VakanZ

Ik ga met VakanZ op reis

Ja
7
15%
Nee
38
81%
Weet ik niet
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: VakanZ

Bericht door Hollander »

Bezorgd schreef:Een park dat ons vorig jaar 1400 koste voor twee weken komt nu op 1600.
Vind je dat een inflatiecorrectie?

Maar misschien is dat een uitzondering. Dat zou kunnen.
Dan spreken we in ieder geval niet over hetzelfde park. Nogmaals, ik heb er maar twee als vergelijkingsmateriaal.
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: VakanZ

Bericht door Bezorgd »

J.C. Philpot schreef:Ik hoop volgend jaar met mijn gezin ook weer met Vakanz op vakantie te gaan, naar 1 van hun Christelijke parken. Ik ga altijd voor de goedkoopste prijsklasse, en overweeg nu de Ardennen.
Heb ik ook nog naar gekeken.
Maar er is geen zwembad in de buurt, dat is wel jammer.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: VakanZ

Bericht door Bezorgd »

Jantje schreef:
Bezorgd schreef:Vorige week weer de mail binnen gekregen van Vakanz, dat je kunt voorreserveren.
Nu we ons aan het oriënteren zijn, heb ik het idee, dat er dit jaar wel een heel pittige prijsstijging is doorgevoerd.
Valt dit anderen ook op of vergis ik me?
Is dat niet wat vroeg?
Wil je verzekerd zijn van een huisje, dan moet je vroeg zijn.
Overigens geldt dat ook voor de christelijke campings in ons land.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10418
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: VakanZ

Bericht door Orchidee »

Het nieuwe kantoor moet er ook weer uit denk ik
Maar idd er zijn forse prijsstijgingen!
Dat gebeurt al jaren.
Waarschijnlijk kunnen ze het maken en raken ze het toch wel kwijt word allicht gedacht
Vind het niet gezins/prijs vriendelijk meer.
Ze hebben de klanten binnen en het concept spreekt velen aan dus zijn er altijd mensen die het er voor over hebben om méér of véél te betalen voor 2 weken vakantie.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Susan
Berichten: 417
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:19

Re: VakanZ

Bericht door Susan »

Weet niet wat het precies is. Zal eens googelen.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: VakanZ

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Het nieuwe kantoor moet er ook weer uit denk ikAfbeelding
Maar idd er zijn forse prijsstijgingen!
Dat gebeurt al jaren.
Waarschijnlijk kunnen ze het maken en raken ze het toch wel kwijt word allicht gedachtAfbeelding
Vind het niet gezins/prijs vriendelijk meer.
Ze hebben de klanten binnen en het concept spreekt velen aan dus zijn er altijd mensen die het er voor over hebben om méér of véél te betalen voor 2 weken vakantie.
Ik heb even gekeken maar het is toch niet duurder dan de reguliere parken?
Als je een goedkopere gezinsvakantie wil moet je 10 dagen Egypte of Turkije all inclusive boeken. ;)
Maar ja, dan heet het geen christelijke vakantie, al begrijp ik nog steeds niet wat er nu zo christelijk is aan een vakantie.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33190
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: VakanZ

Bericht door Tiberius »

Mara schreef:Maar ja, dan heet het geen christelijke vakantie, al begrijp ik nog steeds niet wat er nu zo christelijk is aan een vakantie.
Klopt. Anders zou het een pleonasme zijn. :OO3
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23794
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: VakanZ

Bericht door refo »

Alles je nr Beieren of Totdnau gaat zit je echt in een basic huisje. Wij hebben daar ook gezeten buiten de Vakanztijd. 800 voor 2 weken en per dag te boeken. Maar voor zingen bij het orgel en touwtrekken ben je al snel 300 euro extra kwijt.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: VakanZ

Bericht door Bezorgd »

Mara schreef:
Orchidee schreef:Het nieuwe kantoor moet er ook weer uit denk ikAfbeelding
Maar idd er zijn forse prijsstijgingen!
Dat gebeurt al jaren.
Waarschijnlijk kunnen ze het maken en raken ze het toch wel kwijt word allicht gedachtAfbeelding
Vind het niet gezins/prijs vriendelijk meer.
Ze hebben de klanten binnen en het concept spreekt velen aan dus zijn er altijd mensen die het er voor over hebben om méér of véél te betalen voor 2 weken vakantie.
Ik heb even gekeken maar het is toch niet duurder dan de reguliere parken?
Als je een goedkopere gezinsvakantie wil moet je 10 dagen Egypte of Turkije all inclusive boeken. ;)
Maar ja, dan heet het geen christelijke vakantie, al begrijp ik nog steeds niet wat er nu zo christelijk is aan een vakantie.

