Tip hotelletje met sfeer

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Tip hotelletje met sfeer

Bericht door Lilian1975 »

Wie heeft een tip voor een klein hotelletje met sfeer en echt een goede keuken. Dus geen Wiener Schnitzel met patatjes ;) . maar bijvoorbeeld kalfwang gegaard in weet ik wat. Beetje leuk/kunstig opgemaakt. Goed glas wijn erbij....
Zelf hou ik van een lekker ontbijtje met verse broodjes. Verse jus etc.
En samen houden we van een stevige wandeling door de natuur.
Liefst in Nederland.
Eerlijk gezegd hebben we 1 hotelervaring gehad in Nederland tijdens ons huwelijk... en die viel erg tegen. Eigen schuld. We wilden voor een dubbeltje op eerste rang zitten. Maar we hebben ook geen zin om het duurste van het duurste te doen.
Online
DDD
Berichten: 28406
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door DDD »

Kijk zeker ook op tripadvisor.nl. Mijn opa en oma hadden goede ervaringen in Zeddam.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17209
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door huisman »

Lilian1975 schreef:Wie heeft een tip voor een klein hotelletje met sfeer en echt een goede keuken. Dus geen Wiener Schnitzel met patatjes ;) . maar bijvoorbeeld kalfwang gegaard in weet ik wat. Beetje leuk/kunstig opgemaakt. Goed glas wijn erbij....
Zelf hou ik van een lekker ontbijtje met verse broodjes. Verse jus etc.
En samen houden we van een stevige wandeling door de natuur.
Liefst in Nederland.
Eerlijk gezegd hebben we 1 hotelervaring gehad in Nederland tijdens ons huwelijk... en die viel erg tegen. Eigen schuld. We wilden voor een dubbeltje op eerste rang zitten. Maar we hebben ook geen zin om het duurste van het duurste te doen.
Ik ben voor mijn werk in veel hotels geweest . Vooral in Zuid Limburg.
Wat wel voldoet aan jouw eisen is deze. Buitenplaats Vaeshartelt. Prima keuken . De gewone kamers zijn vrij klein dus kiezen voor de suite.

https://www.vaeshartelt.nl/

Kasteel Elsloo is ook mooi met een goede keuken. Wel een goede kamer uitkiezen anders slaap je in de bezemkast. :huhu

https://www.kasteelelsloo.nl/

In beide heb ik tientallen malen overnacht.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door Jantje »

De Lunterse Boer, Lunteren; nog reformatorisch ook.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Online
HersteldHervormd
Berichten: 5938
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door HersteldHervormd »

De koperen hoogte in Zwolle. Echt een hele unieke ervaring! En geloof ik nog een beetje natuur in de omgeving.

https://dekoperenhoogte.nl/
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2862
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door FlyingEagle »

Jantje schreef:De Lunterse Boer, Lunteren; nog reformatorisch ook.
Sinds het is overgenomen door een reformatorisch echtpaar wordt er gedweept met die tent in mijn omgeving. Krijg er een sik van.
Verder kunnen ze best goed zijn dat weet ik verder niet.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door Lilian1975 »

FlyingEagle schreef:
Jantje schreef:De Lunterse Boer, Lunteren; nog reformatorisch ook.
Sinds het is overgenomen door een reformatorisch echtpaar wordt er gedweept met die tent in mijn omgeving. Krijg er een sik van.
Verder kunnen ze best goed zijn dat weet ik verder niet.
Ik heb er ook over gelezen. Jareb geleden hebben wij daar eens gegeten. Vorige eigenaren. Maar evengoed bedankt voor de tip. Verder wat komen er leuke dingen voorbij. Een kasteel.... geweldig.
Ambtenaar
Berichten: 9140
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door Ambtenaar »

Herberg De Gouden Leeuw in Bronckhorst.
Bertiel
Berichten: 4538
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door Bertiel »

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door Nasrani »

Resort Land en Zee in Scharendijke
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Online
DDD
Berichten: 28406
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door DDD »

FlyingEagle schreef:
Jantje schreef:De Lunterse Boer, Lunteren; nog reformatorisch ook.
Sinds het is overgenomen door een reformatorisch echtpaar wordt er gedweept met die tent in mijn omgeving. Krijg er een sik van.
Verder kunnen ze best goed zijn dat weet ik verder niet.
Als je als restaurant op zondag niet open bent voor lunch en diner, mag je dat als christenen ook wel belonen, vind ik, zeker als het verder goede kwaliteit is. Het is niet eenvoudig om zo'n gelegenheid goed te beheren en het is ook goed dat er christenen in de horeca werken, toch?
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door Lilian1975 »

DDD schreef:
FlyingEagle schreef:
Jantje schreef:De Lunterse Boer, Lunteren; nog reformatorisch ook.
Sinds het is overgenomen door een reformatorisch echtpaar wordt er gedweept met die tent in mijn omgeving. Krijg er een sik van.
Verder kunnen ze best goed zijn dat weet ik verder niet.
Als je als restaurant op zondag niet open bent voor lunch en diner, mag je dat als christenen ook wel belonen, vind ik, zeker als het verder goede kwaliteit is. Het is niet eenvoudig om zo'n gelegenheid goed te beheren en het is ook goed dat er christenen in de horeca werken, toch?
Daarom gaan wij wel eten bij de Wachter in Alblasserdam.

Geloof evangelische eigenaren. Bewust op zondag dicht. En geroemd qua keuken ook buiten de kring. Wel prijzig. Dus af en toe.
Maar zelf hoef ik niet perse in een hotel te zitten waar alleen refo's komen. Of omdat er refo's komen. Zeker omdat we er doordeweeks zitten. Ik vrees dan altijd bekenden tegen te komen. ;)
Laatst gewijzigd door Lilian1975 op 29 aug 2020, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2862
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door FlyingEagle »

DDD schreef:
FlyingEagle schreef:
Jantje schreef:De Lunterse Boer, Lunteren; nog reformatorisch ook.
Sinds het is overgenomen door een reformatorisch echtpaar wordt er gedweept met die tent in mijn omgeving. Krijg er een sik van.
Verder kunnen ze best goed zijn dat weet ik verder niet.
Als je als restaurant op zondag niet open bent voor lunch en diner, mag je dat als christenen ook wel belonen, vind ik, zeker als het verder goede kwaliteit is. Het is niet eenvoudig om zo'n gelegenheid goed te beheren en het is ook goed dat er christenen in de horeca werken, toch?
O, daar zeg ik ook niks van hoor. Het ging mij erom dat nu een heleboel mensen uit mijn omgeving er naar toe gaan en het zoo geweldig vinden, bla bla. Ik houd daar niet van.
Online
DDD
Berichten: 28406
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door DDD »

Waar houd je niet van? Je zou het beter vinden als ze er gingen eten zonder dat ze het geweldig vinden?

Of dat ze er geen reclame voor maakten?
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2862
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Tip hotelletje met sfeer

Bericht door FlyingEagle »

DDD schreef:Waar houd je niet van? Je zou het beter vinden als ze er gingen eten zonder dat ze het geweldig vinden?

Of dat ze er geen reclame voor maakten?
Eerst hoorde ik dat het Edelhert zo geweldig was, nu gaat opeens iedereen naar de Lunterse Boer, van mij mogen ze hoor maar ik hoor ze nooit over een ander restaurant.
Omdat er refo eigenaren zijn is het allemaal zo geweldig, daar houd ik niet zo van.
Plaats reactie