Forum-thermometer

Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: Forum-thermometer

Bericht door Boertje »

En de aanmoedegingsprijs gaat naar......
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Forum-thermometer

Bericht door Mannetje »

Boertje schreef:En de aanmoedegingsprijs gaat naar......
BOERTJE!!!!
-
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: Forum-thermometer

Bericht door Boertje »

Mien wief zal je dankbaar zijn :yahoo
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Forum-thermometer

Bericht door Piet Puk »

Boertje schreef:Mien wief zal je dankbaar zijn :yahoo
Dat is boerinnetje?
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: Forum-thermometer

Bericht door Boertje »

Yep
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Forum-thermometer

Bericht door -DIA- »

Boertje schreef:Mien wief zal je dankbaar zijn :yahoo
Dat lijkt wel wat op Twents...
Mie wief zal oe dankbaar weazen :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Forum-thermometer

Bericht door Piet Puk »

Volgende week weer een forumthermometer. Ik heb al vast een blik geslagen op de toppers.
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Forum-thermometer

Bericht door liz boer »

Piet Puk schreef:Volgende week weer een forumthermometer. Ik heb al vast een blik geslagen op de toppers.
Nog slaan ook
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Forum-thermometer

Bericht door Piet Puk »

liz boer schreef:
Piet Puk schreef:Volgende week weer een forumthermometer. Ik heb al vast een blik geslagen op de toppers.
Nog slaan ook
Ja, maar het maakte geen indruk op ze.
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Forum-thermometer

Bericht door liz boer »

Piet Puk schreef:
liz boer schreef:
Piet Puk schreef:Volgende week weer een forumthermometer. Ik heb al vast een blik geslagen op de toppers.
Nog slaan ook
Ja, maar het maakte geen indruk op ze.
:haha
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Forum-thermometer

Bericht door JCRyle »

Piet Puk schreef:Volgende week weer een forumthermometer. Ik heb al vast een blik geslagen op de toppers.
Voor alle zekerheid toch even gekeken hoe het met aantal berichten ervoor stond: 65 berichten (inclusief dit bericht). En dat in een maand tijd. Goed om de balans weer op te maken; Wat hebben deze 65 berichten mij geleerd? En waren deze 65 berichten het waard ten opzichte van de geïnvesteerde tijd? En vooral de vraag of het zinnige postings waren? Ik heb ze maar even globaal doorgenomen, tja ..

Wellicht ben ik streng voor mijzelf, maar wat zijn het weer veel nutteloze woorden. Alhoewel ik een mooie discussie had over de verhouding tussen wetenschap en vroomheid, toch had het bij één posting kunnen blijven. En dat waren nog geeneens mijn eigen woorden, moet je na gaan.

Misschien vraag je jezelf af wat je met deze mijmering van JCRyle moet, wat logisch te verklaren is. Maar toch wil ik - met mijzelf als voorbeeld - de vraag stellen of we hier altijd zo zinvol bezig zijn. En deze vraag stel ik n.a.v. Jongere. Hij heeft hier een terecht punt. De discussie die eraan vooraf ging had weinig inhoud op het laatst. Een terechte kanttekening dus, ook richting mijn persoon.

Nu ga ik niet over andermans reacties, dus een ieder moet voor zichzelf maar uitvechten hoe hij of zij zijn of haar postings waardeert. En uberhaüpt of hij of zij zin heeft in een kritische zelfanalyse. Maar toch stel ik de vraag of we hier altijd zo zinvol bezig zijn geweest? Beschouw het maar als een vraag die geen letterlijk antwoord behoeft, wat het antwoord ook zal wezen. Mijn antwoord is in ieder geval helder; er zaten weer veel nutteloze woorden bij.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Forum-thermometer

Bericht door -DIA- »

JCRyle schreef:
Piet Puk schreef:Volgende week weer een forumthermometer. Ik heb al vast een blik geslagen op de toppers.
Voor alle zekerheid toch even gekeken hoe het met aantal berichten ervoor stond: 65 berichten (inclusief dit bericht). En dat in een maand tijd. Goed om de balans weer op te maken; Wat hebben deze 65 berichten mij geleerd? En waren deze 65 berichten het waard ten opzichte van de geïnvesteerde tijd? En vooral de vraag of het zinnige postings waren? Ik heb ze maar even globaal doorgenomen, tja ..

Wellicht ben ik streng voor mijzelf, maar wat zijn het weer veel nutteloze woorden. Alhoewel ik een mooie discussie had over de verhouding tussen wetenschap en vroomheid, toch had het bij één posting kunnen blijven. En dat waren nog geeneens mijn eigen woorden, moet je na gaan.

Misschien vraag je jezelf af wat je met deze mijmering van JCRyle moet, wat logisch te verklaren is. Maar toch wil ik - met mijzelf als voorbeeld - de vraag stellen of we hier altijd zo zinvol bezig zijn. En deze vraag stel ik n.a.v. Jongere. Hij heeft hier een terecht punt. De discussie die eraan vooraf ging had weinig inhoud op het laatst. Een terechte kanttekening dus, ook richting mijn persoon.

Nu ga ik niet over andermans reacties, dus een ieder moet voor zichzelf maar uitvechten hoe hij of zij zijn of haar postings waardeert. En uberhaüpt of hij of zij zin heeft in een kritische zelfanalyse. Maar toch stel ik de vraag of we hier altijd zo zinvol bezig zijn geweest? Beschouw het maar als een vraag die geen letterlijk antwoord behoeft, wat het antwoord ook zal wezen. Mijn antwoord is in ieder geval helder; er zaten weer veel nutteloze woorden bij.
Misschien hebben we wel eens gehoord van iemand die Socrates wat wilde vertellen. En wat Socrates daarop antwoorde. Dan zouden veel woorden niet gezegd worden. Hierin was de heidense Socrates een voorbeeld voor ons, denk ik.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Forum-thermometer

Bericht door Bezorgd »

Ach, ik zal deze ronde best hoog op de lijst komen.
Het is bij mij met vlagen. Verder maak ik me er niet zo druk om. Ik vind actief zijn op een forum wel ontspannen en leuk om te doen.
Anderen houden van vliegtuigen spotten of sparen postzegels en sommigen doen aan jeu de boules.
Ieder z'n meug.

Als we het forum maar niet te serieus gaan nemen. Dat proef ik wel eens tussen de (pb) regels door.
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Forum-thermometer

Bericht door Mannetje »

Bezorgd schreef:Ach, ik zal deze ronde best hoog op de lijst komen.
Het is bij mij met vlagen. Verder maak ik me er niet zo druk om. Ik vind actief zijn op een forum wel ontspannen en leuk om te doen.
Anderen houden van vliegtuigen spotten of sparen postzegels en sommigen doen aan jeu de boules.
Ieder z'n meug.

Als we het forum maar niet te serieus gaan nemen. Dat proef ik wel eens tussen de (pb) regels door.
Toch is dat niet gek. Bij een forum over geloofszaken ben je persoonlijk meer betrokken dan bij het kijken naar de nieuwste Airbus.
-
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Forum-thermometer

Bericht door Tiberius »

Over Airbus wellicht wel. Maar ik heb ook jaren deelgenomen aan een Linux forum, maar daar ging het er soms ook heftig aan toe, complete flamewars.
Plaats reactie