Wat is de mooiste website?

Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

limosa schreef:Het is toch niet moeilijk om op zateravond te bedenken waar je 's zondags naar de kerk wil gaan? Dat dan in het geval je wil shoppen. Het lidmaatschap en bezoek van één gemeente heeft veruit de voorkeur volgens mij.
Het lidmaatschap wel,

het bezoek niet. Ik vind het juist erg boeiend om ook in andere kerken vrienden van de Bruidegom te ontmoeten.....
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Miscanthus schreef:
limosa schreef:Het is toch niet moeilijk om op zateravond te bedenken waar je 's zondags naar de kerk wil gaan? Dat dan in het geval je wil shoppen. Het lidmaatschap en bezoek van één gemeente heeft veruit de voorkeur volgens mij.
Het lidmaatschap wel,

het bezoek niet. Ik vind het juist erg boeiend om ook in andere kerken vrienden van de Bruidegom te ontmoeten.....
Als jij het zo boeiend vindt om vrienden van De Bruidegom te ontmoeten... vergeet je dan niet dat het als het goed is gaat om De Bruidegom en niet Zijn vrienden?
Ik geloof persoonlijk ook dat het wenselijker is om lid te zijn van een gemeente en die ook (uitzonderingen daar gelaten) te bezoeken.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

olfie schreef:[Als jij het zo boeiend vindt om vrienden van De Bruidegom te ontmoeten... vergeet je dan niet dat het als het goed is gaat om De Bruidegom en niet Zijn vrienden?
Efe 3:18 Opdat gij ten volle kondet begrijpen met al de heiligen, welke de breedte, en lengte, en diepte, en hoogte zij, en bekennen de liefde van Christus....
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik shop helemaal niet. Ik ga trouw steeds naar de zelfde gemeente. Alleen is het soms niet mogelijk omdat de ouders kerkdiensten bezoeken op tijdstippen waardoor ze het niet leuk vinden dat we dan naar die gemeente gaan, omdat dan koffietijd en maaltijden op verschillende momenten genuttigt worden.
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Bericht door rekcor »

Goed, de mooiste website is dus http://www.wapenveldonline.nl
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

rekcor schreef:Goed, de mooiste website is dus http://www.wapenveldonline.nl
Nou!!! Inderdaad! Schitterend ontwerp! Prachtige animaties!
Special effects!
Ergo conclusio hier heeft een topwebsitebouwer zich uitgeleefd!!!
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Bericht door rekcor »

Prachtige animaties! Special effects!
Een mooie website heeft dat helemaal niet nodig Breekijzertje. Sterker nog, animaties en special effects kan iedere nitwit met Frontpage op zijn computer maken. :wink:
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Breekijzertje schreef:
rekcor schreef:Goed, de mooiste website is dus http://www.wapenveldonline.nl
Nou!!! Inderdaad! Schitterend ontwerp! Prachtige animaties!
Special effects!
Ergo conclusio hier heeft een topwebsitebouwer zich uitgeleefd!!!
Persoonlijk vindt ik het ook geen echt mooie website. Ook niet super-lelijk ofzo, maar de content had, op mooiere wijze gepresenteerd, beter tot zn recht gekomen...
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Miscanthus schreef:
olfie schreef:[Als jij het zo boeiend vindt om vrienden van De Bruidegom te ontmoeten... vergeet je dan niet dat het als het goed is gaat om De Bruidegom en niet Zijn vrienden?
Efe 3:18 Opdat gij ten volle kondet begrijpen met al de heiligen, welke de breedte, en lengte, en diepte, en hoogte zij, en bekennen de liefde van Christus....
En hoe breng jij dat in verbandt met het bezoeken van allerlei verschillende gemeenten? Er staat nergens een oproep tot het bezoeken van verschillende gemeenten, dat maak jij er zelf van.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Er staat wel een oproep dat zij allen één zijn.

Verschillende gemeenten horen er alleen te zijn op geografische en logistieke redenen.
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Unionist schreef:Er staat wel een oproep dat zij allen één zijn.

Verschillende gemeenten horen er alleen te zijn op geografische en logistieke redenen.
Inderdaad, helaas is dat niet zo, maar dat is geen enkele reden tot het bezoeken van allerlei kerken. Het lijkt mij toch wel goed dat een ieder zich houdt bij zijn eigen gemeente, en zich ook inzet voor die gemeente.
Het zou een aardige rommel worden als er inderdaad een oproep zou staan dat iedereen maar van kerk naar kerk moet gaan.

Ik denk eerder dat dit een duidelijk staaltje van uit zijn verband trekken of misinterpretatie is.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Blijf bij het onderwerp mensen!
limosa

Bericht door limosa »

rekcor schreef:Een mooie website heeft dat helemaal niet nodig Breekijzertje. Sterker nog, animaties en special effects kan iedere nitwit met Frontpage op zijn computer maken. :wink:
niet overdrijven, ik zie je deze website nog niet even in Frontpage maken . . .

die site is overigens gemaakt door www.eye4u.com, die zijn erg goed in dat soort animaties
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Ligt het aan mij of vindt ik hier alleen nou niets bijzonders aan?
Een niet echt bijzonder getalenteerde of gemotiveerde flash designer is wat aan het hobbien geslagen.

Ik vindt ik de inhoud ook niet echt passen bij een 'refo' forum.
Ik klik even op MTV tabloid Campaign 2.. en dan kom ik al van alles tegen waarvan ik zeg.. hmmzz.. uberhaupt kan ik me niet vinden in het bestaan van MTV maar dat is even een off-topic opmerking.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Plaats reactie