt hij dat...
Eerst een paar uur met de trein...!
:!

Hee, goede vakantie!!!

Groetjes...
Lieneke ;)
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ik had Lieneke zeker wel verwacht in het zeeuwsche klederdracht:,:,:,
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Pétre Nicolas Reynier Paape kan S'morgens met mij mee reizen met de trein naar schiphol.
Hummmmm... Matthijs, ikzelf ben nog zo netjes en bescheiden om mijn naam enige onbekendheid te geven in de vorm P.Paape, maar jij schroomt niet om al mijn namen in hun volledigheid op het forum te plaatsen.
Is dit een dwangbevel om met je mee te reizen? Ben jij, hoe gespierd van het kaassnijden ook, soms bang in de trein?

Stap jij lekker in Assen op (of als je met de stoptrein gaat, in Hoogeveen), maar ik moet wel enorm veel eerder instappen hoor, wel bijna een half uur vroeger!!! Weet je wel hoeveel tijd een half uur is, op een vroege morgen?!

Dan draai ik me liever nog een keertje om :sleep::sleep::sleep::sleep:. Grapje hoor, ik zal even kijken, maar mijn agenda zegt dat ik iets anders heb op de 28e juni.

Groet,
P.N.R. Paape
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Van dat "ik kan niet" of "ik heb geen zin" of "ik heb iets anders" of "ben te moe" dat kennen wij hier in Drenthe niet.
Wij drenten maken overal tijd voor daarom gaat het ook zo goed met Drenthe.

Ik bang in de trein?? Nee Pétre jij hoogleraar van de universiteit van Groningen weet toch zeker wel dat drenten dat niet zijn.
Daarom moest ik toen ook mee naar de markt in grunn om daar alles een beetje ordelijk te laten verlopen.

Ik stap in Hoogeveen om kwart over 6 in de stoptrein die na Zwolle een intercity wordt.

Groet

Matthijs
P.Paape

Bericht door P.Paape »

:$:$:$ "Nee Pétre jij hoogleraar van de universiteit van Groningen weet toch zeker wel dat drenten dat niet zijn."
:$:$:$

Grapjas,
Pétre hoogleraar...... Dat nog lang niet, ha ha, hoe kom je erbij!:,:, 't Zou wel cool zijn hè, als ene prof. dr. P.N.R. Paape jou op je reisje naar schiphol wil vergezellen.

Maar ik moet die dag naar Smilde, dus misschien dat we elkaar net missen in de trein? Ik ga wel iets later weg hoor: snurk, mijn kussen hoort liever niet dat ik 'm al zo vroeg verlaten ga, vandaar.

Groet, Peet:sleep::sleep::sleep::sleep:
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door matthijs019
Ik had Lieneke zeker wel verwacht in het zeeuwsche klederdracht:,:,:,
Hahaha.... :in
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ik kom thuis en wat zit erin de brievenbus? de tickets.


Nu begint pas echt het vakantie gevoel.
Jelle

Bericht door Jelle »

Het valt me op dat Lieneke de laatste tijd zoveel van die smiles heeft met twee van die hartjes, Wat zou er toch bij haar aan de hand zijn?
En Matthijs de tickets? twee een voor jou en een voor die smile hartjes?
Ja ik zeg maar wat hoor en ik wil niets suggereren.
En een kaartje vanuit Canada naar smile hartje zou ook wel leuk zijn.
Trouwens jongens wie komen er nu eigenlijk naar Schiphol Matthijs uitzwaaien. je kunt je bij mij wel opgeven dan zorg ik wel voor een afscheids commite.
:,
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Hahaha,

Die taal van Jelle klink mij heel bekend in de oren. Jij heb zeker een huwelijksburo? :P
Jelle

Bericht door Jelle »

Dat had je nu niet moeten zeggen kridje, ik had het juist stil willen houden, dit kost me weer provisie:,:-:bou::in
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door Jelle
Het valt me op dat Lieneke de laatste tijd zoveel van die smiles heeft met twee van die hartjes, Wat zou er toch bij haar aan de hand zijn?
En Matthijs de tickets? twee een voor jou en een voor die smile hartjes?
Ja ik zeg maar wat hoor en ik wil niets suggereren.
En een kaartje vanuit Canada naar smile hartje zou ook wel leuk zijn.
Trouwens jongens wie komen er nu eigenlijk naar Schiphol Matthijs uitzwaaien. je kunt je bij mij wel opgeven dan zorg ik wel voor een afscheids commite.
:,
Mmm.... Jelle is weer 'es bezig...


Groetjes van Lieneke die deze paar weken gewoon blij is omdat ze geslaagd is voor iets waar ze hard heeft voor moeten blokken, duidelijk?! :in:in:in:in:in:in:in:in:in !!

[Veranderd op 19/6/02 door Lieneke]
Jelle

Bericht door Jelle »

Kijk dat bedoel ik nu Matthijs al die smiles met die hartjes. Vreemd dat dit nu gebeurd op de post van Canada. Maar verder suggereer ik niets hoor Lieneke ik ben tenslotte alleen maar een man die zijn oogjes en zijn oortjes goed de kost geeft en zeker niet dicht heeft zitten. hahaha:,:,:,;)
Maar ik merk wel we hebben nog geen afscheidscommitee.
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door Jelle
Kijk dat bedoel ik nu Matthijs al die smiles met die hartjes. Vreemd dat dit nu gebeurd op de post van Canada. Maar verder suggereer ik niets hoor Lieneke ik ben tenslotte alleen maar een man die zijn oogjes en zijn oortjes goed de kost geeft en zeker niet dicht heeft zitten. hahaha:,:,:,;)
Maar ik merk wel we hebben nog geen afscheidscommitee.
Pfffftt...
Ja hoor, dat zal wel weer: Lieneke plaatst alleen maar hartjes bij deze topic...............
('k Wil niet veel zeggen hoor, maar als je je ogen nog beter de kost had gegeven heb je echt wel gezien dat dit bij nog meer topic's gebeurt, maargoed, geeft niet... )
Denk maar gerust dat ik het alleen maar hier doe....

Groetjes,
Lieneke :in :mad:
Plaats reactie