Gezocht!

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Gezocht!

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:
claus schreef:Yesenaer, weet jij wie er gisteravond in Kruiningen bij de GG is beroepen? Jij weet altijd veel uit jouw omgeving. En...in Waarde is weer een tweetal gesteld. Wie staan er op dat tweetal? Ook in Rilland-Bath gaat men een predikant kiezen. Is er daar al een tweetal?
Hijghijg.
:haha
~~Soli Deo Gloria~~
Yesenaer
Berichten: 451
Lid geworden op: 16 mei 2011, 17:14

Re: Gezocht!

Bericht door Yesenaer »

claus schreef:Yesenaer, weet jij wie er gisteravond in Kruiningen bij de GG is beroepen? Jij weet altijd veel uit jouw omgeving. En...in Waarde is weer een tweetal gesteld. Wie staan er op dat tweetal? Ook in Rilland-Bath gaat men een predikant kiezen. Is er daar al een tweetal?
Ik weet nog niets.. helaas
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Gezocht!

Bericht door JolandaOudshoorn »

Heeft iemand een aantal verantwoorde tijdschriften als Weet! etc. voor mij? Ik wil ze namelijk in de klas leggen als alternatief voor "Duckies"
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Gezocht!

Bericht door huisman »

JolandaOudshoorn schreef:Heeft iemand een aantal verantwoorde tijdschriften als Weet! etc. voor mij? Ik wil ze namelijk in de klas leggen als alternatief voor "Duckies"

Wij hebben "Duckies" en "Weet" maar onze kids wllen van beide geen afscheid nemen. "Weet"" is trouwens een erg goed blad. Ik zou alle ouders met opgroeiende kinderen een abonnement adviseren.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
gertje
Berichten: 637
Lid geworden op: 11 okt 2008, 01:18

Re: Gezocht!

Bericht door gertje »

huisman schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Heeft iemand een aantal verantwoorde tijdschriften als Weet! etc. voor mij? Ik wil ze namelijk in de klas leggen als alternatief voor "Duckies"

Wij hebben "Duckies" en "Weet" maar onze kids wllen van beide geen afscheid nemen. "Weet"" is trouwens een erg goed blad. Ik zou alle ouders met opgroeiende kinderen een abonnement adviseren.
Ken ik helemaal niet, ga ik eens naar kijken, dankjewel!
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Gezocht!

Bericht door dennis »

JolandaOudshoorn schreef:Heeft iemand een aantal verantwoorde tijdschriften als Weet! etc. voor mij? Ik wil ze namelijk in de klas leggen als alternatief voor "Duckies"
Gevraagd aan mijn zonen, maar ze willen hun weets (weten?) nog niet kwijt....
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Gezocht!

Bericht door dennis »

dennis schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Heeft iemand een aantal verantwoorde tijdschriften als Weet! etc. voor mij? Ik wil ze namelijk in de klas leggen als alternatief voor "Duckies"
Gevraagd aan mijn zonen, maar ze willen hun weets (weten?) nog niet kwijt....
(tussen twee haakjes. Ik zag je in het RD. Pas afgelopen zaterdag, want ik loop nogal achter af en toe.)
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Gezocht!

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik heb ook Weet, maar ik heb ook een zoon. Gezien de berichten snappen jullie dan wel waarom ik het hier vraag ;)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Gezocht!

Bericht door Luther »

Ik zoek een grasmaaier, geen elektrische. Misschien heeft iemand een oude, maar nu prima functionerende ongebruikt in de schuur staan?

Ik bedoel zoiets: Afbeelding
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Gezocht!

Bericht door refo »

Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Gezocht!

Bericht door Lassie »

Dat is jammer, net een paar weken geleden naar de stort gebracht.

Kijk eens bij een Dorcas winkel, of kringloop staan ze meestal voor een klein prikkie.
Cremar
Berichten: 237
Lid geworden op: 25 nov 2013, 22:55

Re: Gezocht!

Bericht door Cremar »

Ik zou een elektrische grasmaaier kopen. Deze 'gewone' grasmaaier maait heel zwaar. En daarna moet je ook nog al het gras opharken.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Gezocht!

Bericht door Tiberius »

Als je een niet-elektrische zoekt, zou ik een John Deere adviseren. Dan ga je voor je plezier grasmaaien.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Gezocht!

Bericht door Zita »

Luther en ik hebben intussen een prachtige deal gesloten: hij voert mijn oud ijzer af, en komt ook nog eens mijn gazon maaien.
Cremar
Berichten: 237
Lid geworden op: 25 nov 2013, 22:55

Re: Gezocht!

Bericht door Cremar »

Zita schreef:Luther en ik hebben intussen een prachtige deal gesloten: hij voert mijn oud ijzer af, en komt ook nog eens mijn gazon maaien.
En jij kijkt toe vanachter je krant? ;)
Plaats reactie