Vraag aan moderators

GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Vraag aan moderators

Bericht door GerefGemeente-lid »

Maanenschijn schreef:Lariekoek..... synoniem voor onzin.
Ja, ik dacht: laat ik voor de afwisseling eens een ander woord gebruiken.

Eens hoor, @Ad Anker. Maar dat doet niets af aan de woorden die ik richtte tot @Tiberius.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Ad Anker »

GerefGemeente-lid schreef:
Maanenschijn schreef:Lariekoek..... synoniem voor onzin.
Ja, ik dacht: laat ik voor de afwisseling eens een ander woord gebruiken.

Eens hoor, @Ad Anker. Maar dat doet niets af aan de woorden die ik richtte tot @Tiberius.
Nou, daar valt aan af te dingen. Jij stelt dat de Daniël veel door de doelgroep gelezen wordt. Enige onderbouwing geef je niet. In 2016 werd op de synode al gemeld dat het abonnee-aantal fors lager werd, ik meen van 11000 naar 9000. (Laat die getallen eens op je inwerken, dat is echt weinig, op het totaal aantal GG-ers gerekend). Later is er, bij het vernieuwen van de lay-out, wel eens verteld dat het inmiddels stabiliseerde. Ik heb dus alle reden om jouw stelling te ontkennen. Het is gewoon niet waar. En dan een grote mond over onzin enzo... Dat vind ik echt een beetje jammer.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vraag aan moderators

Bericht door refo »

Oplage is nu 8000 volgens de site van de Jeugdbond. Het aantal abonnees zal dan nog wel lager liggen.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Herman »

We zijn weer eens een potje simultaan aan het discussiëren. Wie begon er hier over een oplage van een jongerenblad? :D
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Vraag aan moderators

Bericht door HersteldHervormd »

refo schreef:Oplage is nu 8000 volgens de site van de Jeugdbond. Het aantal abonnees zal dan nog wel lager liggen.
Laat staan actieve lezers.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Mannetje »

Dat zullen er hopelijk wel meer zijn. Hier zijn er in huis al meer lezers dan dat wij exemplaren door de bus krijgen.
-
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Vraag aan moderators

Bericht door HersteldHervormd »

Mannetje schreef:Dat zullen er hopelijk wel meer zijn. Hier zijn er in huis al meer lezers dan dat wij exemplaren door de bus krijgen.
Ja inderdaad, maar daarom zei ik het ook.
Aantal gedrukte exemplaren wil niet zeggen dat dat ook het aantal lezers is. Het zegt eigenlijk niet veel.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Ad Anker »

Herman schreef:We zijn weer eens een potje simultaan aan het discussiëren. Wie begon er hier over een oplage van een jongerenblad? :D
Ik. Ik kwam met cijfers nadat een niet nader te noemen lid met allerlei krasse, niet onderbouwde uitspraken kwam. Maar het heeft niets met 'vraag aan moderators' te maken. Helemaal eens. :)
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Vraag aan moderators

Bericht door GerefGemeente-lid »

Ik ga daarom ook niet reageren. Stel je voor dat ik een berisping krijg van een niet nader te noemen moderator omdat ik niet on-topic ben.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Tiberius »

Het is dat jullie het woord onzin als reactie laakbaar vinden, anders zou ik wel weten wat ik zou moeten zeggen.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Chrisje72 »

Nonsens
Online
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:
Herman schreef:Helemaal gelijk. Ik irriteer me ook mateloos aan de kwalificatie 'onzin'. Dat is weinig respectvol naar je tegenstanders. Gebruik gewoon een argument, geen kwalificatie.
https://onzetaal.nl/taalloket/irriteren
Misschien is het beter de zaken niet te veel taalkundig te becommentariëren, maar inhoudelijk? Of denk je dat dit een taalforum is? Ik ben er ook voor om je goed uit te drukken, de spellingsregels goed te hanteren, maar zaken die we allemaal goed begrijpen hoeven wat mij betreft geen struikelblok te zijn.
Voor sollicitaties naar een functie als moderator moet je elders zijn.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Ad Anker »

GerefGemeente-lid schreef:Ik ga daarom ook niet reageren. Stel je voor dat ik een berisping krijg van een niet nader te noemen moderator omdat ik niet on-topic ben.
Er valt natuurlijk niets tegen in te brengen. Zelfs geen vraag.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Vraag aan moderators

Bericht door GerefGemeente-lid »

Ad Anker schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Ik ga daarom ook niet reageren. Stel je voor dat ik een berisping krijg van een niet nader te noemen moderator omdat ik niet on-topic ben.
Er valt natuurlijk niets tegen in te brengen. Zelfs geen vraag.
:haha

Hoe voelde je je als moderator bij het lezen van bovenstaande post?
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vraag aan moderators

Bericht door Ad Anker »

GerefGemeente-lid schreef:
Ad Anker schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Ik ga daarom ook niet reageren. Stel je voor dat ik een berisping krijg van een niet nader te noemen moderator omdat ik niet on-topic ben.
Er valt natuurlijk niets tegen in te brengen. Zelfs geen vraag.
:haha

Hoe voelde je je als moderator bij het lezen van bovenstaande post?
Uitstekend. Al heb ik wel een wat unheimisch gevoel bij posters die stellig van alles beweren en vervolgens bij wat doorvragen afhaken. Dat is in jouw geval soms ook zo. De ervaring leert wel dat het unheimische gevoel wel weer wegebt.
Gesloten