Vraag (pc en internet)

Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Een vraag:

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef:@ejvl
Ik begrijp het. Hier hebben ze de neiging alleen foto's en filmpjes te maken. Ipv actief met iets anders, laat staan een boek lezen, bezig te zijn. Ik wil de gewoonte er even uit hebben om gelijk die telefoon beet te pakken. Vandaar.

Ik zie nu ook wat er niet lukt. Onze jongste. Als ik op de app van Esset van mijn telefoon klik maakt hij geen verbinding met de Wiko van haar. Dan blijf je maar zo'n draaiend circeltje zien. En bij de oudste werkt het wel. Vandaar dus dat de jongste er gewoon op kan. Hoe dat opgelost moet worden geen idee. Heb een vraag bij support esset neergelegd.

Sowieso ook heel gek. Sinds we terug zijn van vakantie maakt mijn mobiel en van mijn man geen verbinding met Wifi in de app van youtube of heel traag ( wel in de browser) waardoor video van muziek niet geladen wordt. Andere apps werken wel gewoon via Wifi. Via mobiel netwerken geen probleem. Misschien dat e.a. met elkaar te maken heeft? ( app all geupdated, alle updates systeem uitgevoerd, wifi opnieuw ingesteld, maar geen resultaat)


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
App opnieuw installeren?
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Een vraag:

Bericht door Lilian1975 »

Zeeuw schreef:
Lilian1975 schreef:@ejvl
Ik begrijp het. Hier hebben ze de neiging alleen foto's en filmpjes te maken. Ipv actief met iets anders, laat staan een boek lezen, bezig te zijn. Ik wil de gewoonte er even uit hebben om gelijk die telefoon beet te pakken. Vandaar.

Ik zie nu ook wat er niet lukt. Onze jongste. Als ik op de app van Esset van mijn telefoon klik maakt hij geen verbinding met de Wiko van haar. Dan blijf je maar zo'n draaiend circeltje zien. En bij de oudste werkt het wel. Vandaar dus dat de jongste er gewoon op kan. Hoe dat opgelost moet worden geen idee. Heb een vraag bij support esset neergelegd.

Sowieso ook heel gek. Sinds we terug zijn van vakantie maakt mijn mobiel en van mijn man geen verbinding met Wifi in de app van youtube of heel traag ( wel in de browser) waardoor video van muziek niet geladen wordt. Andere apps werken wel gewoon via Wifi. Via mobiel netwerken geen probleem. Misschien dat e.a. met elkaar te maken heeft? ( app all geupdated, alle updates systeem uitgevoerd, wifi opnieuw ingesteld, maar geen resultaat)


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
App opnieuw installeren?


Ook al gedaan.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Een vraag:

Bericht door Lilian1975 »

@Ejvl
Inmiddels contact gehad met de helpdesk van Eset. Maar ook zij kunnen niet helpen om de parentcontrol te laten werken op alle mobieltjes. Van alles geprobeerd, alle stappen doorgelopen. Maar op de een of andere manier matcht het niet met de mobiel van onze jongste. Dus gaven zij ook het advies op om een andere app te proberen.
(Wikko Lenny 3)
Nu heb ik hier een gratis app. Maar daar kan ik geen maximum schermtijd doen.
En vraag ik mij af of hij ook werkt op andermans wifi of 4 g


Wie gebruikt er een andere app dan die van Eset. Werkt ook op 4g en kan je behalve tijden ook een schermtijd instellen. En kan je apps afsluiten, afzonderlijk. Werkend op een Android toestel...
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Een vraag:

Bericht door Nasrani »

Lilian1975 schreef:@Ejvl
Inmiddels contact gehad met de helpdesk van Eset. Maar ook zij kunnen niet helpen om de parentcontrol te laten werken op alle mobieltjes. Van alles geprobeerd, alle stappen doorgelopen. Maar op de een of andere manier matcht het niet met de mobiel van onze jongste. Dus gaven zij ook het advies op om een andere app te proberen.
(Wikko Lenny 3)
Nu heb ik hier een gratis app. Maar daar kan ik geen maximum schermtijd doen.
En vraag ik mij af of hij ook werkt op andermans wifi of 4 g


Wie gebruikt er een andere app dan die van Eset. Werkt ook op 4g en kan je behalve tijden ook een schermtijd instellen. En kan je apps afsluiten, afzonderlijk. Werkend op een Android toestel...
Heb je wat aan deze site: https://www.gratissoftware.nu/gratis-ou ... ftware.php?
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Online
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Een vraag:

Bericht door Ad Anker »

Lilian1975 schreef:.

Sowieso ook heel gek. Sinds we terug zijn van vakantie maakt mijn mobiel en van mijn man geen verbinding met Wifi in de app van youtube of heel traag ( wel in de browser) waardoor video van muziek niet geladen wordt. Andere apps werken wel gewoon via Wifi. Via mobiel netwerken geen probleem. Misschien dat e.a. met elkaar te maken heeft? ( app all geupdated, alle updates systeem uitgevoerd, wifi opnieuw ingesteld, maar geen resultaat)


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Wij hebben dat ook. Kliksafe?
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Een vraag:

Bericht door Lilian1975 »

@Ad Anker
Ja we hebben een kliksafe filter. Maar het gekke is dat hij (de app van Eset) op de samsung wel werkt.

