Vakantie Sauerland juli 2016

Plaats reactie
Inge Jansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mei 2016, 22:20

Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door Inge Jansen »

In een eerder berichtje op dit forum las ik dat iemand op zoek was naar een Christelijke vakantie. Wellicht zijn er op dit moment ook Christelijke alleenstaanden / vrijgezellen / singels, (leeftijd ong. 25 - 50 jaar) die nog een mooie vakantiereis zoeken.
Nu hebben wij (2 vriendinnen en ik), met elkaar voor de komende zomer een groepsreis georganiseerd naar Sauerland. 11 dagen, van D.V. 18 juli t/m 28 juli. Wij zijn een aantal jaren met de jongerenreizen van Dhr. L.J. van Valen mee geweest, en vinden het zo jammer dat zulke reizen niet meer georganiseerd worden, dat we het zelf nu doen. ;-) We zijn een paar jaar geleden met een groep van 17 personen naar Frankrijk geweest. Nu hebben we in Sauerland een groepshuis gehuurd, prachtig gelegen, pal aan een meer, met bij elke slaapkamer een eigen douche en toilet! (meeste slaapkamers zijn voor 2,3 of 4 personen). We zijn nu met een groep van 13 personen. Er kunnen er nog een stuk of 5 bij.
Het mooie van deze vakantie is, dat we ook 4 Bijbelstudies met elkaar hopen te houden! Verder veel wandelen, zingen, diverse excursies, spelletjes, BBQ en gezelligheid. Meer info kun je aanvragen bij de groepsmail: groepsreisduitsland2016@hotmail.com Welkom !
Wees er snel bij, want vol = vol...! Groetjes, Marleen, Esther en Inge.
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door DDD »

Leuk idee!
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door Desiree »

Ik weet nog vrij gezellige heren... ik zal er een zo even appen...
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Inge Jansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mei 2016, 22:20

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door Inge Jansen »

Prima ! Stuur het berichtje gerust door naar iedereen die voor zo'n soort reis als dit in aanmerking komt.
De 13 personen die tot nu toe meegaan zijn 4 heren en 9 dames.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door Mara »

Inge Jansen schreef:Wij zijn een aantal jaren met de jongerenreizen van Dhr. L.J. van Valen mee geweest, en vinden het zo jammer dat zulke reizen niet meer georganiseerd worden, dat we het zelf nu doen. ;-)
Meen je dat nou, ook niet meer met de chr. reisorganisaties?
Ik ben te oud en mijn kinderen die er wel voor in aanmerking zouden komen, hebben al een vakantie geboekt.
Maar ik verwacht dat je zeker positieve reacties gaat krijgen!
Het Sauerland is zo mooi. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Inge Jansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mei 2016, 22:20

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door Inge Jansen »

Er zijn wel christelijke reisorganisaties, zoals Kreijkes en Amicitia, maar daar worden geen Bijbelstudies gehouden. Wij vonden dat bij de jongerenreizen van mijnheer van Valen juist een meerwaarde, en hebben dat dus ook in onze vakantie ingepland. We zouden het heel mooi vinden als er nog mensen naar zo'n soort vakantiebesteding als dit op zoek zouden zijn, en die hier zouden vinden.
Sauerland is inderdaad prachtig! We zijn nu volop met de voorbereidingen bezig, en genieten er al bij voorbaat van!
Inge Jansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mei 2016, 22:20

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door Inge Jansen »

Hieronder nog even wat meer info over deze vakantiereis.
In een eerder berichtje op dit forum las ik dat iemand op zoek was naar een Christelijke vakantie. Wellicht zijn er op dit moment ook Christelijke alleenstaanden / vrijgezellen / singels, (leeftijd ong. 25 - 50 jaar) die nog een mooie vakantiereis zoeken.
Nu hebben wij (2 vriendinnen en ik), met elkaar voor de komende zomer een groepsreis georganiseerd naar Sauerland. 11 dagen, van D.V. 18 juli t/m 28 juli. Wij zijn een aantal jaren met de jongerenreizen van Dhr. L.J. van Valen mee geweest, en vinden het zo jammer dat zulke reizen niet meer georganiseerd worden, dat we het zelf nu doen. ;-) We zijn een paar jaar geleden met een groep van 17 personen naar Frankrijk geweest. Nu hebben we in Sauerland een groepshuis gehuurd, prachtig gelegen, pal aan een meer, met bij elke slaapkamer een eigen douche en toilet! (meeste slaapkamers zijn voor 2,3 of 4 personen). We zijn nu met een groep van 13 personen. Er kunnen er nog een stuk of 5 bij.
Het mooie van deze vakantie is, dat we ook 4 Bijbelstudies met elkaar hopen te houden! Verder veel wandelen, zingen, diverse excursies, spelletjes, BBQ en gezelligheid. Meer info kun je aanvragen bij de groepsmail: groepsreisduitsland2016@hotmail.com Welkom !
Toegevoegde info: We zitten nu op 14 personen, en de 15e heeft het in overweging. Verder hoef je het voor de prijs niet te laten. Het is een 11-daagse reis voor € 750, all-in. Dus verblijf, reis met 2 busjes, ontbijt, lunch en avondeten, + koffie/thee/fris : koek/chips e.d. En ook diverse entreegelden voor enkele excursies die we hopen te maken. Vraag vrijblijvend meer info bij: groepsreisduitsland2016@hotmail.com (het hele van dag-tot-dag-programma kun je via de mail vrijblijvend toegestuurd krijgen). Wij zijn niet op winst uit. Geld wat over is, wordt eerst nog gebruikt om een reünie van te organiseren, en de rest wordt overgemaakt naar een goed doel: 2 projecten van Stichting Kimon: Andes Mission Peru en het project in Zuid-Afrika.
Wees er snel bij, want vol = vol...! Groetjes, Marleen, Esther en Inge.
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door DDD »

Ik ben nu al voor de derde keer dit jaar op vakantie (voor de beeldvorming: ik werk wel tussendoor, maar dan aan het strand) en heb nog twee verzoeken staan, maar het is absoluut een heel leuk initiatief! Ik had er anders namelijk zeker belangstelling voor gehad. Ben wel eens met zo'n reis mee geweest naar Rome, maar dan via Refoweb.

En ook leuk dat je dit via het forum aankondigt.
Gebruikersavatar
modesto
Inactief
Berichten: 498
Lid geworden op: 01 okt 2014, 15:05

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door modesto »

Maak je niet druk om de beeldvorming, DDD. Mijn leven is ook een lange vakantie met af en toe wat werk tussendoor. :)
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
Inge Jansen
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mei 2016, 22:20

Re: Vakantie Sauerland juli 2016

Bericht door Inge Jansen »

Zoek je nog een mooie vakantiereis?
D.V. 18 - 28 juli is er een groepsreis naar Sauerland. Leeftijd 30 - 50 jaar.
Meerwaarde is, dat we ook 4 Bijbelstudies met elkaar zullen hebben. Verder enkele excursies en veel wandelen.
Er zijn nog 2 plaatsen vrij! (We zijn nu met een groep van 16 personen).
Voor meer info zie vorige berichten of mail naar groepsreisduitsland2016@hotmail.com
Je krijgt dan info met dagprogramma gemaild.
M.v.g.
Inge
Plaats reactie