Computerprobleempjes

Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Marnix »

Hm, router al wel even herstart? (stroom er af en er weer op?) Lost vaak problemen op.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Da Capo
Berichten: 444
Lid geworden op: 05 okt 2006, 09:56

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Da Capo »

Kislev schreef:Ik kom met de laptop niet op mn draadloze internet van Solcon. Laptop: Windows XP

Via site van Solcon mac-adres toegevoegd. Doet het niet. Ook niet als ik beveiliging eraf haal en iedereen van mn wifi gebruik kan maken.

Laptop zegt verbinding te hebben maar als ik interneticoon dubbelklik krijg ik na lang nadenken 'de webpagina kan niet worden weergegeven'.

Wat kan dit zijn?
Misschien firewall probleem van XP zelf?
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Re: Computerprobleempjes

Bericht door JALP »

Kan iemand mij misschien helpen...??

Ik heb een groot aantal pictogrammen op mijn bureaublad staan. Nu staan deze sinds vandaag allemaal heel dicht op elkaar geplakt.

Met opnieuw sorteren, uitlijnen etc. krijg ik ze niet goed...

Weet iemand welke instelling ik daarvoor moet wijzigen?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23853
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Computerprobleempjes

Bericht door refo »

Windows 7 ?
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Re: Computerprobleempjes

Bericht door JALP »

refo schreef:Windows 7 ?
Vista
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17362
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Computerprobleempjes

Bericht door huisman »

JALP schreef:
refo schreef:Windows 7 ?
Vista
Overgaan naar windows 7
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23853
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Computerprobleempjes

Bericht door refo »

Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad, kies in het snelmenu de menuoptie Aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

Daar ergens moet het te vinden zijn.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Re: Computerprobleempjes

Bericht door JALP »

refo schreef:Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad, kies in het snelmenu de menuoptie Aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

Daar ergens moet het te vinden zijn.

Heb ik al gezocht maar kan t niet vinden...
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23853
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Computerprobleempjes

Bericht door refo »

Klik met de rechter muisknop op het bureaublad en kies voor Eigenschappen. Open het tabblad Vormgeving en klik op de knop Geavanceerd. In het keuzemenu onder Item, vindt je de optie Ruimte tussen pictogrammen (zowel horizontaal als verticaal). Het getal onder Grootte is de afstand uitgedrukt in pixels.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Marnix »

Overigens is het sowieso goed om het aantal pictogrammen op het bureaublad te verkleinen, dat moet bij het opstarten enzo allemaal worden ingeladen en zorgt voor vertraging. Beste is om een paar mapjes met categorieen aan te maken en de meeste zaken als documenten, foto's etc in onder te brengen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie