Tip hotelletje Parijs

Plaats reactie
Vorst
Verbannen
Berichten: 1040
Lid geworden op: 03 mar 2015, 20:54

Tip hotelletje Parijs

Bericht door Vorst »

Misschien dat een (of meer) van de forummers een leuk hotelletje in Parijs kan adviseren? Echt in Parijs, niet in een buitenwijk of bij ene luchthaven.
We stellen geen hoge eisen, we hoeven er alleen te slapen en eventueel te ontbijten, maar een goedkope parkeerplak en een goed bed is wat ik wel belangrijk vind.

Natuurlijk kan ik zelf googlen, maar daar ben ik al avonden mee bezig en vanaf een site weet je nooit wat je krijgt. Vandaar.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9161
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Tip hotelletje Parijs

Bericht door parsifal »

Vorst schreef:Misschien dat een (of meer) van de forummers een leuk hotelletje in Parijs kan adviseren? Echt in Parijs, niet in een buitenwijk of bij ene luchthaven.
We stellen geen hoge eisen, we hoeven er alleen te slapen en eventueel te ontbijten, maar een goedkope parkeerplak en een goed bed is wat ik wel belangrijk vind.

Natuurlijk kan ik zelf googlen, maar daar ben ik al avonden mee bezig en vanaf een site weet je nooit wat je krijgt. Vandaar.
Ga naar booking.com en selecteer op klantenbeoordeling (mogelijk in een bepaalde prijs categorie) het hoeft niet moeilijker te zijn dan dat.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie