VakanZ

Ik ga met VakanZ op reis

Ja
7
15%
Nee
38
81%
Weet ik niet
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: VakanZ

Bericht door Dodo »

Het scheelt wel wat je nodig heb, of denkt te hebben. Mijn man gaat wel eens met een selectie van de kinderen een midweek naar Duitsland, en dan boekt hij een paar dagen van te voren een huisje. Pakt altijd goed en voordelig uit.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: VakanZ

Bericht door Lilian1975 »

Deden wij toen we niet kampeerden ook nooit voor de pasen. En onze eisen zijn laag. Wel zaten wij nooit op parken. En betaalden we inderdaad niet voor de orgelnoten en het touwtrekken van mannetje. :) Een jaar door omstandigheden zelfs een 8 persoonshuisje een paar weken voor vertrek op een bungalowpark zonder toeters en bellen in nederland. Het was misschien een wat minder gelikt park...en huisje. Alhoewel de huisjes van Vakanz volgens familie ook niet de meest moderne zijn.
Wel een koud zwembad. We zijn er lekker opuit getrokken. En het was heel wat goedkoper dan via Vakanz.
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: VakanZ

Bericht door Mannetje »

Tja, een last-minute geeft veel teveel stress hier.
We hebben het afgelopen zomer overwogen, maar een paar weken van tevoren ging het met één van de kinderen niet goed dat hij niet wist hoe zijn vakantie eruit zou zien. We gingen dus helemaal niet meer op vakantie, de enige beslissing die je met zekerheid kunt nemen op die termijn.
Dus ook daarom boeken we graag ruim van tevoren.
-
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: VakanZ

Bericht door Mara »

Dodo schreef: Mijn man gaat wel eens met een selectie van de kinderen een midweek naar Duitsland, en dan boekt hij een paar dagen van te voren een huisje. Pakt altijd goed en voordelig uit.
Jullie zijn toch niet de Kelly family he? :haha
Ja joh, wij hebben nog nooit vroeg geboekt, altijd een week tot 10 dagen vantevoren. Het is altijd gelukt en helemaal niet duurder, soms zelfs goedkoper bleek later tijdens een gesprek met vakantiebuurtjes.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: VakanZ

Bericht door Lilian1975 »

Mannetje schreef:Tja, een last-minute geeft veel teveel stress hier.
We hebben het afgelopen zomer overwogen, maar een paar weken van tevoren ging het met één van de kinderen niet goed dat hij niet wist hoe zijn vakantie eruit zou zien. We gingen dus helemaal niet meer op vakantie, de enige beslissing die je met zekerheid kunt nemen op die termijn.
Dus ook daarom boeken we graag ruim van tevoren.


Last minute is ook geen verplichting he? ;)
Gebruikersavatar
johannes
Berichten: 147
Lid geworden op: 12 mar 2010, 11:48
Locatie: holland

Re: VakanZ

Bericht door johannes »

Wij gaan al een aantal jaren naar Zweden, je hebt daar veel huis en ruimte (vaak aan het water met boot)
voor een mooie prijs. via Novasol of swedcottage.se. de laatste is een Nederlander die veel huizen verhuurt in Smaland
Wat een rust en ruimte en mooie reis. vanaf € 250,= per week een vrijstaand huis.
Ambtenaar
Berichten: 9139
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: VakanZ

Bericht door Ambtenaar »

De mooiste campings in Frankrijk zijn al vrij snel volgeboekt. Meestal reserveren wij begin van het jaar.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: VakanZ

Bericht door Lilian1975 »

Ambtenaar schreef:De mooiste campings in Frankrijk zijn al vrij snel volgeboekt. Meestal reserveren wij begin van het jaar.
Echt niet. Maar misschien is onze definitie van mooiste wat verschillend :super Wij zagen ook in het hoogseizoen dit jaar lege plekken. Onze broer kon zelfs last minute. Op campings zonder animatie is er vaak plek ( franse eigenaren)

Wij waren afgelopen jaar bijvoorbeeld op camping domaine saint madeleine bij Sospel...
En op le Bioley in de savoie een paar jaar geleden. Prachtige campings en schoon. En in hoogseizoen nog plek... maar geen georganiseerde toestanden.
De campings met Nederlandse eigenaren kan een wat ander verhaal zijn. Maar ook die bespraken we vaak echt pas in het voorjaar. Er zijn ook echt campingscwaar je zelfs niet voordat het jaar begonnen is kan reserveren...
Ambtenaar
Berichten: 9139
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: VakanZ

Bericht door Ambtenaar »

Lilian1975 schreef: Echt niet. Maar misschien is onze definitie van mooiste wat verschillend :super Wij zagen ook in het hoogseizoen dit jaar lege plekken. Onze broer kon zelfs last minute. Op campings zonder animatie is er vaak plek ( franse eigenaren)

Wij waren afgelopen jaar bijvoorbeeld op camping domaine saint madeleine bij Sospel...
En op le Bioley in de savoie een paar jaar geleden. Prachtige campings en schoon. En in hoogseizoen nog plek... maar geen georganiseerde toestanden.
De campings met Nederlandse eigenaren kan een wat ander verhaal zijn. Maar ook die bespraken we vaak echt pas in het voorjaar. Er zijn ook echt campingscwaar je zelfs niet voordat het jaar begonnen is kan reserveren...
Wij maken altijd gebruik van een huur accommodatie en vinden animatie voor de kinderen belangrijk. En mede gezien mijn lengte wil ik niet in een bed maatje twijfelaar slapen. Dat beperkt de keuze.
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: VakanZ

Bericht door Mannetje »

Herkenbaar, dat bed. Als in een huisje een 2m bed met voetenschot staat valt het af. Uitstekende benen vind ik geen probleem voor een weekje of twee weken, maar een harde rand bij de voeten wel.
Dus de ouderslaapkamer moet of een 2,10m bed hebben of een boxspring.
-
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: VakanZ

Bericht door merel »

Wij hebben ook al geboekt en waren net op tijd voor de laatste tent. Normaal gaan wij met de vouwwagen, maar dit jaar in een luxere tent met voor een keer echte bedden ipv luchtbed. Ook fijn.

Animatie vinden onze kinderen ook erg leuk. En dan net name sportanimatie kunnen ze erg waarderen, mountainbiken over het strand, hardlopen, ' s avonds levend stratego in het bos, vorig jaar gingen ze 's nachts makreel vissen

@ Johannes
Die site ga ik onthouden! Klinkt goed.
Plaats reactie