Vakantie

Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2862
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Vakantie

Bericht door FlyingEagle »

Wie van jullie is er al de zomervakantie aan het plannen? Vandaag mail van teamleider of we allemaal deze week onze voorkeursperiode konden doorgeven. Zelf vind ik het nog veel te vroeg om over na te denken.

Vakantie plannen is bij ons sowieso een hele opgave met 2 verschillende interesses...
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Vakantie

Bericht door Luther »

FlyingEagle schreef:Wie van jullie is er al de zomervakantie aan het plannen? Vandaag mail van teamleider of we allemaal deze week onze voorkeursperiode konden doorgeven. Zelf vind ik het nog veel te vroeg om over na te denken.

Vakantie plannen is bij ons sowieso een hele opgave met 2 verschillende interesses...
Ik sprak pas een predikant die me zou dat hij helaas vakanties altijd al twee jaar van tevoren moet vastleggen, omdat de preekvoorziener dan aan de slag moet...... :cry
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2862
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Vakantie

Bericht door FlyingEagle »

Oeps, misschien moet ik dan maar blij zijn dat ik geen predikant ben
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10418
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

Ik vind vakanties erg duur geworden!
Er word geheel uitgegaan van 2 of veelverdieners.
Hier tegenwoordig 5 interesses :-)
Dus wij gaan niet en de jeugd is nog aan het kijken en denken ;-)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vorst
Verbannen
Berichten: 1040
Lid geworden op: 03 mar 2015, 20:54

Re: Vakantie

Bericht door Vorst »

Luther schreef:
FlyingEagle schreef:Wie van jullie is er al de zomervakantie aan het plannen? Vandaag mail van teamleider of we allemaal deze week onze voorkeursperiode konden doorgeven. Zelf vind ik het nog veel te vroeg om over na te denken.

Vakantie plannen is bij ons sowieso een hele opgave met 2 verschillende interesses...
Ik sprak pas een predikant die me zou dat hij helaas vakanties altijd al twee jaar van tevoren moet vastleggen, omdat de preekvoorziener dan aan de slag moet...... :cry
Inderdaad. Wij zijn bezig met het rooster voor 2019...
Ambtenaar
Berichten: 9139
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vakantie

Bericht door Ambtenaar »

FlyingEagle schreef:Wie van jullie is er al de zomervakantie aan het plannen? Vandaag mail van teamleider of we allemaal deze week onze voorkeursperiode konden doorgeven. Zelf vind ik het nog veel te vroeg om over na te denken.

Vakantie plannen is bij ons sowieso een hele opgave met 2 verschillende interesses...
Vakantie is gepland en geboekt. Je merkt dat nu al campings zijn volgeboekt. Enige haast is dus geboden als je in het hoogseizoen moet en bepaalde eisen hebt.
Online
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vakantie

Bericht door merel »

Wij hebben vorige week geboekt. Camping en boot waren inderdaad al bijna vol in de weken dat wij wilden gaan. Op het werk moet je voor het hele jaar al aangeven wanneer je vrij wilt zijn. Tevens moet je je waarnemer regelen . Dus vroeg overleg is zeker nodig.

@ orchidee
Vakanties zijn toch altijd al duur geweest? Met name in Nederland.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9143
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Vakantie

Bericht door parsifal »

Wij moeten waarschijnlijk in Zweden blijven, omdat mijn vrouw in het proces van verlenging van verblijfsvergunning zit. Jammer dat we niet op familiebezoek kunnen, maar we zitten al in een groot en mooi land waar nog veel te ontdekken valt.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10418
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

merel schreef:Wij hebben vorige week geboekt. Camping en boot waren inderdaad al bijna vol in de weken dat wij wilden gaan. Op het werk moet je voor het hele jaar al aangeven wanneer je vrij wilt zijn. Tevens moet je je waarnemer regelen . Dus vroeg overleg is zeker nodig.

@ orchidee
Vakanties zijn toch altijd al duur geweest? Met name in Nederland.
Dat zal dan mijn persoonlijke beleving zijn ;-)
Ik vind het de afgelopen 5/6 jaar écht fors duurder geworden!
Niet alleen in Nederland.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ambtenaar
Berichten: 9139
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Ambtenaar »

Orchidee schreef:Dat zal dan mijn persoonlijke beleving zijn ;-)
Ik vind het de afgelopen 5/6 jaar écht fors duurder geworden!
Niet alleen in Nederland.
Ik ben het met je eens. Je betaald minstens € 750 per week enkel voor de huur van een accommodatie.
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Mannetje »

Ambtenaar schreef:
Orchidee schreef:Dat zal dan mijn persoonlijke beleving zijn ;-)
Ik vind het de afgelopen 5/6 jaar écht fors duurder geworden!
Niet alleen in Nederland.
Ik ben het met je eens. Je betaald minstens € 750 per week enkel voor de huur van een accommodatie.
Voor hoeveel personen?
Het kan echt nog voor minder, een paar jaar geleden hadden we een 6-persoonshuisje, met ruime tuin, voor 60 euro per nacht.

Dit jaar gaan we in de meivakantie weg, we wilden al lange tijd naar een waddeneiland, maar niet in de zomervakantie. Of we in de zomervakantie ook nog een keer gaan zien we nog wel, misschien een lastminute ofzo.
Tja, een waddeneiland voor 60 euro per nacht, dat wilde ook in de meivakantie niet lukken...
-
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Vakantie

Bericht door samanthi »

Vroeger namen we een huisje bij particulieren of gingen we kamperen, nu gaan we meestal in een trekkershut (44 euro per nacht), niet zo duur en naast iets mee comfort toch het idee van camperen, vorig jaar zijn we in het najaar in een chaletje geweest, was ook betaalbaar, buiten het hoogseizoen. We gaan op een charme camping, geen toeters en bellen lekker stil.
We hebben nog geen plannen.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
CvdW
Berichten: 2920
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Vakantie

Bericht door CvdW »

Vakantiehuis van 14 juli 2018 t/m 28 juli 2018 aan de Costa Brava in Spanje. Appartement voor 6 personen met uitzicht op zee. Voor 2322 euro. Persoonlijk vind ik dit erg prijzig. Hoewel omgerekend per persoon per nacht is dit ongeveer 28 euro.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vakantie

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Ik vind vakanties erg duur geworden!
Er word geheel uitgegaan van 2 of veelverdieners.
Je kunt altijd nog hotel kakkerlak boeken, all inclusive. :D
Het zal wel Hollandse zuunigheid zijn, maar ik vind een paar duizend euro voor 2 weekjes vakantie veel te veel geld.
Een ver buitenland is aan mij niet besteed, ik ga zeker weten heimwee krijgen, bovendien durf ik niet te vliegen.
Een paar dagen Wenen of Berlijn staan op het verlanglijstje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Online
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vakantie

Bericht door merel »

CvdW schreef:Vakantiehuis van 14 juli 2018 t/m 28 juli 2018 aan de Costa Brava in Spanje. Appartement voor 6 personen met uitzicht op zee. Voor 2322 euro. Persoonlijk vind ik dit erg prijzig. Hoewel omgerekend per persoon per nacht is dit ongeveer 28 euro.
Daarom gaan wij ook kamperen en dan zeker niet naar de Costa Brava....brrr
Plaats reactie