RF meeting in Zeeland

Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Piet Puk »

-DIA- schreef:
Zeeuw schreef:
-DIA- schreef:Advies: Hoog op de Holterberg! Altijd verzekerd van een heerlijk koel briesje, en op zo'n hoogte is het 's zomers minder heet. :love
Waar in Zeeland is dat DIA? :D
Het is gewoon een beter en mooier plekje... Het ligt trouwens in Overijssel... :oops
Ben je wel eens in Zeeland geweest, DIA?
Geytenbeekje
Berichten: 8297
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Geytenbeekje »

Waarom niet in het midden van het land ?
DDD
Berichten: 28712
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door DDD »

Dat kan allebei toch?
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Boertje »

Geytenbeekje schreef:Waarom niet in het midden van het land ?
Denk omdat Zeeuwen zich niet lekker voelen zonder water in de buurt :haha
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door -DIA- »

Piet Puk schreef:
-DIA- schreef:
Zeeuw schreef:
-DIA- schreef:Advies: Hoog op de Holterberg! Altijd verzekerd van een heerlijk koel briesje, en op zo'n hoogte is het 's zomers minder heet. :love
Waar in Zeeland is dat DIA? :D
Het is gewoon een beter en mooier plekje... Het ligt trouwens in Overijssel... :oops
Ben je wel eens in Zeeland geweest, DIA?
Waar ben ik niet geweest! Ik denk dat er weinig plaatsen in Nederland zijn waar we nooit in de buurt zijn geweest, met uitzondering van de Waddeneilanden en de overzeese gemeenten in Caribisch Nederland. In ZLD van Eede tot Rilland, van Bath tot Goes, van Oost-Souburg tot Vlissingen, van Vlissingen tot Zaamslag, van Boerengat tot Waarde, van Domburg tot Kats, van Scherpenisse tot Scharendijke... ik zal maar ophouden want er is welhaast geen einde aan.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Piet Puk »

Piet Puk schreef:
-DIA- schreef:
Zeeuw schreef:
-DIA- schreef:
Waar in Zeeland is dat DIA? :D
Het is gewoon een beter en mooier plekje... Het ligt trouwens in Overijssel... :oops
Ben je wel eens in Zeeland geweest, DIA?
Waar ben ik niet geweest! Ik denk dat er weinig plaatsen in Nederland zijn waar we nooit in de buurt zijn geweest, met uitzondering van de Waddeneilanden en de overzeese gemeenten in Caribisch Nederland. In ZLD van Eede tot Rilland, van Bath tot Goes, van Oost-Souburg tot Vlissingen, van Vlissingen tot Zaamslag, van Boerengat tot Waarde, van Domburg tot Kats, van Scherpenisse tot Scharendijke... ik zal maar ophouden want er is welhaast geen einde aan.
Dan snap ik echt niet dat je met de Holterberg aankomt. :nananere
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8968
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door J.C. Philpot »

Wat gaat de voertaal worden bij deze meeting? Nederlands of Zeeuws? ;)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Boertje »

J.C. Philpot schreef:Wat gaat de voertaal worden bij deze meeting? Nederlands of Zeeuws? ;)
Latijn
Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Piet Puk »

J.C. Philpot schreef:Wat gaat de voertaal worden bij deze meeting? Nederlands of Zeeuws? ;)
Algemeen Beschaafd Zeeuws
DDD
Berichten: 28712
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door DDD »

pierre27 schreef:
DDD schreef:Ik heb wel belangstelling. Ik moet nog steeds een keer bij een collega op Walcheren langs en dat kan dan mooi gelijk. Of in combinatie met een weekeinde weg. En als er een treinstation in de ruime omgeving (20 km) is, is het voor mij helemaal mooi.
Indien ik kan en ga kun je meerijden hoor DDD.
O dat is aardig. Ik heb trouwens wel een auto, maar die gebruik ik over het algemeen alleen als er geen treinverbinding is of met erg slecht fietsweer. Maar met de trein kan ik onbeperkt rondrijden, althans, wat het abonnement betreft;-)
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Boertje »

Vind helaas de trein het nog steeds afleggen tegen de auto. Als ik voor mijn werk de trein zou nemen doe ik er vaak het dubbele over qua reistijd. Vaak is de aansluiting met de bus zo slecht dat ik het niet eens overweeg. En de tarieven liegen er ook niet om.
DDD
Berichten: 28712
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door DDD »

Wat betreft de tarieven ben ik het in het geheel niet met jou eens. Ik kan voor 100 euro per maand buiten de spits onbeperkt treinreizen. Aangezien je toch niet voor je plezier in de spits reist, al wordt dat wel steeds prettiger, vind ik dat echt niet duur.

De bus gebruik ik niet veel omdat ik meestal een fiets meeneem, ofwel een vouwfiets ofwel een gewone met hulpmotor voor 40 km/uur.

Naar het centrum van Utrecht is het met trein en fiets als ik de parkeertijd meereken even lang of korter, tenzij je zo vroeg bent dat de musea nog niet open zijn. Dan is het 10 minuten sneller maar met veel meer kans op filevertraging.

Maar dat geheel terzijde.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jantje »

Inderdaad. Vanuit Zuid-West Zeeland is het met de trein naar de Randstad net zo lang, of zelfs korter, dan met de auto. Ik haast me er overigens bij te vermelden dat het wel heel belangrijk is wáár in Zeeland de plaats der inwoning is.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Piet Puk »

Jantje schreef:Inderdaad. Vanuit Zuid-West Zeeland is het met de trein naar de Randstad net zo lang, of zelfs korter, dan met de auto. Ik haast me er overigens bij te vermelden dat het wel heel belangrijk is wáár in Zeeland de plaats der inwoning is.
De Heizon akkoord?
Bertiel
Berichten: 4613
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Bertiel »

Als echte refo’s moet dat toch in Aagtekerke...
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Plaats reactie