Boeken te koop tbv Woord&Daad

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

In de Woord en Daad kringloopwinkels gaat het niet zo hard met de boeken, nu we allemaal gesloten zijn. Daarom heb ik uit de boekenvoorraad een stapeltje theologie gevist. Tegen elk aannemelijk bod (alles vanaf €2 per stuk is aannemelijk). Verzendkosten voor de koper. Afhalen bij Woord & Daad kringloopwinkel Afrikaanderplein (3072 EG ROTTERDAM). Bestellen per PB. En voor wie hecht aan zijn anonimiteit, kan ik ook nog wel een route verzinnen.

1. Dr. H.J. Agteresch: Als grenzen vervagen, medische beslissingen rondom het levenseinde. Paperback.
2. Ds J. van Amstel: Wat geloof je? Een handreiking. Paperback, iets verschoten
3. Tony Anthony (met Angela Little): Getemde tijger; de echte overwinning van een drievoudig wereldkampioen. 2e druk, paperback, naam op schutblad.
4. Koert van Bekkum en Rien Rouw (red): Geloven in zekerheid? Gereformeerd geloven in een postmoderne tijd.
5. Ds J. Belder: II Petrus; opnieuw post voor vreemdelingen. Paperback, naam op schutblad.
6. Drs. C.E. van den Berg: Allerlei Volck; Dirk van der Kemp, een achttiende-eeuws theoloog. Paperback.
7. Dr. William den Boer: Calvijn en het Nederlandse Calvinisme. Paperback.
8. Wilhelmus à Brakel: Halleluja of Lof des Heeren over het Genadeverbond. Hardcover.
9. C. Dubbeld: In de dagen uwer jongelingschap; Bijbels dagboek voor jongeren. 3e druk, hardcover.
10. Thomas Boston: Het kromme in het levenslot. 10e druk, hardcover
11. Dr CG Geluk: De voetstappen van de Overwinnaar; Openbaring als troostboek. Paperback
12. Generale Synode van de Gereformeerde Gemeenten 2013: Kerk-zijn in een seculiere samenleving. Hardcover
13. Elizabeth George: Een vrouw naar Gods hart; dagboek. Hardcover
14. Elizabeth George: Een vrouw naar Gods Hart. Paperback
15. B.S. van Groningen, H.G. Leertouwer e.a.: Guido de Brès; persoon, tijd en betekenis. Hardcover.
16. Ds C. Harinck: De toeleidende weg tot Christus. 4e druk, paperback.
17. Matthew Henry: Door onbezaaid land; 52 meditaties over de woestijnreis. Hardcover.
18. Ds. A. Hoogerland: Belijdenis doen en dan….? 19e druk, hardcover
19. B. Hooghwerff (red): Omdat Hij het gedaan heeft; vriendenbundel aangeboden aan ds. G.J. van Aalst bij zijn 25-jarig ambtsjubileum. Hardcover.
20. Een trouwe wachter; uit de nalatenschap van den zeer bekenden Hermanus van der Hoven. Hardcover; tekst op schutblad.
21. Ds W. Chr. Hovius: Een gouden kleinood van Paulus. Hardcover.
22. W. Huntington SS: Beschrijving van de wijze en dwaze maagden; zijnde de stof van twee leerredenen uitgesproken in de vergadering te Montwelstreet, februari 1797. Paperback
23. Ds J. Joppe: Biddend belijden; over belijdenis doen en daarna. Hardcover.
24. MH Karels – Meeuse: Olie in haar lamp. Vijfentwinig levensschetsen van Godvrezende vrouwen. Hardcover.
25. Ds G.H. Kersten: Korte lessen over Kort Begrip. 32e druk, hardcover
26. Roel Kuiper e.a.: Tolereren of bekeren; naar een christelijke visie op verdraagzaamheid. Paperback, naam op schutblad.
27. K.W. van Luik: De trouw aan ons voorheen betoond; het 75-jarig bestaan van de Gereformeerde Gemeente te ’s-Gravenpolder, 1924-1999. Hardcover
28. D. Martyn Lloyd-Jones: Zijn verborgen omgang vinden. Hardcover.
29. J.H. Mauritz (red): Eén lichaam, vele leden; aspecten van gemeente-zijn. Paperback.
30. Ds A. Moerkerken: Zin en mening; een bezinning op de uitleg van de Heilige Schrift. 2e druk, hardcover
31. Een jaar met Henri Nouwen; wijsheid en geloof voor elke dag. Paperback.
32. Herman Paul en Wilke de Braal (red): Dood voor onze ogen; leven in het licht van de eeuwigheid. Hardcover, omslag iets vuil.
33. Herman Paul en Bart Wallet: Oefenplaatsen; Tegendraadse theologen over kerk en ethiek. Paperback, iets vuil.
34. Leanne Payne: Aslans adem; het christelijk wereldbeeld van CS Lewis; de heerlijkheid van Christus in ons en met ons.
35. Ds J.J. Poort: Mijn bijzonderste vrienden; Herinneringen uit mijn leven. Hardcover.
36. Ds P. van Ruitenburg: Echt geloven; 52 Bijbeloverdenkingen over wat geloven wel en niet is. 2e druk, paperback
37. J.C. Ryle: Hebt u zekerheid? Over de zekerheid van het geloof. Paperback
38. Ds J. Schipper: uit vroegere jaren. Hardcover, naam op schutblad.
39. CH Spurgeon: Rondom de enge poort. 9e druk, hardcover.
40. CH Spurgeon: Korenaren tussen de schoven opgelezen. Paperback
41. Willem Teellinck: De gebaande weg ter zaligheid. Paperback.
42. Drs A.A. Teeuw: Vertrouwen in de dokter? Paperback, naam op schutblad.
43. PJ Vergunst (red): Mijn leven is voor u; belijden dat niet vanzelf spreekt. Hardcover, kaft iets beschadigd.
44. Ds P. Vermaat: Nooit meer blij? Woorden van troost voor wie achterbleef. Paperback
45. Grietje de Vries: Wij steken het hoofd omhoog; eenvoudig verhaal, bevattend de weg die de Heere gehouden heeft in de bewerking tot zaligheid met Grietje de Vries. Door haarzelf beschreven. Paperback.
46. Ds CG Vreugdenhil: Onnaspeurlijke rijkdom; 11 Bijbelstudies over de Efezebrief. Paperback, vergeeld.
47. B.J. van Wijk: Geschiedenissen uit de Bijbel; deel 9. Hardcover.
48. Ds D. de Wit: Kinderen in de Bijbel; Oude Testament. Hardcover.
49. GVW: Geen dag zonder Hem; Bijbels dagboek. 3e druk, hardcover
50. Zijn verbond en woorden; Louter genade voor jongeren toegelicht. Paperback
51. Een lied op den sabbatdag, deel 4. Hardcover
52. Gods leidingen met Johannes Hus. Hardcover, iets vergeeld
53. Gods getrouwheid van geslacht tot geslacht; 75 jaar onderwijs op Gereformeerde Grondslag ’s-Gravenpolder, 1923-1998. Hardcover, naam op schutblad
54. Is het ook echt voor mij? Bijbelse handreiking voor een ieder die de Heere zoekt. Paperback.
55. Christendom onwijs?! 15 wetenschappers over God, geloof en wetenschap. 8e druk, paperback, naam op schutblad.
ZWP
Berichten: 1663
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:43

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door ZWP »

Is het niet handig om er nummers voor te zetten? :)
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Bertiel »

Teelinck
A Brakel
Lloyd Jones
Poort.
Wat zijn de verzendkosten ongeveer?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Forummer »

Zita schreef: - Wilhelmus à Brakel: Halleluja of Lof des Heeren over het Genadeverbond. Hardcover.
- Thomas Boston: Het kromme in het levenslot. 10e druk, hardcover
- Ds C. Harinck: De toeleidende weg tot Christus. 4e druk, paperback.
- M
- J.C. Ryle: Hebt u zekerheid? Over de zekerheid van het geloof. Paperback
- Willem Teellinck: De gebaande weg ter zaligheid. Paperback.
.
Zijn deze er nog? Alvast bedankt.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

Bertiel schreef:Teelinck
A Brakel
Lloyd Jones
Poort.
Wat zijn de verzendkosten ongeveer?
Verzendkosten zijn conform postnl. Het past wel in een brievenbuspakje, gok ik. Dan zijn verzendkosten €4.10.
Krijg alleen net van hogerhand door dat het vanaf €2 per boek gaat bij theologie.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

ZWP schreef:Is het niet handig om er nummers voor te zetten? :)
Ga ik straks doen :garde
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

Forummer schreef:
Zita schreef: - Wilhelmus à Brakel: Halleluja of Lof des Heeren over het Genadeverbond. Hardcover.
- Thomas Boston: Het kromme in het levenslot. 10e druk, hardcover
- Ds C. Harinck: De toeleidende weg tot Christus. 4e druk, paperback.
- M
- J.C. Ryle: Hebt u zekerheid? Over de zekerheid van het geloof. Paperback
- Willem Teellinck: De gebaande weg ter zaligheid. Paperback.
.
Zijn deze er nog? Alvast bedankt.
Alleen Bertiel is je bij een paar titels voor.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Bertiel »

Zita schreef:
Bertiel schreef:Teelinck
A Brakel
Lloyd Jones
Poort.
Wat zijn de verzendkosten ongeveer?
Verzendkosten zijn conform postnl. Het past wel in een brievenbuspakje, gok ik. Dan zijn verzendkosten €4.10.
Krijg alleen net van hogerhand door dat het vanaf €2 per boek gaat bij theologie.
ok, pb maar door wat het rekeningnummer is dan maak EUR 15 over
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

Haha, ik krijg net door dat ik de dozen met niet-geschikte-boeken te pakken had. Later deze week ga ik de dozen met wel-geschikte-boeken erop zetten. Dus als je voor combineren ivm verzendkosten nog even wilt wachten, kun je uit deze lading alvast reserveren en dan eind van de week de tweede vracht afwachten.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Bertiel »

pfftt... moeilijk mens :D
vol verwachting klopt mijn hart
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Hollander »

Zita heeft verborgen commerciële talenten. Gewoon uit de losse pols een prijsverhoging van 100% er doorheen jassen en nadat de klant heeft toegehapt nog even - met een big smile - melden dat de producten eigenlijk niet geschikt zijn voor verkoop. De klant blijft verwachtingsvol.

Knap staaltje werk. :huhu
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Bertiel »

:D
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

Hollander schreef:Zita heeft verborgen commerciële talenten. Gewoon uit de losse pols een prijsverhoging van 100% er doorheen jassen en nadat de klant heeft toegehapt nog even - met een big smile - melden dat de producten eigenlijk niet geschikt zijn voor verkoop. De klant blijft verwachtingsvol.

Knap staaltje werk. :huhu
:haha
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Forummer »

Zita schreef:Haha, ik krijg net door dat ik de dozen met niet-geschikte-boeken te pakken had. Later deze week ga ik de dozen met wel-geschikte-boeken erop zetten. Dus als je voor combineren ivm verzendkosten nog even wilt wachten, kun je uit deze lading alvast reserveren en dan eind van de week de tweede vracht afwachten.
Ik wacht even af ivm combineren verzendkosten, de titels waarvan bertiel me niet voor was, mag je wel reserveren. Ben benieuwd naar de rest! Zijn die ook 2 euro, of zijn die duurder omdat ze wel geschikt zijn voor de verkoop ?
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1424
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Marck »

Het is wel al een lijst met vele pareltjes zover ik er kennis van heb. Zeker wel "geschikte' boeken
Plaats reactie