Kliksafe

ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Kliksafe

Bericht door ejvl »

huisman schreef:
Bert Mulder schreef:
huisman schreef:Even on-topic..wij hebben toch allemaal wel kliksafe als provider? ...zo niet keert op uw schreden terug en steun kliksafe.
Nooit gehad, en ziet er ook niet naar uit dat ik het ooit zal hebben...

:yahoo

Heb je bij jullie zoiets als kliksafe?
De Kliksafe filterbox kan overal gebruikt worden, ook in Canada :tilt
jannica_sum
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jan 2013, 20:00

Re: Kliksafe

Bericht door jannica_sum »

Luther schreef:
jannica_sum schreef:En daarna doet er nog iemand een duit in het zakje (ik hoef geen namen te noemen) vanwege zijn leraarschap en blijft hij net zo lang draaien tot hij gelijk heeft.
Daar wordt hij dan ook maandelijks voor betaald...:)
k heb genoeg van deze 'discussie' en kap ermee, de groeten.
Volgens de statistieken hoor je bij de 12,7% van de RF-accounts die zich slechts één keer laten zien in één discussie en daarna weer vertrekken.
Ik zie dat jij hoort bij de 87,3% die ergens de tijd vandaan haalt om in ruim 4 jaar tijd 8678 berichten te plaatsen, dat zijn er 2169 per jaar en 7 per dag (min 52 zondagen). Respect. Dat ben ik inderdaad niet van plan.
WimA
Berichten: 2028
Lid geworden op: 17 mei 2012, 20:15

Re: Kliksafe

Bericht door WimA »

jannica_sum schreef:
Luther schreef:
jannica_sum schreef:En daarna doet er nog iemand een duit in het zakje (ik hoef geen namen te noemen) vanwege zijn leraarschap en blijft hij net zo lang draaien tot hij gelijk heeft.
Daar wordt hij dan ook maandelijks voor betaald...:)
k heb genoeg van deze 'discussie' en kap ermee, de groeten.
Volgens de statistieken hoor je bij de 12,7% van de RF-accounts die zich slechts één keer laten zien in één discussie en daarna weer vertrekken.
Ik zie dat jij hoort bij de 87,3% die ergens de tijd vandaan haalt om in ruim 4 jaar tijd 8678 berichten te plaatsen, dat zijn er 2169 per jaar en 7 per dag (min 52 zondagen). Respect. Dat ben ik inderdaad niet van plan.
En dan worden nog ettelijke sabticals niet verdisconteerd in de gemiddelden per tijdvak en andere nick names worden helemaal niet meegenomen in de tellingen.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Kliksafe

Bericht door Mister »

Ondertussen kan dit topic wel dicht, hier is even genoeg over gezegd. :lock
Gesloten