Posthoorn schreef:
Lijkt me heel interessant zeg. Misschien een tip om op mijn sinterklaaslijstje te zetten.
Ik dacht trouwens eerst dat er stond: het milleniumprobleem.

Posthoorn schreef:
Het valt me een beetje tegen. Boek is wat te compact geschreven en niet alles wordt daardoor even goed uitgewerkt.Mara schreef:Posthoorn schreef:
Lijkt me heel interessant zeg. Misschien een tip om op mijn sinterklaaslijstje te zetten.
Ik dacht trouwens eerst dat er stond: het milleniumprobleem.
Posthoorn schreef:Bij hem is dus al snel iets 'placebo'. Als je naar de dokter gaat en je krijgt iets waardoor de klachten afnemen, verklaart hij dat als volgt: je gaat op het hoogtepunt van je klacht naar de dokter, dus ja, dan kan het daarna vanzelf alleen maar beter worden, ook als je niks in zou nemen. En dan denk jij dat het van de pillen komt.![]()
Dat is mij iets te simplistisch.
Posthoorn schreef:Het valt me een beetje tegen. Boek is wat te compact geschreven en niet alles wordt daardoor even goed uitgewerkt.
Het interessante is wel dat Bijl een hartstochtelijk aanhanger is van de 'gouden standaard' van de dubbelblindonderzoeken, maar ook hij moet toegeven dat de farmaceutische industrie niet te vertrouwen is.
Bij hem is dus al snel iets 'placebo'. Als je naar de dokter gaat en je krijgt iets waardoor de klachten afnemen, verklaart hij dat als volgt: je gaat op het hoogtepunt van je klacht naar de dokter, dus ja, dan kan het daarna vanzelf alleen maar beter worden, ook als je niks in zou nemen. En dan denk jij dat het van de pillen komt.![]()
Dat is mij iets te simplistisch.
Bertiel schreef:Ik ben gisteren begonnen in omzwervingen van Chaim Potok, weet nog niet wat ik er mee aan moet?
Panny schreef:De brand van Rome
Van Paul Maier
Zeker een aanrader!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten