Vraag (pc en internet)

Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12008
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Een vraag:

Bericht door Herman »

Wij zoeken een kinderpiano / keyboard zonder allerlei bijgeluiden. Dus zonder van die knoppen waarmee je de drums en begeleiding mee kan aan- en uitzetten.

Bestaat dat? Iemand ervaring met zo'n zoektocht?
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16748
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Een vraag:

Bericht door Hendrikus »

Herman schreef:Wij zoeken een kinderpiano / keyboard zonder allerlei bijgeluiden. Dus zonder van die knoppen waarmee je de drums en begeleiding mee kan aan- en uitzetten.

Bestaat dat? Iemand ervaring met zo'n zoektocht?
Viscount Cantorum is het keyboard voor mensen die geen drums willen. In wezen is dat meer een orgel op keyboardformaat, maar wel met (soort van) pianogeluiden erin. Niet heel goedkoop.
In de goedkopere prijsklasse keyboards zul je altijd ook ritme vinden.
Duurdere digitale piano's hebben vaak geen ritme, wel een goed geluid (voor digitaal dan, er gaat niets boven echt). Kwaliteit heeft z'n prijs.
~~Soli Deo Gloria~~
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Jantje »

Weet iemand welk probleem er is met http://www.dominees.nl/beroepen.php? Ik kan de website niet bezoeken.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Een vraag:

Bericht door Piet Puk »

Jantje schreef:Weet iemand welk probleem er is met http://www.dominees.nl/beroepen.php? Ik kan de website niet bezoeken.
Ik wel....
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Een vraag:

Bericht door Bezorgd »

Jantje schreef:Weet iemand welk probleem er is met http://www.dominees.nl/beroepen.php? Ik kan de website niet bezoeken.
Ik hoorde dat er een teller is ingebouwd.
Mensen die te vaak op de site komen worden op deze wijze tegen zichzelf in bescherming genomen.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Dodo »

Bezorgd schreef:
Jantje schreef:Weet iemand welk probleem er is met http://www.dominees.nl/beroepen.php? Ik kan de website niet bezoeken.
Ik hoorde dat er een teller is ingebouwd.
Mensen die te vaak op de site komen worden op deze wijze tegen zichzelf in bescherming genomen.
:haha
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Jantje »

:yahoo :gni ::lol :mdr
Geniaal.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6503
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

Voor de deskundigen onder ons:
Mijn laptop deed het niet meer omdat de batterij leeg was, hoewel hij op netstroom was aangesloten.
Meneer in de computerwinkel denkt dat het aan de batterij ligt, en adviseert nieuwe batterij. Overigens bleek de verbinding tussen de snoeren van de voeding en de computer een beetje los te zijn, stekkertje niet genoeg aangeduwd. Wat hij uiteraard ter plekke oploste.
Ik zeg: ik kan ook gewoon netstroom gebruiken, dus hoef evt. geen nieuwe batterij. Maar, als ik hem aansluit op netstroom, doet laptop het toch niet. Hoe kan dat?
Meneer in de computerwinkel adviseert batterij eruit te halen om te kijken of het dan lukt. En geeft als optie een nieuwe voeding mee, voor als het dan nog niet lukt.
Kom ik thuis, sluit ik mijn laptop aan, begint hij ineens op te laden of er niets aan de hand is, met de oude voeding!
Kan het zijn dat er iets mis ging doordat het stekkertje tussen de twee draden van de voeding een tijdlang te 'los' heeft gezeten?
haaf
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 jul 2006, 21:53

Re: Een vraag:

Bericht door haaf »

Posthoorn schreef:Voor de deskundigen onder ons:
Mijn laptop deed het niet meer omdat de batterij leeg was, hoewel hij op netstroom was aangesloten.
Meneer in de computerwinkel denkt dat het aan de batterij ligt, en adviseert nieuwe batterij. Overigens bleek de verbinding tussen de snoeren van de voeding en de computer een beetje los te zijn, stekkertje niet genoeg aangeduwd. Wat hij uiteraard ter plekke oploste.
Ik zeg: ik kan ook gewoon netstroom gebruiken, dus hoef evt. geen nieuwe batterij. Maar, als ik hem aansluit op netstroom, doet laptop het toch niet. Hoe kan dat?
Meneer in de computerwinkel adviseert batterij eruit te halen om te kijken of het dan lukt. En geeft als optie een nieuwe voeding mee, voor als het dan nog niet lukt.
Kom ik thuis, sluit ik mijn laptop aan, begint hij ineens op te laden of er niets aan de hand is, met de oude voeding!
Kan het zijn dat er iets mis ging doordat het stekkertje tussen de twee draden van de voeding een tijdlang te 'los' heeft gezeten?
Komt wel eens vaker voor. Wat dan meestal helpt is adapter loshalen. Accu er uit. Aan/uit knop indrukken. Daarna alles er weer in en weer aanzetten.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6503
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

Kan het te maken hebben met de leeftijd van de laptop? ;)
Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Een vraag:

Bericht door Mannetje »

Ja.

Mijn tip zou voor een volgende keer inderdaad zijn om de laptop van de voeding los te maken, accu los te maken, even wachten en alles weer vast.
-
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6503
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

Mannetje schreef:Ja.

Mijn tip zou voor een volgende keer inderdaad zijn om de laptop van de voeding los te maken, accu los te maken, even wachten en alles weer vast.
Ik mocht de nieuwe voeding overigens weer terugbrengen naar de winkel als ik die niet nodig had. :super
ejvl
Berichten: 5739
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Een vraag:

Bericht door ejvl »

Zou ook de aansluiting op je laptop kunnen zijn. Deze zit met een snoertje en stekkertje op het moederbord, de binnenkant, van de laptop. Ik had laatst precies hetzelfde.
Laptop losgeschroefd, stekkertje en snoertje vervangen en werkte weer.

Maar hopelijk is dat het probleem niet in jouw geval en blijft hij nu doorwerken.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Dodo »

Ik zie de laatste tijd wat meldingen op facebook van iemand die een kabeltje met nota kreeg via de post, zonder iets besteld te hebben. Dat zou werk van criminelen zijn, als je dat kabeltje gebruikt of als je de qr-code op de nota gebruikt, worden je gegevens afgetapt.
Vandaag een pakketje ontvangen van Bigdiscounter.
Er zat een Premium USB cable in met een rekening van €13,90.
Ik heb niets besteld, dus hun gegoogeld.
Het gaat om een oplichting.
Wanneer men de QR code scant of het kabeltje gebruikt, men gegevens van je kunnen binnenhalen.
.....Mocht je dit hebben ontvangen, niets mee doen, en aangifte doen bij de politie en meldpunt via internet !!!
Ik kan het niet vinden als hoax-melding, maar dit is toch onzin?
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Dodo »

Ik ben er al achter. Het is de bedoeling dat mensen de rekening betalen.
https://meldnu.nl/meldingen/2456-fraude ... an%20doorn
Plaats reactie