Zin in Ommetje?

Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2059
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Arja »

Ik loop gewoon ommetjes. Zoveel leuks te zien.
Let eigenlijk niet op nummer-hoeveel ik ben.
Zou leuker zijn als we delen wat we zagen.
Bijvoorbeeld: eerste sneeuwkokjes of ...
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door merel »

Telt op zaterdagmorgen rond 7.00 uur hardlopen ook als een ommetje :D

Ik maak nu elke avond ommetjes, maar dan niet geregistreerd. Toch fijn om even ( als i het in het donker) een uurtje te bewegen. Ik snak naar het voorjaar.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3024
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

Arja schreef:Ik loop gewoon ommetjes. Zoveel leuks te zien.
Let eigenlijk niet op nummer-hoeveel ik ben.
Zou leuker zijn als we delen wat we zagen.
Bijvoorbeeld: eerste sneeuwkokjes of ...
Ha inderdaad. Ik kom nu op plekken in onze woonplaats dat ik denk. He wat een gezellig wijkje. Soms zie ik huizen en dan denk ik. Wauw wat een gaaf plekje.
Verder is het de laatste dagen nat en modderig. Heel leuk als je een langharige witte hond hebt :humhihi
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Chrisje72 »

Lilian1975 schreef:
Arja schreef:Ik loop gewoon ommetjes. Zoveel leuks te zien.
Let eigenlijk niet op nummer-hoeveel ik ben.
Zou leuker zijn als we delen wat we zagen.
Bijvoorbeeld: eerste sneeuwkokjes of ...
Ha inderdaad. Ik kom nu op plekken in onze woonplaats dat ik denk. He wat een gezellig wijkje. Soms zie ik huizen en dan denk ik. Wauw wat een gaaf plekje.
Verder is het de laatste dagen nat en modderig. Heel leuk als je een langharige witte hond hebt :humhihi
Voor zulke dingen is ommetje niet geschikt inderdaad, dan moet je meer denken aan een app als sportstracker of strava
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

merel schreef:Telt op zaterdagmorgen rond 7.00 uur hardlopen ook als een ommetje :D

Ik maak nu elke avond ommetjes, maar dan niet geregistreerd. Toch fijn om even ( als i het in het donker) een uurtje te bewegen. Ik snak naar het voorjaar.
nee, alleen rond 6.30...
Ik liep gisteravond in de regen rond die tijd. Kom ik thuis, zegt de app 'wegens onderhoud doe ik even niks voor je'. Kon ik weer opnieuw :-)
Hendrien
Berichten: 1328
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Hendrien »

Ik loop ommetjes in m’n achtertuin! Corona in huis. Ik heb het zelf ook. Gelukkig zeer mild. Een dagje niet zo lekker geweest.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Dodo »

Hendrien schreef:Ik loop ommetjes in m’n achtertuin! Corona in huis. Ik heb het zelf ook. Gelukkig zeer mild. Een dagje niet zo lekker geweest.
O, wat vervelend! Gelukkig houd je de moed er nogal in geloof ik.
Hendrien
Berichten: 1328
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Hendrien »

Dodo schreef:
Hendrien schreef:Ik loop ommetjes in m’n achtertuin! Corona in huis. Ik heb het zelf ook. Gelukkig zeer mild. Een dagje niet zo lekker geweest.
O, wat vervelend! Gelukkig houd je de moed er nogal in geloof ik.
Ja hoor. Momenteel kun je toch bijna niets met deze harde lockdown. En gelukkig mag het tot nu reuze vallen met de zieken.
Ik mis wel m’n ommetjes en de supermarkt...
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door -DIA- »

Sinds ik vanavond de krant las begrijp ik waarover dit eigenlijk gaat... Meer reacties van mij zullen er dan waarschijnlijk ook niet volgen. Zijt allen maar gerust... :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Dodo »

Hendrien schreef:
Dodo schreef:
Hendrien schreef:Ik loop ommetjes in m’n achtertuin! Corona in huis. Ik heb het zelf ook. Gelukkig zeer mild. Een dagje niet zo lekker geweest.
O, wat vervelend! Gelukkig houd je de moed er nogal in geloof ik.
Ja hoor. Momenteel kun je toch bijna niets met deze harde lockdown. En gelukkig mag het tot nu reuze vallen met de zieken.
Ik mis wel m’n ommetjes en de supermarkt...
Ja, ik denk er wel eens aan dat sommige mensen in andere landen huisarrest krijgen als straf. Beter dan het gevang natuurlijk, maar toch... je huis wordt al snel erg klein als je er niet weg mag.
Beterschap gewenst in ieder geval, je zit nog wel een week binnen zeker?
DDD
Berichten: 28491
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door DDD »

In Trouw vandaag ook een artikel. Ik ga mij toch ook maar aanmelden.
Online
HersteldHervormd
Berichten: 5990
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door HersteldHervormd »

Volgende week word het hier gevoel temperatuur van -10, ik weet nog niet of we dan wel zin hebben om ommetjes te doen :)
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

HersteldHervormd schreef:Volgende week word het hier gevoel temperatuur van -10, ik weet nog niet of we dan wel zin hebben om ommetjes te doen :)
Ik heb mn eerste ommetje van de dag er weer opzitten. Heerlijk buiten in mn truitje. Ik zou het heerlijk vinden een poosje echte kou. Lekker naar buiten met de kids, daarna binnen bij de kachel warme chocomelk en slagroom. Wellicht voor mij een beetje Irish of French maken :D
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33199
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Tiberius »

Gaat het je nu om een ommetje in de kou of om die Irish/French?
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

Tiberius schreef:Gaat het je nu om een ommetje in de kou of om die Irish/French?
De aangename combinatie van deze factoren broeder. Bij de vorige sneeuwval heb ik bv uren met kids en vaders in de buurt sneeuwballen gegooid. Erg leuk. Maar het opwarmen erna is evenzeer de moeite waard.
Plaats reactie