De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door GerefGemeente-lid »

MGG schreef:verzoeken vriendelijk of dominees.nl er ook mee stopt
Dat gaat nooit gebeuren.

En GerGemInfo ook niet. Dan zullen ze waarschijnlijk een andere beheerder moeten zoeken, vermoed ik zo.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: RE: Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door Job »

GerefGemeente-lid schreef:
MGG schreef:verzoeken vriendelijk of dominees.nl er ook mee stopt
Dat gaat nooit gebeuren.

En GerGemInfo ook niet. Dan zullen ze waarschijnlijk een andere beheerder moeten zoeken, vermoed ik zo.
De beheerder is niet de baas (toch?). Niet meer althans. Dat was alleen zo toen hij de site nog als particulier initiatief runde.

Dat gezegd hebbend: ik vind trouwens wel dat hem best veel vrijheid gegeven wordt voor GG-begrippen.
MGG
Berichten: 3463
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: RE: Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door MGG »

Job schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
MGG schreef:verzoeken vriendelijk of dominees.nl er ook mee stopt
Dat gaat nooit gebeuren.

En GerGemInfo ook niet. Dan zullen ze waarschijnlijk een andere beheerder moeten zoeken, vermoed ik zo.
De beheerder is niet de baas (toch?). Niet meer althans. Dat was alleen zo toen hij de site nog als particulier initiatief runde.

Dat gezegd hebbend: ik vind trouwens wel dat hem best veel vrijheid gegeven wordt voor GG-begrippen.
Ik dacht dat de beheerder wat richtlijnen gekregen heeft en verder zijn taken grotendeels zelfstandig uitvoert.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door Tiberius »

GerefGemeente-lid schreef:
Tiberius schreef:
Tiberius schreef:
pierre27 schreef:Een idee kan zijn om alleen het uitgebrachte beroep te plaatsen, dus zonder tweetallen en drietallen. Verdere meestal onnodige info weg te laten. Feitelijke info dus.
Ik haal even dit topic naar boven, omdat het inmiddels weer bar is met tweetallen.
Bij het posten in het topic Beroepingswerk wil ik voor dit idee, en deze terughoudendheid pleiten.
Nog maar eens :)
Waar zie jij tweetallen in het draadje in de laatste 72 uur? Ik heb met een vergrootglas zitten zoeken, maar kon niets vinden.
Je hebt gelijk. Sorry.
Het is nu weer een ander soort gehijg dat ergerlijk is.
Het blijft afzien met dat beroepingswerk.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door GerefGemeente-lid »

Tiberius schreef:Je hebt gelijk. Sorry.
Het is nu weer een ander soort gehijg dat ergerlijk is.
Het blijft afzien met dat beroepingswerk.
Ik ben het in deze specifieke casus wel met je eens, te meer omdat het bericht ook nog een onjuiste bewering bleek. Gelukkig is er een moderator lid van de plaatselijke gemeente, waardoor dit vrij snel rechtgetrokken kon worden.

Zolang we het allemaal feitelijk houden en verder niets erbij opmerken, kan er niet zoveel misgaan en lijkt mij de manier waarop het al vele jaren wordt weergegeven geen probleem.

Maar misschien kunnen we hier ooit nog eens over doorpraten op een Zeeuwse forummeeting. :slurp ;)
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door refo »

Die onjuiste bewering staat nog steeds ongecensureerd in het beroepingswerk-topic.
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door CvdW »

@refo: je kunt ook aan Ad Anker vragen om dat bericht te verplaatsen naar een ander topic.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door Ad Anker »

refo schreef:Die onjuiste bewering staat nog steeds ongecensureerd in het beroepingswerk-topic.
Geregeld. En nu is het wel klaar hoor met dat beroep. :)
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: De waarde van beroepingswerk-tweetallen voor RF

Bericht door Piet Puk »

Ad Anker schreef:
refo schreef:Die onjuiste bewering staat nog steeds ongecensureerd in het beroepingswerk-topic.
Geregeld. En nu is het wel klaar hoor met dat beroep. :)
Word vervolgd.... D.V. 12 november 2022 :haha
Plaats reactie