Hoelang (per dag) op Forum

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2039
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Hoelang (per dag) op Forum

Bericht door Arja »

Ik heb een vraagje

Hoe lang mag jij per dag van jezelf op dit Forum?
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Hoelang (per dag) op Forum

Bericht door DDD »

Dat ligt eraan. Soms ben ik er wel twee uur mee bezig. In de trein vind ik het een prettige bezigheid. Maar als ik druk ben, kijk ik soms ook een dag niet. Het ligt er ook aan of ik in een gesprek verwikkeld ben.
Habitat
Berichten: 771
Lid geworden op: 27 mei 2016, 21:08

Re: Hoelang (per dag) op Forum

Bericht door Habitat »

Goede vraag.
Mijn regel is: nooit als de kinderen erbij zijn. Ik wil niet zo'n ouder zijn die constant op de telefoon aan het kijken is.

Soms denk ik wel eens "hier moet ik eigenlijk op reageren", maar dan moet ik alweer verder met iets huiselijks. En meestal heeft dan later iemand anders al mijn mening verwoord, waardoor ik niet meer hoef te reageren. Scheelt enorm veel tijd dus om niet direct te reageren.
amateur-theoloog
Verbannen
Berichten: 392
Lid geworden op: 03 mei 2019, 21:51

Re: Hoelang (per dag) op Forum

Bericht door amateur-theoloog »

Als ik me verveel, start ik vaak Refoforum op om deel te nemen aan de discussies. Ik denk dat ik er soms wel 4 uur mee bezig ben, al doe ik dan ondertussen veel andere dingen op de pc. Overdags als ik moet werken (óf moet kerken) laat ik het voor wat het is.
amateur-theoloog
Verbannen
Berichten: 392
Lid geworden op: 03 mei 2019, 21:51

Re: Hoelang (per dag) op Forum

Bericht door amateur-theoloog »

Arja schreef:Ik heb een vraagje

Hoe lang mag jij per dag van jezelf op dit Forum?
Arja, even een vraagje aan jou. Misschien past dit niet op dit topic, maar nu je dit nieuwe topic toch gestart bent … Je bent nog niet zo lang actief hier, maar je hebt al heel wat nieuwe topics gestart. Hoeveel in totaal al?

En hoeveel uur of minuten per dag besteedt jij aan Refoforum?
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2039
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Hoelang (per dag) op Forum

Bericht door Arja »

amateur-theoloog schreef:
Arja schreef:Ik heb een vraagje

Hoe lang mag jij per dag van jezelf op dit Forum?
Arja, even een vraagje aan jou. Misschien past dit niet op dit topic, maar nu je dit nieuwe topic toch gestart bent … Je bent nog niet zo lang actief hier, maar je hebt al heel wat nieuwe topics gestart. Hoeveel in totaal al?

En hoeveel uur of minuten per dag besteedt jij aan Refoforum?
5 nieuwe topics (dacht ik). Ik weet nog niet op hoeveel uur ik Refoform wil zetten. Ik ben nog aan het ontdekken hoe het hier is. Eergisteren zei ik tegen mezelf: een half uur per dag. Maar ik ontdek dat ik me daar niet aan kan houden kan.

Ik zet de tijd op mijn mobiel (timer)
Plaats reactie