Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4763
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Bona Fide schreef:
refo schreef:Heb als één van de weinigen de ontbindingsborrel bezocht.
Ik wist er niet van. Wie of wat werd er ontbonden?
Het GG forum.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Eppo Gremdaat
Berichten: 693
Lid geworden op: 19 mar 2009, 19:13

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Eppo Gremdaat »

Destijds werd aan mij gevraagd of ik door een journalist van het RD schriftelijk ge-interviewd mocht worden ove rmijn deelname aan internetfora. Voor mij was dat dus "Gereformeerd Gezind"
In 2012 werd ik geinterviewd voor het artikel 'Internetfora: ontmoetingsplek voor refo's. Het artikel verscheen op 12 mei 2012 in het RD. Als je het artikel leest kom je vanzelf mijn verhaal tegen. Ik wist toen nog niet dat de rek er bij 'Gereformeerd Gezind' zo'n beetje uit was, al had ik wel zo'n beetje het vermoeden. En op 1 december d.a.v. werd de stekker er definitief uitgetrokken (wat ik nog steeds betreur). En, zoals ik eerder schreef, 'herken' ik tot heden toe twee GG-ers (exclusief mijzelf dus). Aangezien ik dus niet meer in Nederland woon en niet meer met familie en kennissen kan discussieren over 'de toestand in de wereld en in Nederland' is het deelnemen aan een gespreksforum toch wel een goede ' uitlaatklep'.
Toch valt mij ook hier weer op dat het vaak dezelfden zijn dat wat in de melk te brokkelen hebben.
Dus: ex GG-ers die dit lezen: kom erbij en sluit je aan!
Laatst gewijzigd door Eppo Gremdaat op 02 sep 2013, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reiziger
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15 mar 2013, 17:08

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Reiziger »

Eppo Gremdaat schreef:Destijds werd aan mij gevraagd of ik door een journalist van het RD schriftelijk ge-interviewd mocht worden ove rmijn deelname aan internetfora. Voor mij was dat dus "Gereformeerd Gezind"
In 2012 werd ik geinterviewd voor het artikel 'Internetfora: ontmoetingsplek voor refo's. Het artikel verscheen op 12 mei 2012 in het RD. Als je het artikel leest kom je vanzelf mijn verhaal tegen. Ik wist toen nog niet dat de rek er bij 'Gereformeerd Gezind' er uit was, al had ik wel zo'n beetje het vermoeden. En op 1 december d.a.v. werd de stekker er definitief uitgetrokken (wat ik nog steeds betreur). En, zoals ik eerder schreef, 'herken' ik tot heden toe twee GG-ers (exclusief mijzelf dus). Aangezien ik dus niet meer in Nederland woon en niet meer met familie en kennissen kan discussieren over 'de toestand in de wereld en in Nederland' is het deelnemen aan een gespreksforum toch wel een goede ' uitlaatklep'.
Toch valt mij ook hier weer op dat het vaak dezelfden zijn dat wat in de melk te brokkelen hebben.
Dus: ex GG-ers die dit lezen: kom erbij en sluit je aan!
Zou je de link willen PB-en of hier op het forum willen zetten aub?
Eppo Gremdaat
Berichten: 693
Lid geworden op: 19 mar 2009, 19:13

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Eppo Gremdaat »

Laatst gewijzigd door Eppo Gremdaat op 02 sep 2013, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Chrisje72 »

Eppo Gremdaat schreef:Ik hoop dat deze link werkt!!
http//www.refdag.nl/achtergrond/consument/int ... 12-05-2012
zo zeker niet, er moet wel een dubbele punt achter de http
Eppo Gremdaat
Berichten: 693
Lid geworden op: 19 mar 2009, 19:13

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Eppo Gremdaat »

http://www.refdag.nl/achtergrond/consum ... _voor_refo....

Het eerste artikel (12 mei 2012)
Eppo Gremdaat
Berichten: 693
Lid geworden op: 19 mar 2009, 19:13

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Eppo Gremdaat »

Wat een uitkomst is Digibron toch....Daar is het artikel te vinden: 'Internetfora:ontmoetingsplek voor refo's (d.d. 12 mei 2012)
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Ad Anker »

Eppo Gremdaat schreef:Wat een uitkomst is Digibron toch....Daar is het artikel te vinden: 'Internetfora:ontmoetingsplek voor refo's (d.d. 12 mei 2012)
http://www.digibron.nl/search/detail/01 ... iblebelt/1
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Mara »

Ditbenik schreef:
henriët schreef:Nog steeds komen er dagelijks nieuwe leden bij.
Welkom en succes met posten!
'k Heb niet de indruk dat het sinds die tijd echt drukker is geworden. Of vergis ik me?
Nee, je vergist je niet.
En ik snap wel hoe dat komt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door refo »

Mara schreef:
Ditbenik schreef:
henriët schreef:Nog steeds komen er dagelijks nieuwe leden bij.
Welkom en succes met posten!
'k Heb niet de indruk dat het sinds die tijd echt drukker is geworden. Of vergis ik me?
Nee, je vergist je niet.
En ik snap wel hoe dat komt.
Ik ook. :sweat
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Bert Mulder »

Eppo Gremdaat schreef:Zelf ben ik afkomstig van Gereformeerd Gezind dat per 1 december 2012 is opgeheven.((ik mis het nog steeds)
Ik las al een poosje mee, maar moest erg wennen in mijn beginperiode en kreeg nog al eens op mijn falie (zoek maar in de dikke van Dale wat dat betekent). Maar ..... het begint te wennen!!

En aanvullend deel ik mee dat er - volgens mij - herkenbare - 2 oud ' Ger.Gezinders ' meedoen.

ben ook oud-GG'er. maar al veel eerder afgehaakt...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Bona Fide
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 feb 2013, 13:05

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Bona Fide »

refo schreef:
Mara schreef:
Ditbenik schreef:'k Heb niet de indruk dat het sinds die tijd echt drukker is geworden. Of vergis ik me?
Nee, je vergist je niet.
En ik snap wel hoe dat komt.
Ik ook. :sweat
Ik niet, maar ik ben dan ook nog (relatief) kort actief hier, hoewel al wel langere tijd 'meelezend' vóór die tijd.
Kan de reden genoemd worden?
Koop de waarheid en verkoop ze niet. (Spreuken 23 : 23a)
Reiziger
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15 mar 2013, 17:08

Re: Welkom aan nieuwe bezoekers en leden

Bericht door Reiziger »

Welkom Peregrina en VAM!

Leuk dat jullie er zijn (we hadden al heel lang geen nieuw lid meer ;) )

Hoop jullie nog vaak in verhitte discussies te ontmoeten. :yahoo
Plaats reactie