Persoonlijke berichten

Nelleke Abrahamse
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 mar 2018, 09:16

Persoonlijke berichten

Bericht door Nelleke Abrahamse »

Ik snap niet hoe ik pb kan sturen..heb er wel verstuurd maar geloof niet dat dat goed gegaan is...
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door eilander »

Nelleke Abrahamse schreef:Ik snap niet hoe ik pb kan sturen..heb er wel verstuurd maar geloof niet dat dat goed gegaan is...
Als je op iemands naam klikt, krijg je het profiel te zien.
Iets naar onder staat dan 'verstuur privébericht'.
Als je daar op klikt, kun je een bericht typen. Het ziet eruit alsof je een gewoon forumbericht plaatst. Als je op 'Verstuur' klikt, zou het gewoon goed moeten gaan.
Als test zou je er één naar mij kunnen sturen.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door eilander »

eilander schreef:
Nelleke Abrahamse schreef:Ik snap niet hoe ik pb kan sturen..heb er wel verstuurd maar geloof niet dat dat goed gegaan is...
Als je op iemands naam klikt, krijg je het profiel te zien.
Iets naar onder staat dan 'verstuur privébericht'.
Als je daar op klikt, kun je een bericht typen. Het ziet eruit alsof je een gewoon forumbericht plaatst. Als je op 'Verstuur' klikt, zou het gewoon goed moeten gaan.
Als test zou je er één naar mij kunnen sturen.
En gelukt... :super
Nelleke Abrahamse
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 mar 2018, 09:16

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Nelleke Abrahamse »

Hartelijk bedankt!
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Dodo »

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een pb had gestuurd, maar dat die verdween. Niet in de uitbox, niet bij de verzonden berichten. Doe ik iets fout? Zit er een hik in het systeem?
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Piet Puk »

Dodo schreef:Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een pb had gestuurd, maar dat die verdween. Niet in de uitbox, niet bij de verzonden berichten. Doe ik iets fout? Zit er een hik in het systeem?
Was dat naar DIA? Zijn mappen zitten vol :nananere
Agjahnus
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mei 2019, 12:48

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Agjahnus »

Dodo schreef:Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een pb had gestuurd, maar dat die verdween. Niet in de uitbox, niet bij de verzonden berichten. Doe ik iets fout? Zit er een hik in het systeem?
Ik heb precies hetzelfde, ik kan niet zien of het bericht verstuurd is. Staat nergens genoteerd.
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Piet Puk »

Kan het ook zijn dat je naar bepaalde personen op dit forum geen PB's kan sturen en waarom? Kreeg als melding dat de persoon naar wie ik dit wilde doen, geen permissies had om PB's te lezen. Hebben anderen dit ook?
CvdW
Berichten: 2920
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door CvdW »

Algemene melding maken met wie je in contact willen komen dan kan betreffende persoon PB opzetten, als hij/zij dat wil.
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Piet Puk »

CvdW schreef:Algemene melding maken met wie je in contact willen komen dan kan betreffende persoon PB opzetten, als hij/zij dat wil.
Volgens mij bestaat de gebruiker niet meer
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Mara »

Kan iemand een permban hebben zonder dat dit voor ons zichtbaar is?
Ik dacht dat er nu onder een naam Verbannen kwam te staan, maar niet bij iedereen dus, begrijp ik?

O ik stelde vraag in dit topic omdat er al heel lang een PB in mijn uitbox staat en deze niet wordt gelezen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door eilander »

Mara schreef:Kan iemand een permban hebben zonder dat dit voor ons zichtbaar is?
Ik dacht dat er nu onder een naam Verbannen kwam te staan, maar niet bij iedereen dus, begrijp ik?

O ik stelde vraag in dit topic omdat er al heel lang een PB in mijn uitbox staat en deze niet wordt gelezen.
Dat kan inderdaad. Als ik iemand een ban geef, is dat niet zichbaar. Hoe het komt weet ik niet.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Mara »

eilander schreef:
Mara schreef:Kan iemand een permban hebben zonder dat dit voor ons zichtbaar is?
Ik dacht dat er nu onder een naam Verbannen kwam te staan, maar niet bij iedereen dus, begrijp ik?

O ik stelde vraag in dit topic omdat er al heel lang een PB in mijn uitbox staat en deze niet wordt gelezen.
Dat kan inderdaad. Als ik iemand een ban geef, is dat niet zichbaar. Hoe het komt weet ik niet.
Oh okay. Dank je.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door samanthi »

Ik kan wel pbs sturen, maar ontvang ze niet
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33190
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Tiberius »

eilander schreef:
Mara schreef:Kan iemand een permban hebben zonder dat dit voor ons zichtbaar is?
Ik dacht dat er nu onder een naam Verbannen kwam te staan, maar niet bij iedereen dus, begrijp ik?

O ik stelde vraag in dit topic omdat er al heel lang een PB in mijn uitbox staat en deze niet wordt gelezen.
Dat kan inderdaad. Als ik iemand een ban geef, is dat niet zichbaar. Hoe het komt weet ik niet.
Dat weet ik wel. Als je iemand een ban geeft, kan je ook de rang aanpassen in het beheerderspanel. Dan ziet iedereen dat hij/zij een verbannen is (of inactief).
Plaats reactie