Hotmail logt steeds uit

Plaats reactie
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Hotmail logt steeds uit

Bericht door Kislev »

Waarde broeders,

Sinds een week of twee logt hotmail steeds uit. Verstuur je een mail en dan verschijnt opeens het inlogscherm weer. Gebeurt ook als je mailtje gelezen hebt en terug naar de inbix gaat etc En dat zoveel x per uur. Mailen is dus een tijdrovende klus zo.....
Op m'n werk werkt hotmail echter wel goed dus het ligt aan m'n laptop. Dacht slim te zijn door geschiedenis, cookies etc te wissen maar dat helpt ook niks.

Iemand enig idee want googelen levert me niks op.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Hotmail logt steeds uit

Bericht door Tiberius »

Welke browser gebruik je?
Probeer het ook eens met een andere browser.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Hotmail logt steeds uit

Bericht door Joannah »

Hotmail heeft zo veel issues. Ik krijg zo vaak spam van hotmail adressen, (lijkt dan bekend, maar de afzender weet er niets van) dat ik ze allemaal uit mijn lijst gooi.
neem maar een google/ gmail address. En browsen met google chrome is echt geweldig, want de adres-bar is tegelijkertijd de zoekfunktie!En veel sneller,ook.
Ben erg tevreden met google chrome/ gmail..
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: Hotmail logt steeds uit

Bericht door Kislev »

Ik gebruik de (standaard) Windows Explorer. Zal eens kijken of ik safari erop kan zetten. Kan het geen virus op mn computer zijn?

Probleem met hotmail is dat je af en toe mails krijgt met een leuke link (er staat een leuk bericht voor je klaar van een bekende etc.). Als je op die link klikt (bijna altijd vrouwen die daarin trappen) moet je daar opnieuw inloggen in je msn/hotmail zogezegd. Het enige wat je bereikt is dat een buitenstaander nu je e-mail adres heeft met bijbehorend wachtwoord. Zodoende worden soortgelijke mails naar heel het adresboek van diegene verzonden zonder dat je er iets van merkt (staan zelfs niet bij je verzonden items volgens mij. Dus ik mail dan altijd naar diegene terug: niet ingaan op zulke mails en zsm je wachtwoord wijzigen anders blijf ik zulke mails krijgen.
Plaats reactie