Notificaties

Herman

Notificaties

Berichtdoor Herman » 06 Sep 2019, 11:33

ik krijg allemaal notificaties dat er reacties zijn op een onderwerp waarop ik eerder ook heb gereageerd.

Onder mijn instellingen heb ik bij 'beheer favorieten' geen enkel favoriet onderwerp staan.

En onder forumvoorkeuren heb ik bij notificatie opties de mogelijkheid uitgezet 'Iemand heeft gereageerd op een onderwerp die je hebt gemarkeerd als favoriet'.

Zijn er nog andere opties om die notificaties uit te zetten? Of waarom heb ik daar last van?

HersteldHervormd

Re: Notificaties

Berichtdoor HersteldHervormd » 06 Sep 2019, 11:46

Herman schreef:ik krijg allemaal notificaties dat er reacties zijn op een onderwerp waarop ik eerder ook heb gereageerd.

Onder mijn instellingen heb ik bij 'beheer favorieten' geen enkel favoriet onderwerp staan.

En onder forumvoorkeuren heb ik bij notificatie opties de mogelijkheid uitgezet 'Iemand heeft gereageerd op een onderwerp die je hebt gemarkeerd als favoriet'.

Zijn er nog andere opties om die notificaties uit te zetten? Of waarom heb ik daar last van?

Ik krijg ook sinds een paar dagen elke keer notificaties van het topic kerkgebouwen. Het viel mij ook op inderdaad.
He give us shelter
In the storms of life
When there's no peace on Earth
There is peace in Christ

Posthoorn

Berichtdoor Posthoorn » 06 Sep 2019, 12:03

Herman schreef:Zijn er nog andere opties om die notificaties uit te zetten? Of waarom heb ik daar last van?
Zodra je opnieuw gequoot wordt, ben je de klos. Niets aan te doen.

Mannetje

Berichtdoor Mannetje » 06 Sep 2019, 12:40

Bestaat er een mogelijkheid dat je je per ongeluk hebt geabonneerd op een onderwerp?
- Mannetje -

Terug naar “Forumzaken”