Als je bedoelt dat youtube niet meer werkt. Daar heb ik kliksafe om gebeld. Dat is een probleem waaraan gewerkt wordt, maar 1,2,3 nuet lukt. Het enige dat helpt om het filter op de minst syrenge stand te zetten. Dan filtert hij nog wel, zeggen ze. Maar wordt youtube niet tegen gehouden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Lilian1975 op 28 aug 2019, 14:41, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Een vraag:

Bericht door Lilian1975 »

@ Nasrani
Bedankt. Ga me er weer eens in verdiepen. .
Maar stiekum had ik een beetje gehoopt dat er iemand kwam met deze app werkt wel op wifi en 3of 4 g.
Eigenlijk baal ik gewoon van die hele zoektocht. Heb wel betere dingen te doen. We hebben klikmobi van kliksafe ook geprobeerd. Maar dat werkte alleen op de Wifi. Dus konden ze nog makkelijk omzeilen. En daar moest je nog voor betalen ook...

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Een vraag:

Bericht door Nasrani »

Lilian1975 schreef:@ Nasrani
Bedankt. Ga me er weer eens in verdiepen. Afbeelding.
Maar stiekum had ik een beetje gehoopt dat er iemand kwam met deze app werkt wel op wifi en 3of 4 g.
Eigenlijk baal ik gewoon van die hele zoektocht. Heb wel betere dingen te doen. We hebben klikmobi van kliksafe ook geprobeerd. Maar dat werkte alleen op de Wifi. Dus konden ze nog makkelijk omzeilen. En daar moest je nog voor betalen ook...

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Snap ik. Ik moet me er ook in gaan verdiepen. Maar helaas kan ik je nu nog niets vertellen. Nu kunnen we hier in huis alles nog bijhouden en het centraal doen. Wel goed om me hier op tijd in te verdiepen. Ik ben wel bezig geweest met filternet maar dat vond ik nog niet optimaal. Ik heb geen idee of het op mobiel netwerk wel werkt. Ik zal het eens testen.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
ejvl
Berichten: 5738
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Een vraag:

Bericht door ejvl »

Lilian1975 schreef:@ Nasrani
Bedankt. Ga me er weer eens in verdiepen. Afbeelding.
Maar stiekum had ik een beetje gehoopt dat er iemand kwam met deze app werkt wel op wifi en 3of 4 g.
Eigenlijk baal ik gewoon van die hele zoektocht. Heb wel betere dingen te doen. We hebben klikmobi van kliksafe ook geprobeerd. Maar dat werkte alleen op de Wifi. Dus konden ze nog makkelijk omzeilen. En daar moest je nog voor betalen ook...

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Heb je @ambtenaar al een PB gestuurd?
FamiGuard schijnt ook goed te zijn maar geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Een vraag:

Bericht door Lilian1975 »

ejvl schreef:
Lilian1975 schreef:@ Nasrani
Bedankt. Ga me er weer eens in verdiepen. Afbeelding.
Maar stiekum had ik een beetje gehoopt dat er iemand kwam met deze app werkt wel op wifi en 3of 4 g.
Eigenlijk baal ik gewoon van die hele zoektocht. Heb wel betere dingen te doen. We hebben klikmobi van kliksafe ook geprobeerd. Maar dat werkte alleen op de Wifi. Dus konden ze nog makkelijk omzeilen. En daar moest je nog voor betalen ook...

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Heb je @ambtenaar al een PB gestuurd?
FamiGuard schijnt ook goed te zijn maar geen ervaring mee.
o ja dat kon ook nog. Ik heb wel de app mmguardian gevonden. Die werkt wel op haar telefoon. Maar kan geen aparte schermtijd aanklikken. Ik zal ambtenaar een Pb sturen.
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: Een vraag:

Bericht door Boertje »

Ik heb een router van synology. Daarbij is een filter op routerniveau. Je kunt dan per apparaat instellen wat wel en niet mag. Van categorieën blokkeren tot het instellen tijdschema's. Dit kan via de pc of een handige app. Het is bovendien een zeer snelle router. Wel is het zo dat daarmee alleen je eigen netwerk (bedraad en wifi) ingesteld wordt. Een andere optie is open dns instellen op je router. Kliksafe voldoet voor mij niet, hun internetsnelheden zijn niet meer van deze tijd.

https://www.schoonepc.nl/tools/websites ... endns.html
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Een vraag:

Bericht door -DIA- »

Zijn er die met Gouda verbonden zijn? Hier heb ik steeds onderbrekingen. Ligt dat aan mijn pc?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Een vraag:

Bericht door -DIA- »

-DIA- schreef:Zijn er die met Gouda verbonden zijn? Hier heb ik steeds onderbrekingen. Ligt dat aan mijn pc?
Al opgelost. Explorer doet het niet, Chrome doet het wel.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16747
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Een vraag:

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:
-DIA- schreef:Zijn er die met Gouda verbonden zijn? Hier heb ik steeds onderbrekingen. Ligt dat aan mijn pc?
Al opgelost. Explorer doet het niet, Chrome doet het wel.
Ik heb het je al vaker gezegd: vergeet die IE toch. Ja, ik weet het, je bent gehecht aan je bookmarks.
~~Soli Deo Gloria~~
Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Bertiel »

Internet explorer is maar net goed om Chrome te downloaden
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Plaats reactie