Upgrade Refoforum

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door -DIA- »

Luther schreef:
Zita schreef:Ik zie een leesbril op een Bijbel met kanttekeningen, Mara. En daarnaast een ringband met aantekeningen. Of zoiets.
Volgens mij is het een HSV-studiebijbel :D
In ieder geval geen Kanttekeningenbijbel van Jacob en Pieter Keur, of van de GBS. :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10419
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Zita »

'k Vind dit plaatje overigens niet zo mooi. Het logo staat er ook wel erg lelijk in. Loopt hier geen graphic designer rond die er eens naar wil kijken? Of een erdee-mens? Daar zouden de designers bij bosjes aanwezig moeten zijn.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door -DIA- »

Zita schreef:'k Vind dit plaatje overigens niet zo mooi. Het logo staat er ook wel erg lelijk in. Loopt hier geen graphic designer rond die er eens naar wil kijken? Of een erdee-mens? Daar zouden de designers bij bosjes aanwezig moeten zijn.
Als ik eerlijk ben vind ik het ook een beetje rommelig en druk overkomen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Mannetje »

Fijn dat de site zich aanpast aan mijn smartfoon. Alleen als er meerdere quotes in elkaar staan, wordt de tekst wel heel smal.
-
Gebruikersavatar
Wittewrongel
Inactief
Berichten: 340
Lid geworden op: 06 nov 2013, 15:52

Re: RE: Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Wittewrongel »

Zita schreef:'k Vind dit plaatje overigens niet zo mooi. Het logo staat er ook wel erg lelijk in. Loopt hier geen graphic designer rond die er eens naar wil kijken? Of een erdee-mens? Daar zouden de designers bij bosjes aanwezig moeten zijn.
Zoals ik eerder aangaf is het iets snel gemaakt alleen voor het beeld. Als ik tijd heb zal ik kijken wat ik kan maken
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Tiberius »

Mannetje schreef:Fijn dat de site zich aanpast aan mijn smartfoon. Alleen als er meerdere quotes in elkaar staan, wordt de tekst wel heel smal.
De mobiele site ziet er ook prachtig uit.
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6325
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Gian »

Is dit forum onderdeel van Refoportaal ?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Bonny »

Ik vind het er wel gelikt uitzien.
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Tiberius »

Gian schreef:Is dit forum onderdeel van Refoportaal ?
Nee, het is sinds februari 2012 onderdeel van EMG. Daarvoor stond Refoforum een jaar of 7, 8 op eigen benen, nadat het door OSW was afgestoten (na de perikelen rond het ontstaan van de PKN en naar aanleiding van bonje met een GG-predikant).
Eerder, zo rond 2001, was het bestaande OSW forum gefuseerd met een aantal kleinere fora (zoals het door Refo elders genoemde refotrefpunt), waarbij wel de gebruikers maar niet de postings van die fora zijn overgenomen.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Mara »

Mara schreef:
Zita schreef:Ik zie een leesbril op een Bijbel met kanttekeningen, Mara. En daarnaast een ringband met aantekeningen. Of zoiets.
He? Meen je dat nou? :oO
Het is net of ik op de stoep sta en schuin omhoog tegen een zwart/donkergrijs kantoorgebouw kijk met links daarvan een soort donkere shutters.
Geen Bijbel, geen leesbril.
Na een nachtje slapen ziet het er opeens vertrouwd uit. :)
Het oude logo had van mij wel vervangen mogen worden door een wat strakkere, maar allee.
Ben al blij dat er een fatsoenlijke Bijbel ligt en geen ai-pet-uitvoering. :D
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
Mara schreef:
Zita schreef:Ik zie een leesbril op een Bijbel met kanttekeningen, Mara. En daarnaast een ringband met aantekeningen. Of zoiets.
He? Meen je dat nou? :oO
Het is net of ik op de stoep sta en schuin omhoog tegen een zwart/donkergrijs kantoorgebouw kijk met links daarvan een soort donkere shutters.
Geen Bijbel, geen leesbril.
Na een nachtje slapen ziet het er opeens vertrouwd uit. :)
Het oude logo had van mij wel vervangen mogen worden door een wat strakkere, maar allee.
Ben al blij dat er een fatsoenlijke Bijbel ligt en geen ai-pet-uitvoering. :D
Maar zou het een verkeerd idee zijn om de geopende Bijbel te vervangen door een vertrouwd reformatorisch beeld:
Een Bijbel met kanttekeningen? Denk aan de uitgaven van Jacob en Pieter Keur? Hier zal zeker niemand bezwaar tegenin kunnen brengen, want zo wordt ook geen aanstoot gegeven door een 'omstreden' GBS Bijbel of een door anderen 'omstreden' HSV Bijbel.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Floppy
Berichten: 1358
Lid geworden op: 13 nov 2013, 09:20
Locatie: Een gezegend landje aan zee

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Floppy »

Luther schreef:
Zita schreef:Ik zie een leesbril op een Bijbel met kanttekeningen, Mara. En daarnaast een ringband met aantekeningen. Of zoiets.
Volgens mij is het een HSV-studiebijbel :D
Nee, die heeft drie-koloms commentaar. Het ziet er meer uit als de ESV Study bible.

Als dit aanstootgevend wordt gevonden heb ik geen bezwaar tegen een afbeelding van een GBS SV + Ktt.
Gebruikersavatar
Wittewrongel
Inactief
Berichten: 340
Lid geworden op: 06 nov 2013, 15:52

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Wittewrongel »

Floppy schreef:
Luther schreef:
Zita schreef:Ik zie een leesbril op een Bijbel met kanttekeningen, Mara. En daarnaast een ringband met aantekeningen. Of zoiets.
Volgens mij is het een HSV-studiebijbel :D
Nee, die heeft drie-koloms commentaar. Het ziet er meer uit als de ESV Study bible.

Als dit aanstootgevend wordt gevonden heb ik geen bezwaar tegen een afbeelding van een GBS SV + Ktt.
Dit is de Bijbel die afgebeeld is:) Ik heb enkel gezocht voor een afbeelding van bijbel en bril etc. Dit alles was slechts vlug/vlug/vlug.
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4763
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Ik krijg meldingen dat ik geciteerd ben, maar dat is dan helemaal niet het geval....
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Upgrade Refoforum

Bericht door Mara »

Ik zou graag mijn avatar willen veranderen en dat kan niet meer?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie