VakanZ

Ik ga met VakanZ op reis

Ja
7
15%
Nee
38
81%
Weet ik niet
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: VakanZ

Bericht door Orchidee »

Zo zie je: voor ieder wat wils
Wat betreft het nog meegaan/willen van pubers met hun ouders: dat was bij ons andersom!
Met Vakanz zouden zij niet meer meegaan maar op "gewone" vakanties wel
En inderdaad; zo geschiedde
Overigens: één dochter heeft wel een paar jaar een recreatieteam versterkt
Én inmiddels gaan wij al jaren niet meer op vakantie.
Onze kinderen wél
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: VakanZ

Bericht door merel »

Ik ken Vacanz niet. Voor deze poll nog nooit van gehoord. Wij zijn zijn kampeerders en ik zag dat het met name vakantiehuizen zijn. Dus ik weet niet of het wat voor ons is. Afgelopen jaren zaten wij op ene kleine camping met een klein (christelijk) animatieteam. 's Morgens was er een kinderclub, 's avonds levend stratego, makreel vangen etc. Erg leuk.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10590
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: VakanZ

Bericht door Ad Anker »

merel schreef:Ik ken Vacanz niet. Voor deze poll nog nooit van gehoord. Wij zijn zijn kampeerders en ik zag dat het met name vakantiehuizen zijn. Dus ik weet niet of het wat voor ons is. Afgelopen jaren zaten wij op ene kleine camping met een klein (christelijk) animatieteam. 's Morgens was er een kinderclub, 's avonds levend stratego, makreel vangen etc. Erg leuk.
Heeft Vakanz ook campings? Zou wel leuk zijn. Anders moeten ze dat ff regelen. Wie geeft het door? Wij zijn kampeerders en zitten nu op dé camping van Friesland. En hier wordt des zondags de gemeente van Oudemirdum overspoeld. Wat een happening.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4073
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: VakanZ

Bericht door Maanenschijn »

Wij zijn ook caravan kampeerders, gaan vaak wat verder weg. Ik merk dat op christelijke campings de kinderen wat makkelijker aansluiting hebben. Nu zijn we al een aantal jaren niet op een christelijke camping. Ik zou best graag met bijv. een gezin of vijf een trip maken. Nu hebben we Rome bezocht, en gaan in een aantal dagen en campings weer op terugreis. Voor ons en de kinderen lijkt me best aardig om dat in een groepje te doen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33253
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: VakanZ

Bericht door Tiberius »

Ad Anker schreef:Wie geeft het door?
Ga je gang: info@vakanz.nl
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: VakanZ

Bericht door JCRyle »

Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om met Vakanz op vakantie te gaan. Gelukkig denken anderen er anders over, want ik zie zeker dat het in een behoefte voorziet. Dus dat is fijn voor Vakanz.
Een van de redenen dat ik er niet naar toe ga is het organiseren van een kerkdienst door een vakantie-organisatie, die de eredienst commercieel uitbuit. Dus nee.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: VakanZ

Bericht door Bezorgd »

Ik denk inderdaad dat kampeervakanties van toegevoegde waarde zouden zijn voor Vakanz. Ik heb er al meer mensen over gehoord.
Dus Martien, als je meeleest! ;)

Wat ook een optie is voor kampeerders: gezinskampen https://www.gezinskampen.nl/
Ik ken heel wat gezinnen die voor zo'n kampeervakantie kiezen en zijn heel enthousiast.
Het is in ieder geval inhoudelijk heel mooi. Wat mij tegenhoud is dat het toch wel erg een groepsvakantie is.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4073
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: VakanZ

Bericht door Maanenschijn »

Bezorgd schreef:Ik denk inderdaad dat kampeervakanties van toegevoegde waarde zouden zijn voor Vakanz. Ik heb er al meer mensen over gehoord.
Dus Martien, als je meeleest! ;)

Wat ook een optie is voor kampeerders: gezinskampen https://www.gezinskampen.nl/
Ik ken heel wat gezinnen die voor zo'n kampeervakantie kiezen en zijn heel enthousiast.
Het is in ieder geval inhoudelijk heel mooi. Wat mij tegenhoud is dat het toch wel erg een groepsvakantie is.
Nooit van gehoord, maar interessant om naar te kijken. Dank voor de link.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: VakanZ

