Black Friday

Plaats reactie
HersteldHervormd
Berichten: 5934
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Black Friday

Bericht door HersteldHervormd »

Binnenkort is het weer Black Friday. Hoewel de populariteit wat minder lijkt te worden zijn veel mensen toch even aan het wachten om met Black Friday iets goedkoper te kopen.

Dit jaar willen wij wat kleren voor vrouwlief inslaan op Black Friday. Doen meerdere forummers dit? Ik hoor ook wel eens dat je eigenlijk net zo veel betaald als normaal, maar volgens mij is het wel degelijk goedkoper.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8890
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Black Friday

Bericht door J.C. Philpot »

Qua kleding ga ik altijd in de uitverkoop winkelen. Meestal ga ik dan naar Utrecht, lekker zonder vrouw en kinderen, en koop ik wat ik nodig heb.

Black Friday heb ik niet zo veel mee. Ik heb er geen affiniteit mee, omdat ik het een Amerikaans commercieel overgewaaid fenomeen vind. Maar als je een goede deal ziet, zou ik hem gewoon nemen, Black Friday of niet.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11932
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Black Friday

Bericht door Herman »

Kleding koop ik in de uitverkoop tussen kerst en oud en nieuw.

Verder doe ik niet aan koopjes, behalve boeken.
Ambtenaar
Berichten: 9139
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Black Friday

Bericht door Ambtenaar »

HersteldHervormd schreef:Binnenkort is het weer Black Friday. Hoewel de populariteit wat minder lijkt te worden zijn veel mensen toch even aan het wachten om met Black Friday iets goedkoper te kopen.

Dit jaar willen wij wat kleren voor vrouwlief inslaan op Black Friday. Doen meerdere forummers dit? Ik hoor ook wel eens dat je eigenlijk net zo veel betaald als normaal, maar volgens mij is het wel degelijk goedkoper.
Ik heb nog nooit wat gekocht tijdens Black Friday. Het is een overgewaaid fenomeen dat louter gericht is op meer consumeren. En laat ik daar nu net tegen zijn vanwege duurzaamheidsoverwegingen en materialisme.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10411
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Black Friday

Bericht door Zita »

Als ik 20% korting nodig heb om mij over te halen om iets te kopen, vind ik het òf niet heel erg leuk, òf ik heb het niet heel hard nodig. Dus ik denk dat ik weinig extra omzet ga opleveren. Bovendien koop ik zoveel mogelijk tweedehands, uit duurzaamheid en zuinigheid. Misschien dat ik even namens een oude heer in Spanje kijk of ik op Black Friday voordeliger voor hem kan shoppen. Maar ik heb weer eens zo'n verlanglijstje in handen waarop staat 'sokken, douchegel, multomappen'. Net als ieder jaar. Daar ga ik geen enorm voordeel op halen, denk ik.
Online
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2862
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Black Friday

Bericht door FlyingEagle »

Ik heb iets nodig en is nu 33% korting. Scheelt me toch €100 dus ga ik echt niet laten liggen
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23794
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Black Friday

Bericht door refo »

Zita schreef:Als ik 20% korting nodig heb om mij over te halen om iets te kopen, vind ik het òf niet heel erg leuk, òf ik heb het niet heel hard nodig. Dus ik denk dat ik weinig extra omzet ga opleveren. Bovendien koop ik zoveel mogelijk tweedehands, uit duurzaamheid en zuinigheid. Misschien dat ik even namens een oude heer in Spanje kijk of ik op Black Friday voordeliger voor hem kan shoppen. Maar ik heb weer eens zo'n verlanglijstje in handen waarop staat 'sokken, douchegel, multomappen'. Net als ieder jaar. Daar ga ik geen enorm voordeel op halen, denk ik.
Nee, dan moet je bij de Action wezen. Dat kan het hele jaar.
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Black Friday

Bericht door merel »

Ik heb vanmorgen de cadeautjes voor 5 december besteld. Eigenlijk niets gekocht wat ik al niet wilde kopen.

In het kader van de duurzaamheid nog op zoek naar de boekenserie ' overleven in de wildernis'. Helaas viste ik net achter het net op MP.
@ Zita heb jij deze serie nog bij jouw kringloop staan?

Verder koop ik nooit wat extra's op black Friday. Vanmorgen nog uitgebreid met een kind gesproken over duurzaamheid en kleding. Waarom iets weg doen wat nog goed is om iets nieuws aan te schaffen. Kwartje viel nog niet.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10411
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Black Friday

Bericht door Zita »

merel schreef:Ik heb vanmorgen de cadeautjes voor 5 december besteld. Eigenlijk niets gekocht wat ik al niet wilde kopen.

In het kader van de duurzaamheid nog op zoek naar de boekenserie ' overleven in de wildernis'. Helaas viste ik net achter het net op MP.
@ Zita heb jij deze serie nog bij jouw kringloop staan?
'Volgens mij niet' appt de boekenchef terug. Sorry!
Hier zie ik wel wat exemplaren: https://www.boekwinkeltjes.nl/su/?qs=&q ... &prijstot=
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Black Friday

Bericht door merel »

Dank je Zita! Wat een leuke site! Gelijk een vraag uitgezet voor de hele serie
Plaats reactie