Boek gezocht

Plaats reactie
wvbuuren
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2015, 15:01

Boek gezocht

Bericht door wvbuuren »

Goedendag,

Wie heeft het boekje van ds. C.A. van Dieren in bezit: "Wie zal ons het goede doen zien?" (preken over David.), en wie zal dat boekje willen verkopen aan mij. Ik ben al maanden op zoek naar dit boek, maar dit is waarschijnlijk nergens meer te koop. Zo'n beetje alle boekhandels/marktplaats enz. afgezocht. Als u dit boek in huis heeft, zonder een herinnering of waarde zou u dan contact met mij willen opnemen. w.vanbuuren@vodafonethuis.nl Ik zou het graag overnemen. prijs n.o.t.k.

HG Wim
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Boek gezocht

Bericht door -DIA- »

wvbuuren schreef:Goedendag,

Wie heeft het boekje van ds. C.A. van Dieren in bezit: "Wie zal ons het goede doen zien?" (preken over David.), en wie zal dat boekje willen verkopen aan mij. Ik ben al maanden op zoek naar dit boek, maar dit is waarschijnlijk nergens meer te koop. Zo'n beetje alle boekhandels/marktplaats enz. afgezocht. Als u dit boek in huis heeft, zonder een herinnering of waarde zou u dan contact met mij willen opnemen. w.vanbuuren@vodafonethuis.nl Ik zou het graag overnemen. prijs n.o.t.k.

HG Wim
Het boek schijnt nogal zeldzaam te zijn geworden.
Ik geloof dat er ook geen herdruk voor handen is, daar ik hier en daar signalen ontvang
dat het lezen van prekenboeken de laatste jaren aanmerkelijk minder is geworden.
Zo zullen uitgevers er minder snel toe overgaan om tot een herdruk te komen.
Zelf heb ik verschillende boeken van genoemde predikant, maar juist deze niet.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Boek gezocht

Bericht door Tiberius »

Andere topics over dit boek verwijderd; één keer is genoeg. lijkt me.
emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: Boek gezocht

Bericht door emigrant »

Allicht heeft dominee Van Dieren zelf nog enkele extra exemplaren?
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Boek gezocht

Bericht door dennis »

Is het niet slimmer om dit onderwerp onder het al bestaande 'Wie kent dit boek?' te zetten. Wellicht beter voor de duidelijkheid.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boek gezocht

Bericht door Zita »

dennis schreef:Is het niet slimmer om dit onderwerp onder het al bestaande 'Wie kent dit boek?' te zetten. Wellicht beter voor de duidelijkheid.
Nee. 'Wie kent dit boek' gaat over het twijfelen bij aanschaf/lezen van een boek, en daarover advies vragen. Dit topic is bedoeld voor hen die - zoals de topictitel al zegt - een boek willen kopen maar het niet kunnen vinden.
wvbuuren
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2015, 15:01

Re: Boek gezocht

Bericht door wvbuuren »

Dag Dennis,

Ik ben hier sinds vanmorgen 'nieuw' dus ik weet nog niet zo goed de weg. Maar ik dacht dat ik wel goed zat.
Refogast
Berichten: 1138
Lid geworden op: 19 feb 2013, 09:42

Re: Boek gezocht

Bericht door Refogast »

wvbuuren schreef:Goedendag,

Wie heeft het boekje van ds. C.A. van Dieren in bezit: "Wie zal ons het goede doen zien?" (preken over David.), en wie zal dat boekje willen verkopen aan mij. Ik ben al maanden op zoek naar dit boek, maar dit is waarschijnlijk nergens meer te koop. Zo'n beetje alle boekhandels/marktplaats enz. afgezocht. Als u dit boek in huis heeft, zonder een herinnering of waarde zou u dan contact met mij willen opnemen. w.vanbuuren@vodafonethuis.nl Ik zou het graag overnemen. prijs n.o.t.k.

HG Wim
Via: http://www.goedeboeken.nl/view/productd ... 9055511549 en via: https://boekwinkeltjes.nl/b/125938655/G ... van_David/ is het boek nog verkrijgbaar.
wvbuuren
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2015, 15:01

Re: Boek gezocht

Bericht door wvbuuren »

Goed bedoeld refogast, maar het is een ander deel genaamd, Wie zal ons het goede doen zien? De andere delen van de serie heb ik al.
Refogast
Berichten: 1138
Lid geworden op: 19 feb 2013, 09:42

Re: Boek gezocht

Bericht door Refogast »

wvbuuren schreef:Goed bedoeld refogast, maar het is een ander deel genaamd, Wie zal ons het goede doen zien? De andere delen van de serie heb ik al.
Sorry, ik was verkeerd!
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Boek gezocht

Bericht door dennis »

Zita schreef:
dennis schreef:Is het niet slimmer om dit onderwerp onder het al bestaande 'Wie kent dit boek?' te zetten. Wellicht beter voor de duidelijkheid.
Nee. 'Wie kent dit boek' gaat over het twijfelen bij aanschaf/lezen van een boek, en daarover advies vragen. Dit topic is bedoeld voor hen die - zoals de topictitel al zegt - een boek willen kopen maar het niet kunnen vinden.
Dat begrijp ik, maar nu staan de onderwerpen: 'ik zoek een boek' en 'boek gezocht' onder elkaar en dat lijkt toch wel erg op elkaar ...
Maar verder niet zo belangrijk natuurlijk.
Plaats reactie