Bericht door Piet Puk »

Maanenschijn schreef:Wij zijn ook caravan kampeerders, gaan vaak wat verder weg. Ik merk dat op christelijke campings de kinderen wat makkelijker aansluiting hebben. Nu zijn we al een aantal jaren niet op een christelijke camping. Ik zou best graag met bijv. een gezin of vijf een trip maken. Nu hebben we Rome bezocht, en gaan in een aantal dagen en campings weer op terugreis. Voor ons en de kinderen lijkt me best aardig om dat in een groepje te doen.
Soms zijn we dichterbij Rome dan we denken. In dit geval letterlijk :yahoo
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: RE: Re: VakanZ

Bericht door Terri »

Maanenschijn schreef:
Bezorgd schreef:Ik denk inderdaad dat kampeervakanties van toegevoegde waarde zouden zijn voor Vakanz. Ik heb er al meer mensen over gehoord.
Dus Martien, als je meeleest! ;)

Wat ook een optie is voor kampeerders: gezinskampen https://www.gezinskampen.nl/
Ik ken heel wat gezinnen die voor zo'n kampeervakantie kiezen en zijn heel enthousiast.
Het is in ieder geval inhoudelijk heel mooi. Wat mij tegenhoud is dat het toch wel erg een groepsvakantie is.
Nooit van gehoord, maar interessant om naar te kijken. Dank voor de link.
Gezinskampen, ik kan het een ieder aanraden, juist met kinderen. Ouders ervaren een stuk rust, want er wordt eigenlijk de hele dag van alles georganiseerd. En 's morgens de Bijbelstudies, goud waard! Ook heel laagdrempelig voor de kinderen.
Ze krijgen zoveel positiefs mee, dat ze er 10 jaar later nog 'uit putten' .
Wel deden wij het 'naast' de 'andere' vakantie en dat is niet voor iedereen weggelegd.
Gebruikersavatar
parel
Berichten: 364
Lid geworden op: 24 feb 2012, 11:17

Re: RE: Re: RE: Re: VakanZ

Bericht door parel »

Terri schreef: Wat ook een optie is voor kampeerders: gezinskampen https://www.gezinskampen.nl/
Ik ken heel wat gezinnen die voor zo'n kampeervakantie kiezen en zijn heel enthousiast.
Het is in ieder geval inhoudelijk heel mooi. Wat mij tegenhoud is dat het toch wel erg een groepsvakantie is.
Absoluut aan te rade! Ik heb vanaf mijn 8e tot 22e geen jaar gemist! Net als in veel andere gezinnen stonden mijn broers, zussen en ik er elk jaar op om weer te gaan.

Ook voor niet kampeerders trouwens. In Nederland slaap je in een kampgebouw. Dus ook als je niet van een tent houd: aan te raden! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Gebruikersavatar
Floppy
Berichten: 1358
Lid geworden op: 13 nov 2013, 09:20
Locatie: Een gezegend landje aan zee

Re: VakanZ

Bericht door Floppy »

Gezinskampen zou ik ook aanraden, zeker voor gezinnen met opgroeiende jeugd. Dingen die kinderen / pubers moeilijk met hun eigen ouders bespreken worden makkelijker met andermans ouders.
Hier hebben we er net eentje achter de rug.
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: VakanZ

Bericht door merel »

Gezinskampen zullen zeker voor bepaalde mensen leuk zijn. Ik houd alleen toch ook wel van privacy in mijn vakantie. ik vind het wel heel erg een soort van enclave en verplicht samen optrekken.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10590
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: VakanZ

Bericht door Ad Anker »

merel schreef:Gezinskampen zullen zeker voor bepaalde mensen leuk zijn. Ik houd alleen toch ook wel van privacy in mijn vakantie. ik vind het wel heel erg een soort van enclave en verplicht samen optrekken.
Inderdaad. Trekt mij ook echt niet... Ben erg gehecht aan privacy.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: VakanZ

Bericht door Mara »

Voor mij geen kampen en groepsreizen meer.
Het is me slecht bevallen.
Het hele jaar moet je je aanpassen aan van alles en iedereen en wil graag in de vakantie zelf bepalen hoe de dag er uit gaat zien.
Ik zou de kinderen ook niet meekrijgen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie