RF meeting in Zeeland

Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Ditbenik »

liz boer schreef:
Ditbenik schreef:
Piet Puk schreef:
Boertje schreef:Er werken er hier meer voor een gemeente
Dat kan, maar iemand die in Goes woont, in Barendrecht werkt en waar ik weleens wat voor bij zie komen over reistijden... die werkt bij een gemeente.
Toch is vissen naar de identiteit vervelend. Vorige week kreeg ik een pb van iemand die 'via via' gehoord meende te hebben wie ik was. Mensen wisselen dus blijkbaar met elkaar uit wie iemand zou kunnen zijn. Zelf anoniem aanwezig willen zijn op een forum maar wel gaan vissen wie een ander is. Nu was ik opeens nog iemand geworden ook, maar ik vermoed dat de echte iemand daar niet blij mee is.
Ik weet wie je bent, je bent ik

Dat klopt helemaal.

Groeten,
D.B.I.
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Nasrani »

Ditbenik schreef:
Piet Puk schreef:
Boertje schreef:Er werken er hier meer voor een gemeente
Dat kan, maar iemand die in Goes woont, in Barendrecht werkt en waar ik weleens wat voor bij zie komen over reistijden... die werkt bij een gemeente.
Toch is vissen naar de identiteit vervelend. Vorige week kreeg ik een pb van iemand die 'via via' gehoord meende te hebben wie ik was. Mensen wisselen dus blijkbaar met elkaar uit wie iemand zou kunnen zijn. Zelf anoniem aanwezig willen zijn op een forum maar wel gaan vissen wie een ander is. Nu was ik opeens nog iemand geworden ook, maar ik vermoed dat de echte iemand daar niet blij mee is.
Als mensen gaan vissen vindt ik dat echt te ver gaan.
Pas kwam het in een ander topic over dacht ik logica puzzels aan de orde... dan is het wel leuk om nog eens extra bepaalde postings te lezen om te kijken of je iemand kan 'plaatsen'. Dat heb ik oa bij jou wel gehad dat je steeds meer informatie over iemand krijgt door de postings nog eens goed te lezen. Zonder dat ik wil weten wie je bent... krijg je dan wel bepaalde vermoedens of ideeën.... ;)
Maar dat laten we lekker zo... (en nee ik heb er met niemand over gesproken..)
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Zeeuw
Berichten: 11605
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Zeeuw »

Bezorgd schreef:Als je goed leest en verbanden weet te leggen, dan weet je op een gegeven moment van heel veel mensen de identiteit.
Misschien moeten we daar ook niet zo moeilijk over doen. Zelfs mensen waar je al heel wat PB contact mee hebt gehad, zijn soms erg gesteld op anonimiteit. Maar ik denk dat er hier niemand meer is die volledig anoniem is, zeker bij modteam niet.

Een nicknaam is er vooral voor nietpostende meelezers.
In mijn geval helemaal eens. Ik ben er niet zo moeilijk over. Verkondig ook geen meningen hier die ik in het echte leven niet zou verkondigen. Maar als anderen andere keuzes maken, prima toch. Zelfs op de RF-meeting mogen mensen zich wat mij betreft met hun nickname voorstellen.
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Van Ewijk »

Ik zou wel willen maar u allen maken mij bang. :deg
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Zeeuw
Berichten: 11605
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Zeeuw »

Van Ewijk schreef:Ik zou wel willen maar u allen maken mij bang. :deg
Zegt meer over u dan over onsch toch. Ik denk dat den levenden lijven zeer veel meevallen en vriendelijke personen ten tonele brengen.
Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Piet Puk »

Nasrani schreef:
Ditbenik schreef:
Piet Puk schreef:
Boertje schreef:Er werken er hier meer voor een gemeente
Dat kan, maar iemand die in Goes woont, in Barendrecht werkt en waar ik weleens wat voor bij zie komen over reistijden... die werkt bij een gemeente.
Toch is vissen naar de identiteit vervelend. Vorige week kreeg ik een pb van iemand die 'via via' gehoord meende te hebben wie ik was. Mensen wisselen dus blijkbaar met elkaar uit wie iemand zou kunnen zijn. Zelf anoniem aanwezig willen zijn op een forum maar wel gaan vissen wie een ander is. Nu was ik opeens nog iemand geworden ook, maar ik vermoed dat de echte iemand daar niet blij mee is.
Als mensen gaan vissen vindt ik dat echt te ver gaan.
Pas kwam het in een ander topic over dacht ik logica puzzels aan de orde... dan is het wel leuk om nog eens extra bepaalde postings te lezen om te kijken of je iemand kan 'plaatsen'. Dat heb ik oa bij jou wel gehad dat je steeds meer informatie over iemand krijgt door de postings nog eens goed te lezen. Zonder dat ik wil weten wie je bent... krijg je dan wel bepaalde vermoedens of ideeën.... ;)
Maar dat laten we lekker zo... (en nee ik heb er met niemand over gesproken..)
Behalve dat ik gevraagd heb of hij ergens werkt, heb ik niets gevraagd. Ik ken de persoon in kwestie ook niet persoonlijk. Ik vind het vissen naar identiteit daarom behoorlijk aangedikt. Daarnaast zijn we er via PB wel uit dat mijn vermoeden correct was. So be it!
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Wandelende »

Mag je ook anoniem naar de meeting komen? Als een soort Mister C?

Ik wist trouwens niet dat RF eigenlijk een grote rubus over identiteiten was.
(~)
Mannetje
Berichten: 7757
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Mannetje »

Wandelende schreef:Mag je ook anoniem naar de meeting komen? Als een soort Mister C?

Ik wist trouwens niet dat RF eigenlijk een grote rubus over identiteiten was.
Pas maar op! ;)

Als je wandelend naar de meeting komt wordt er niet naar je naam gevraagd.
-
Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Piet Puk »

Zeeuw schreef:
Van Ewijk schreef:Ik zou wel willen maar u allen maken mij bang. :deg
Zegt meer over u dan over onsch toch. Ik denk dat den levenden lijven zeer veel meevallen en vriendelijke personen ten tonele brengen.
Iemand ten tonele brengen? Is dat reformatorisch?
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Wandelende »

Mannetje schreef:
Wandelende schreef:Mag je ook anoniem naar de meeting komen? Als een soort Mister C?

Ik wist trouwens niet dat RF eigenlijk een grote rubus over identiteiten was.
Pas maar op! ;)

Als je wandelend naar de meeting komt wordt er niet naar je naam gevraagd.
Dan ziet men een wandelend mannetje.
Ik zie dat overigens wel vaker.
(~)
Hendrien
Berichten: 1338
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Hendrien »

Ik heb 1 keer een meeting meegemaakt en het was echt heel gezellig! Goede gesprekken gehad en meer begrip gekregen. Voor herhaling vatbaar, maar Zeeland zie ik niet zo zitten. En inderdaad, iedereen onthulde zijn identiteit. Heel spannend.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10597
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Ad Anker »

Ik stel me gewoon voor met mijn forumnaam.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10439
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Orchidee »

Hendrien schreef:Ik heb 1 keer een meeting meegemaakt en het was echt heel gezellig! Goede gesprekken gehad en meer begrip gekregen. Voor herhaling vatbaar, maar Zeeland zie ik niet zo zitten. En inderdaad, iedereen onthulde zijn identiteit. Heel spannend.
Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Wandelende »

Ad Anker schreef:Ik stel me gewoon voor met mijn forumnaam.

:haha :super
(~)
Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Piet Puk »

Wandelende schreef:Mag je ook anoniem naar de meeting komen? Als een soort Mister C?

Ik wist trouwens niet dat RF eigenlijk een grote rubus over identiteiten was.
Als je maar wandelend komt :nananere
Plaats reactie