hoe van buiten naar binnen?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacobse
Berichten: 415
Lid geworden op: 04 feb 2009, 19:40

hoe van buiten naar binnen?

Bericht door Jacobse »

Vraag:
is het mogelijk, en hoe, om in bijvoorbeeld WORD een bericht te typen,en dat dan daarna over te brengen naar en in te brengen in ( een plek in een rubriek in) het refoforum/
Soms is dat toch gemakkelijker dan het rechtstreeks in de rubriejk in het refoforum te gaan typen.Bijvoorbeeld ook indien men een ( lang ) citaat ergens vandaan wil overbrengen/verwoorden.
Ik hoor het graag.
Thomas
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: hoe van buiten naar binnen?

Bericht door refo »

Jacobse schreef:Vraag:
is het mogelijk, en hoe, om in bijvoorbeeld WORD een bericht te typen,en dat dan daarna over te brengen naar en in te brengen in ( een plek in een rubriek in) het refoforum/
Soms is dat toch gemakkelijker dan het rechtstreeks in de rubriejk in het refoforum te gaan typen.Bijvoorbeeld ook indien men een ( lang ) citaat ergens vandaan wil overbrengen/verwoorden.
Ik hoor het graag.
Thomas
Gewoon tekst selecteren in Word, rechter muisknop, kies kopieren of copy.
Ga naar 'plaats een reactíe, rechter muisknop kies plakken of paste.
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: hoe van buiten naar binnen?

Bericht door Gian »

Misschien mag ik in dit topic even gebruik maken van de gelegenheid;
Zo zoek ik nog een maniertje om een bestand uit pfd te knippen en in Word te plakken. Ik heb al eea aan software gedownload, dat is meestal probeersoftware, of het zit vol spam.
Is er iemand die hier een eenvoudig programaatje gebruikt?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Plaats reactie