Lekker eten Gouda

DDD
Berichten: 28491
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Lekker eten Gouda

Bericht door DDD »

In Leiden heb je trouwens wel een La Ligna. Maar dat geheel terzijde.

In Haastrecht kun je ook leuk eten, als je in Gouda bent geweest en net een andere sfeer wilt proeven.
sirdanilot
Berichten: 772
Lid geworden op: 26 jun 2012, 13:49
Locatie: Leiden

Re: Lekker eten Gouda

Bericht door sirdanilot »

^ Zit in oegstgeest, de kempenaerstraat. Maar dat is praktisch Leiden natuurlijk.
DDD
Berichten: 28491
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Lekker eten Gouda

Bericht door DDD »

Oke, toen ik er nog studeerde zat het in de Haarlemmerstraat;-)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17256
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Lekker eten Gouda

Bericht door huisman »

huisman schreef:Ik laat het nog wel weten wat het geworden is. Ik zal iig proberen boekhandel Smit zijn omzet te verhogen. :huhu
Het is Gewoon Gouds geworden (de tip van refo) Eten was goed en niet duur €25,- pp voor een 3-gangen diner.
De bediening was vlot en vriendelijk en dat is voor Nederlandse horeca bijzonder .

huisman: Trio van vis+Kogelbiefstuk van de grill+Coupe Cherry; vanille-ijs met warme kersen
huisvrouw: Gebakken mosselen+Zalmfilet+Coupe Cherry; vanille-ijs met warme kersen


Gouda is een mooie stad...tegenvaller boekhandel Smit, klein en slecht gesorteerd.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Lekker eten Gouda

Bericht door Hendrikus »

huisman schreef:
huisman schreef:Ik laat het nog wel weten wat het geworden is. Ik zal iig proberen boekhandel Smit zijn omzet te verhogen. :huhu
Het is Gewoon Gouds geworden (de tip van refo) Eten was goed en niet duur €25,- pp voor een 3-gangen diner.
De bediening was vlot en vriendelijk en dat is voor Nederlandse horeca bijzonder .

huisman: Trio van vis+Kogelbiefstuk van de grill+Coupe Cherry; vanille-ijs met warme kersen
huisvrouw: Gebakken mosselen+Zalmfilet+Coupe Cherry; vanille-ijs met warme kersen


Gouda is een mooie stad...tegenvaller boekhandel Smit, klein en slecht gesorteerd.
St Jan ook bezocht?
Huisvrouw heeft smaak ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17256
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Lekker eten Gouda

Bericht door huisman »

Hendrikus schreef:
huisman schreef:
huisman schreef:Ik laat het nog wel weten wat het geworden is. Ik zal iig proberen boekhandel Smit zijn omzet te verhogen. :huhu
Het is Gewoon Gouds geworden (de tip van refo) Eten was goed en niet duur €25,- pp voor een 3-gangen diner.
De bediening was vlot en vriendelijk en dat is voor Nederlandse horeca bijzonder .

huisman: Trio van vis+Kogelbiefstuk van de grill+Coupe Cherry; vanille-ijs met warme kersen
huisvrouw: Gebakken mosselen+Zalmfilet+Coupe Cherry; vanille-ijs met warme kersen


Gouda is een mooie stad...tegenvaller boekhandel Smit, klein en slecht gesorteerd.
St Jan ook bezocht?
Huisvrouw heeft smaak ;)
Wij stonden om 17:02 voor de St Jan die open is tot 17:00 :hum en idd huisvrouw heeft smaak daarom is zij ook met huisman getrouwd. :huhu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Lekker eten Gouda

Bericht door Hendrikus »

huisman schreef: Wij stonden om 17:02 voor de St Jan die open is tot 17:00 :hum en idd huisvrouw heeft smaak daarom is zij ook met huisman getrouwd. :huhu
Dat was een inkoppertje :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie