Dit is net zoiets als met pasen al bespreken bij wie van de familie het komende jaar de nieuwjaarsborrel is.

Ach, predikanten spreken ook al preekbeurten af voor 2021Lilian1975 schreef:Een beetje bizar vroeg is het wel. Zeker voor christelijke ca8mpings
Dit is net zoiets als met pasen al bespreken bij wie van de familie het komende jaar de nieuwjaarsborrel is.
Vind ik ook een heel bijzonder fenomeen.Bezorgd schreef:Ach, predikanten spreken ook al preekbeurten af voor 2021Lilian1975 schreef:Een beetje bizar vroeg is het wel. Zeker voor christelijke ca8mpings
Ik wil je wel even helpen.Lilian1975 schreef:Vind ik ook een heel bijzonder fenomeen.Bezorgd schreef:Ach, predikanten spreken ook al preekbeurten af voor 2021Lilian1975 schreef:Een beetje bizar vroeg is het wel. Zeker voor christelijke ca8mpings
En een redenatie van niets. Dat is net zoiets als zeggen; ik geef míjn belasting in mijn eigen voordeel op want de belastingdienst zelf heeft dat ook gedaan ( zoiets dergelijks)
Ik zit altijd in een huisje. Daar heb ik veel meer comfort...Bezorgd schreef:Jantje schreef:Nu al?Bezorgd schreef:Ardennen is inmiddels volgeboekt zie ik .J.C. Philpot schreef:Ik hoop volgend jaar met mijn gezin ook weer met Vakanz op vakantie te gaan, naar 1 van hun Christelijke parken. Ik ga altijd voor de goedkoopste prijsklasse, en overweeg nu de Ardennen.
Jij bent nog nooit naar een christelijke camping ofzo geweest zeker? Daar beginnen de boekingen nu ook al te lopen.
Op welk park zijn de huisjes in jouw ogen dan wel te betalen?Jantje schreef:Ik zit altijd in een huisje. Daar heb ik veel meer comfort......en wifi..., want anders mis ik het Refoforum-nieuws.
Particulieren op de Veluwe bieden relatief goedkoop huisjes aan. En verder dan de Biblebelt ga ik meestal niet op vakantie.Luther schreef:Op welk park zijn de huisjes in jouw ogen dan wel te betalen?Jantje schreef:Ik zit altijd in een huisje. Daar heb ik veel meer comfort......en wifi..., want anders mis ik het Refoforum-nieuws.
Wow, die zag ik niet aankomen. Vanmorgen kon je nog niet boeken!Bezorgd schreef:Ardennen is inmiddels volgeboekt zie ik .J.C. Philpot schreef:Ik hoop volgend jaar met mijn gezin ook weer met Vakanz op vakantie te gaan, naar 1 van hun Christelijke parken. Ik ga altijd voor de goedkoopste prijsklasse, en overweeg nu de Ardennen.
Bezorgd schreef:Ik wil je wel even helpen.Lilian1975 schreef:Vind ik ook een heel bijzonder fenomeen.Bezorgd schreef:Ach, predikanten spreken ook al preekbeurten af voor 2021Lilian1975 schreef:Een beetje bizar vroeg is het wel. Zeker voor christelijke ca8mpings
En een redenatie van niets. Dat is net zoiets als zeggen; ik geef míjn belasting in mijn eigen voordeel op want de belastingdienst zelf heeft dat ook gedaan ( zoiets dergelijks)
Jij geeft aan dat het bizar vroeg is, zeker voor christelijke campings
Ik lees daar dan uit dat je er, misschien onbedoeld , een soort van geestelijke waarde aan hangt.
Die vergelijk ik met predikanten, die ook lang vooruit al plannen. Ik zie daar wel degelijk een argumentatie dat we het niet zo zwaar op moeten vatten.
Zelf zou ik het misschien niet doen, maar principieel is er niets tegen in te brengen, als het maar naar Jakobus 4 gebeurd.
Ik begrijp je wel een beetje hoor.Lilian1975 schreef:Bezorgd schreef:[
Ik wil je wel even helpen.
Ik lees daar dan uit dat je er, misschien onbedoeld , een soort van geestelijke waarde aan hangt.
Die vergelijk ik met predikanten, die ook lang vooruit al plannen. Ik zie daar wel degelijk een argumentatie dat we het niet zo zwaar op moeten vatten.
Zelf zou ik het misschien niet doen, maar principieel is er niets tegen in te brengen, als het maar naar Jakobus 4 gebeurd.
Ik heb er moeite mee om als christen extreem lang van te voren dingen te plannen alsof je anders achter het net zou vissen. Net of de Heere niet zou zorgen voor een herder. Of dat er een plek is waar je gerust vakantie kan en mag houden. Of het nu een dominee is of een park met een christelijke reisorganisatie...
Ook omdat ik me afvraag of dat is wat Jakobus bedoelde.
Bezorgd schreef:Ik begrijp je wel een beetje hoor.Lilian1975 schreef:Bezorgd schreef:[
Ik wil je wel even helpen.
Ik heb er moeite mee om als christen extreem lang van te voren dingen te plannen alsof je anders achter het net zou vissen. Net of de Heere niet zou zorgen voor een herder. Of dat er een plek is waar je gerust vakantie kan en mag houden. Of het nu een dominee is of een park met een christelijke reisorganisatie...
Ook omdat ik me afvraag of dat is wat Jakobus bedoelde.
Maar toch is het de vraag of het niet vooral gevoelsmatig is.
Of kun jij een termijn aanwijzen wat dan wel acceptabel is?
Vijf maanden, of zeven? Waar en wanneer zou je dan de grens moeten stellen?
En in welke gevallen mag je wel op langere termijn plannen? Want zakelijk of rond trouwen wordt er wel meerdere jaren vooruit gepland.
Mijn quote ging mis.Mannetje schreef:Mijn quote klopt toch gewoon?Mara schreef:Quoten ging even mis Mannetje.
Center Parcs bedoelde ik.
Maar Center Parcs is inderdaad ernstig duur, daar ga ik mijn geld niet brengen.
Ben sowieso niet echt een parken mens, liever een particulier huisje. Hoef je sowieso niet voor orgelnoten en touwtrekken te betalen.
Het goedkoopste huisje was nog te boeken. Heb ik bij deze gedaan.J.C. Philpot schreef:Wow, die zag ik niet aankomen. Vanmorgen kon je nog niet boeken!Bezorgd schreef:Ardennen is inmiddels volgeboekt zie ik .J.C. Philpot schreef:Ik hoop volgend jaar met mijn gezin ook weer met Vakanz op vakantie te gaan, naar 1 van hun Christelijke parken. Ik ga altijd voor de goedkoopste prijsklasse, en overweeg nu de Ardennen.