Moderator mededeling: Koerscorrectie

Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Bert Mulder »

lijkt me dat dit ondertussen een leuter onderwerp geworden is...

aan de tel dus, Gijs....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Gijs83 »

Lourens schreef:
Afgewezen schreef:
memento schreef:
Lourens schreef:Dan gelijk maar een koersvraag................ we blijven toch wel gezellig leuteren?
Gezellige kletstopics (om maar even een nettere omschrijving te gebruiken voor deze topics) blijven toegestaan. Wel moet de verhouding gezelligheidstopics en inhoudelijke topics goed blijven, en moet het aantal gezelligheidstopics niet het aantal inhoudelijke topics overschaduwen.
Maar hoe doe je dat? Turven?
Ze huren een externe teller in: GIJS!
Dit is regelrecht geleuter, want ze hebben mij nog niets gevraagd...en daarbij ik ben niet eens extern....
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Afgewezen »

Komkom, het is maar een grapje. En voor de moderators ben je extern, Gijs. ;)(Of ben je stiekem ook moderator?)
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Gijs83 »

Afgewezen schreef:Komkom, het is maar een grapje. En voor de moderators ben je extern, Gijs. ;)(Of ben je stiekem ook moderator?)
Zijn de moderators een verheven groepje ofzo?
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Mister »

Gijs83 schreef:
Afgewezen schreef:Komkom, het is maar een grapje. En voor de moderators ben je extern, Gijs. ;)(Of ben je stiekem ook moderator?)
Zijn de moderators een verheven groepje ofzo?
Juist! :super
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door memento »

Gijs83 schreef:
Afgewezen schreef:Komkom, het is maar een grapje. En voor de moderators ben je extern, Gijs. ;)(Of ben je stiekem ook moderator?)
Zijn de moderators een verheven groepje ofzo?
Nee hoor Gijs. Neem het niet te hoog op. Lourens maakte een grapje over het tellen, omdat jij altijd keurige lijstjes maakte met de top 10 posters :)
Fer3107
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jan 2011, 09:43

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Fer3107 »

De nieuwe koers is mij niet helemaal duidelijk. Begrijp ik het goed als de kaders waarbinnen gediscussieerd mag worden niet Schrift en belijdenis zijn, maar het gevoelen binnen (een deel van) de bevindelijk-gereformeerde gezindte?
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Lourens »

memento schreef:
Gijs83 schreef:
Afgewezen schreef:Komkom, het is maar een grapje. En voor de moderators ben je extern, Gijs. ;)(Of ben je stiekem ook moderator?)
Zijn de moderators een verheven groepje ofzo?
Nee hoor Gijs. Neem het niet te hoog op. Lourens maakte een grapje over het tellen, omdat jij altijd keurige lijstjes maakte met de top 10 posters :)
Ik heb je al een berichtje gestuurd, Gijs. Memento heeft gelijk.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door refo »

Ik ondekte vandaag ook een manier van discussieren die niet moet:
vragen, vragen, vragen, vragen naar de bekende weg.
antwoorden worden steeds explicieter, maar door de vele vragen schiet er uiteindelijke een foutje in.
En dan de vrager snel: o, nu snap ik je: maar dat is een karikatuur!
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Afgewezen »

Fer3107 schreef:De nieuwe koers is mij niet helemaal duidelijk. Begrijp ik het goed als de kaders waarbinnen gediscussieerd mag worden niet Schrift en belijdenis zijn, maar het gevoelen binnen (een deel van) de bevindelijk-gereformeerde gezindte?
Eigenlijk moet je in deelverzamelingen denken met een overlap (lijkt mij). Niet allen die de Bijbel en de 3FvE geheel onderschrijven, vallen in de doelgroep van RF, terwijl er van degenen die de 3FvE niet geheel onderschrijven, wél vallen in de doelgroep van RF. ;)
Om maar een dwarsstraat te noemen: ik denk dat iemand als J.C. Philpot meer past bij de doelgroep van RF dan iemand als prof. K. Schilder, terwijl eerstgenoemde de 3FvE níét en de tweede de 3FvE wél geheel zou onderschrijven.
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door rekcor »

Volgens mij is de 'koerscorrectie' in die zin overbodig, dat we gewoon de regels van goed discussiëren in acht moeten nemen. Als dat gebeurt, voelt links en rechts zich hier vanzelf thuis (behalve dan de mensen die zich sowieso bedreigd voelen door andere opvattingen, maar wat doen die op een discussieforum?).
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Bert Mulder »

heb vandaag verschillende meldingen gedaan, maar helaas geen moderator aktie gezien....

'Justice must not only be done, but also seen to be done'
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door helma »

Bert Mulder schreef:heb vandaag verschillende meldingen gedaan, maar helaas geen moderator aktie gezien....

'Justice must not only be done, but also seen to be done'
zie pb
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door Afgewezen »

De Koerscorrectie werkt uitstekend. De rubriek 'Theologie' ligt nagenoeg stil... 8|
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Moderator mededeling: Koerscorrectie

Bericht door huisman »

Afgewezen schreef:De Koerscorrectie werkt uitstekend. De rubriek 'Theologie' ligt nagenoeg stil... 8|
Dat heb ik ook de moderators in PB laten weten....maar ook de moderators zijn erg stil............ssst een broedende kip/moderator mogen wij niet storen. ::bye
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gesloten