Wat doen we vandaag?

Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

GerefGemeente-lid schreef:
Zeeuw schreef:Door het mooie Oostkapelle aan het rijden. Zou ik bij GGl op bezoek mogen komen?
Er moet ook nog gewerkt worden, zelfs op vrijdagmiddag. Ik heb niet (zoals @Ad Anker) een geldboom in de tuin staan.
Bij vrijwel iedereen kun je op kantoor wel even een bakje komen doen…
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Zeeuw schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Zeeuw schreef:Door het mooie Oostkapelle aan het rijden. Zou ik bij GGl op bezoek mogen komen?
Er moet ook nog gewerkt worden, zelfs op vrijdagmiddag. Ik heb niet (zoals @Ad Anker) een geldboom in de tuin staan.
Bij vrijwel iedereen kun je op kantoor wel even een bakje komen doen…
Hoe is jouw ervaring daarmee? Volgens mij lijken veel kantoren op vrijdag(middag) op een maandagse kerkzaal.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Zeeuw schreef:Door het mooie Oostkapelle aan het rijden. Zou ik bij GGl op bezoek mogen komen?
Er moet ook nog gewerkt worden, zelfs op vrijdagmiddag. Ik heb niet (zoals @Ad Anker) een geldboom in de tuin staan.
Bij vrijwel iedereen kun je op kantoor wel even een bakje komen doen…
Hoe is jouw ervaring daarmee? Volgens mij lijken veel kantoren op vrijdag(middag) op een maandagse kerkzaal.
Dat vraagt om nadere uitleg.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Zeeuw schreef:Door het mooie Oostkapelle aan het rijden. Zou ik bij GGl op bezoek mogen komen?
Er moet ook nog gewerkt worden, zelfs op vrijdagmiddag. Ik heb niet (zoals @Ad Anker) een geldboom in de tuin staan.
Bij vrijwel iedereen kun je op kantoor wel even een bakje komen doen…
Hoe is jouw ervaring daarmee? Volgens mij lijken veel kantoren op vrijdag(middag) op een maandagse kerkzaal.
Dat is wel steeds meer het geval. Al is het in de sector waar ik werk nog wel te doen. Maar het gaat steeds meer naar de domibo ipv de vrijmibo.
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

GerefGemeente-lid schreef: Dat vraagt om nadere uitleg.
Hoho, niet de aandacht afleiden van het feit dat je je mede-Zeeuw niet uitnodigt voor een bakje op kantoor he.
Online
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1692
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ararat »

pierre27 schreef:
Erik1960 schreef:
pierre27 schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Er moet ook nog gewerkt worden, zelfs op vrijdagmiddag. Ik heb niet (zoals @Ad Anker) een geldboom in de tuin staan.
Die stond er pas nog niet hoor.....
Dan deed Ad toch een jokje enige tijd geleden… Hoe moeten we dit waarderen?
Hmm...hoe lossen we dit op. Laat ik het zo zeggen, tijdens mijn rit door Flakkee heb ik niks gehoord over een geldboom, ook niet in de woonplaats van Ad. Zelfs bij de kerken daar stonden geen geldbomen. Wel klonk het prachtige carillon die helaas steeds minder goede muziek laat horen na klachten van seculiere mensen.
Broeders, ik vind dit een lastige kwestie. Dat van die geldboom en het jokje van Ad.

Zou het kunnen zijn dat dat het eigenlijk een geldboomstekje was? In dat geval was het slechts overdrijving.
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1438
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bourdon16 »

Maar om daar nou op zijn verjaardag over te beginnen. Wie weet verslikt hij zich wel in zijn met boterhamworst omwikkelde augurk of ander hapje als hij dit leest..
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Ararat schreef:Broeders, ik vind dit een lastige kwestie. Dat van die geldboom en het jokje van Ad.

Zou het kunnen zijn dat dat het eigenlijk een geldboomstekje was? In dat geval was het slechts overdrijving.
ik ben er uit… hij droomde over zijn verjaardagskado.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Online
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1692
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ararat »

Erik1960 schreef:
Ararat schreef:Broeders, ik vind dit een lastige kwestie. Dat van die geldboom en het jokje van Ad.

Zou het kunnen zijn dat dat het eigenlijk een geldboomstekje was? In dat geval was het slechts overdrijving.
ik ben er uit… hij droomde over zijn verjaardagskado.
Dat moet het wel zijn! Dankbaar en opgelucht kan ik de zondag aanvangen!
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Me hier in huis een slag in de rondte zoeken naar een boek. Ik beloofde een cliënte om een paar pagina's te sturen, maar nu krijg ik dat boek niet gevonden :banghead . Iemand tips voor de vindplaats van een boek?

Edit: opgelost... mijn betere helft vroeg me waarom ik zo doelloos aan het rondlopen was. Ik vertelde dat het niet doelloos was, maar zoeken. Naar dat boek. Waarop ze zei: 'oh, die heb ik even uitgeleend'. ::bye
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Apologeet
Berichten: 215
Lid geworden op: 30 jul 2022, 21:00

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Apologeet »

Ik ga vandaag mijn hondje vertroetelen omdat ik vandaag vrij was en met dierendag niet.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4009
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

Ons hondje is gisteren en vandaag ook vertroeteld. Ik ben benieuwd naar het resultaat rond 5 december.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Lilian1975 »

Maanenschijn schreef:Ons hondje is gisteren en vandaag ook vertroeteld. Ik ben benieuwd naar het resultaat rond 5 december.
:haha. Ons hondje wil graag anderen vertroetelen af en toe. Maar mist een beetje een sociale antenne als de wederpartij met kont over grond gaat schuiven.
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Interview voor tv over er een paar ingewikkelde uitdagingen in de sector waar ik werk. Niet eenvoudig.
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Zeeuw schreef:Interview voor tv over er een paar ingewikkelde uitdagingen in de sector waar ik werk. Niet eenvoudig.
Tandarts
Plaats reactie