Zin in Ommetje?

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

Morgen sluit ik b.l.e.w mijn ommetjes jaar in stijl af. En maak een ommetje van 20 km om mijn woonplaats. Niet de meest mooie route maar wel praktisch. Daarbij ga ik mij ook afmelden voor de ommetjes app refoteam. De routine lopen zit er echt goed in. En ben het lopen van lange routes steeds leuker gaan vinden. Dat was het doel.
Naast het doel wat kg kwijt te raken. Wat ook gelukt is... (25) En de irritatie steeds de app aan te zetten. Of er achter te komen dat ik het vergeten was. ( lunchtijd) is dan ook geen punt meer. :)
M.a.w. vanaf morgen schuift ieder teamgenoot een plekje op :super
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door DDD »

Dat scheelt een onhaalbaar doel, inderdaad.

Maar ik vergeet het ook steeds.
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef:Morgen sluit ik b.l.e.w mijn ommetjes jaar in stijl af. En maak een ommetje van 20 km om mijn woonplaats. Niet de meest mooie route maar wel praktisch. Daarbij ga ik mij ook afmelden voor de ommetjes app refoteam. De routine lopen zit er echt goed in. En ben het lopen van lange routes steeds leuker gaan vinden. Dat was het doel.
Naast het doel wat kg kwijt te raken. Wat ook gelukt is... (25) En de irritatie steeds de app aan te zetten. Of er achter te komen dat ik het vergeten was. ( lunchtijd) is dan ook geen punt meer. :)
M.a.w. vanaf morgen schuift ieder teamgenoot een plekje op :super
Oehh, ik kom de top 3 binnen knallen.
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Piet Puk »

Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
TSD
Berichten: 2089
Lid geworden op: 31 aug 2011, 11:34

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door TSD »

Piet Puk schreef:Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
Ja en ja. Ik probeer om niet uit het niveau 'Meester' te vallen. Maar dat is vaak niet zo moeilijk nu omdat alleen de onderste 10 degraderen.

Omdat ik niet de persoon ben met de hoogste mate van zelfdiscipline, ook al weet ik dat iedere dag stevig wandelen goed voor me is, helpt deze externe prikkel me op sommige dagen net over het randje :huhu
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door DDD »

Ja. Alleen vergeet ik meestal de app aan te zetten.

Maar het blijft een goede oefening voor de hersenen om dat te onthouden.
Chrisje72
Berichten: 1477
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Chrisje72 »

Ik wandel vrijwel elke pauze met collega's. Maar zet ommetje daarbij bijna nooit meer aan. Geen enkele app trouwens.
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

Piet Puk schreef:Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
Zeker. Hoog in de rf-top zelfs.
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door merel »

Piet Puk schreef:Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
Nee, ik ben er mee gestopt. In de lock downs kon ik het dagelijks ingepland krijgen. Inmiddels helaas niet meer.
JvW
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door JvW »

Piet Puk schreef:Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
Nee, ik ben er mee gestopt en heb de app inmiddels ook verwijderd. Ik zit nu weer op m'n werk en daar valt niet zoveel te lopen. Daarnaast richt ik me zoveel mogelijk op het fietsen, dus het lopen is nu voornamelijk beperkt tot de zondagmiddag.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1438
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Bourdon16 »

JvW schreef:
Piet Puk schreef:Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
Nee, ik ben er mee gestopt en heb de app inmiddels ook verwijderd. Ik zit nu weer op m'n werk en daar valt niet zoveel te lopen. Daarnaast richt ik me zoveel mogelijk op het fietsen, dus het lopen is nu voornamelijk beperkt tot de zondagmiddag.
Ons kuieren niet op zondag:)
Maar dat is weer iets voor in een ander topic
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
Zeker. Hoog in de rf-top zelfs.
Nee niet meer. Heb hem verwijderd. Maar wandel veel. Iedere dag gemiddeld 8 km. (Hond, boodschappen etc.) En ongeveer om de week een wandeling van 20 plus km. In de zomer en voorjaar met uitschieters naar boven. (25 plus).
Ik kom wel aan de 10.000 stappen per dag (buiten)
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door merel »

Lilian1975 schreef:
Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
Zeker. Hoog in de rf-top zelfs.
Nee niet meer. Heb hem verwijderd. Maar wandel veel. Iedere dag gemiddeld 8 km. (Hond, boodschappen etc.) En ongeveer om de week een wandeling van 20 plus km. In de zomer en voorjaar met uitschieters naar boven. (25 plus).
Ik kom wel aan de 10.000 stappen per dag (buiten)
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om zoveel te wandelen. Helemaal de wandelingen van 20 km plus zijn onmogelijk.
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

merel schreef:
Lilian1975 schreef:
Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:Zijn er nog forummers die Ommetje gebruiken? En zo ja, doen jullie mee met het level-systeem?
Zeker. Hoog in de rf-top zelfs.
Nee niet meer. Heb hem verwijderd. Maar wandel veel. Iedere dag gemiddeld 8 km. (Hond, boodschappen etc.) En ongeveer om de week een wandeling van 20 plus km. In de zomer en voorjaar met uitschieters naar boven. (25 plus).
Ik kom wel aan de 10.000 stappen per dag (buiten)
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om zoveel te wandelen. Helemaal de wandelingen van 20 km plus zijn onmogelijk.
Minder werken.
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door merel »

Zeeuw schreef: Minder werken.
Dat zou ik naar mijn man toe een oneerlijke verdeling van taken vinden en ook een slecht voorbeeld voor de kinderen. Prima als een ander daar anders instaat, maar voor mij voelt het niet goed.
Plaats reactie