Heb je even een linkje waar ik met 8 personen een 10 dagen all inclusive kan boeken voor ongeveer het totaal bedrag van € 2000 ?
Maar terugkomend op de bedragen. Twee weken een huisje voor ongeveer € 2000 vind ik toch serieus geld.
Misschien komt het omdat ik nog een van de weinige Jan modale refo's ben? ;)
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11932
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: VakanZ

Bericht door Herman »

Klopt. Dat is een bak geld.

Komende zomer breng ik waarschijnlijk gewoon in eigen huis door.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8890
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: VakanZ

Bericht door J.C. Philpot »

Bezorgd schreef:Maar terugkomend op de bedragen. Twee weken een huisje voor ongeveer € 2000 vind ik toch serieus geld.
Misschien komt het omdat ik nog een van de weinige Jan modale refo's ben? ;)
Dat vind ik ook, hoor. Als 1-verdiener is dat mijns inziens echt niet te doen.
Herman schreef:Komende zomer breng ik waarschijnlijk gewoon in eigen huis door.
Dat heb ik afgelopen zomer ook gedaan. We hebben museumkaarten, en in combinatie met wat creativiteit kun je dan een hele leuke vakantie hebben. 's morgens haalde ik dan broodjes bij de Lidl (net zoals we in het buitenland doen), en die aten we in de tuin op, en dan gingen we op pad.

Komend jaar trekt het mij wel om weer twee weken naar 1 van de voordeligere Vakanz parkjes te gaan.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16715
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: VakanZ

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Alles je nr Beieren of Totdnau gaat zit je echt in een basic huisje. Wij hebben daar ook gezeten buiten de Vakanztijd. 800 voor 2 weken en per dag te boeken. Maar voor zingen bij het orgel en touwtrekken ben je al snel 300 euro extra kwijt.
Pff, dat zijn dure noten :sweat
~~Soli Deo Gloria~~
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: VakanZ

Bericht door Mara »

Bezorgd schreef: Heb je even een linkje waar ik met 8 personen een 10 dagen all inclusive kan boeken voor ongeveer het totaal bedrag van € 2000 ?
Maar terugkomend op de bedragen. Twee weken een huisje voor ongeveer € 2000 vind ik toch serieus geld.
Misschien komt het omdat ik nog een van de weinige Jan modale refo's ben? ;)
Volgens mij betaal je dat in C.P.toch ook hoor.
Ik boek zelf die all inclusive nooit, omdat ik niet wil vliegen, maar zie dan de prijzen p.p. in advertenties.
Op vakantie gaan met 8 personen (ouders + 6 kinderen?) lijkt mij sowieso een dure aangelegenheid.
Persoonlijk ga ik liever kort maar luxe, dan langer en basic.
Maar ik hoef niet zo nodig meer. Vind een nachtje in een b&b al fijn genoeg.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: VakanZ

Bericht door Mara »

Hendrikus schreef:
refo schreef:Alles je nr Beieren of Totdnau gaat zit je echt in een basic huisje. Wij hebben daar ook gezeten buiten de Vakanztijd. 800 voor 2 weken en per dag te boeken. Maar voor zingen bij het orgel en touwtrekken ben je al snel 300 euro extra kwijt.
Pff, dat zijn dure noten :sweat
Is dat niet jouw uurtarief Hendrikus? :nananere
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: VakanZ

Bericht door Mannetje »

Mara schreef:
Bezorgd schreef: Heb je even een linkje waar ik met 8 personen een 10 dagen all inclusive kan boeken voor ongeveer het totaal bedrag van € 2000 ?
Maar terugkomend op de bedragen. Twee weken een huisje voor ongeveer € 2000 vind ik toch serieus geld.
Misschien komt het omdat ik nog een van de weinige Jan modale refo's ben? ;)
Volgens mij betaal je dat in C.P.toch ook hoor.
Waar ligt dat?
Ik boek zelf die all inclusive nooit, omdat ik niet wil vliegen, maar zie dan de prijzen p.p. in advertenties.
Op vakantie gaan met 8 personen (ouders + 6 kinderen?) lijkt mij sowieso een dure aangelegenheid.
Persoonlijk ga ik liever kort maar luxe, dan langer en basic.
Maar ik hoef niet zo nodig meer. Vind een nachtje in een b&b al fijn genoeg.
Wij waren pas op zoek naar een weekje meivakantie voor ons zevenen. Wat een geld ben je dan al kwijt. Huisje op een Waddeneiland voor onder de €1000,- was nauwelijks te krijgen.
Het is uiteindelijk ook geen Waddeneiland geworden, maar een andere streek bij de kust, maar ook daar kost het genoeg.

Van mij mag vakantie best wat kosten, maar het moet wel een beetje leuk blijven.
-
Plaats reactie