Wat is de mooiste website?

Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Als we toch websites van buiten de refo-wereld gaan nomineren: De website van het vaticaan (http://www.vatican.va/phome_en.htm) vindt ik ook best mooi
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

memento schreef:Als we toch websites van buiten de refo-wereld gaan nomineren: De website van het vaticaan (http://www.vatican.va/phome_en.htm) vindt ik ook best mooi
Klopt, zou Ben Edictus dat zelf maken in zijn avonduren?
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

memento schreef:Als we toch websites van buiten de refo-wereld gaan nomineren: De website van het vaticaan (http://www.vatican.va/phome_en.htm) vindt ik ook best mooi
Die is inderdaad erg mooi!

Op de website van Trinity Church, Wall Street, New York (vlak bij Ground Zero!) vind je veel informatie over deze historische kerk, maar kunnen ook allerlei diensten en concerten als webcasts worden bekeken. Daar vind je o.a. de Messiah van Händel en nog meer moois.
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

op deze website vind je veel mooie movies en e-cards.

Klik er één aan en ga er eens rustig voor zitten. (helemaal onderaan : Believe, vind ik erg mooi)
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

oh, tis wel off-toppic, mijn vorige posting zie ik,
het gaat vooral om het ontwerp en niet zozeer om de inhoud.

die van het vaticaan is idd bijzonder mooi.

heel eenvoudig, maar daardoor toch duidelijk vind ik deze : tijd met Jezus
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

memento schreef:
Marnix schreef:
Tiberius schreef:
Unionist schreef: en dat íe op zondag dicht zit.
Je gaat me toch niet vertellen, dat derokendevlaswiek.nl op zondag open is?Afbeelding
Haha Jezus preekte op zondag ook tegen de dwaalleer van de farizeeers en schriftgeleerden dus hij zal hem wel open houden op zondag denk ik.
Van de website: Het is niet toegestaan op Zondag gebruik van deze website te maken.

Dhr. Burggraaf is zo te zien niet technisch genoeg om ervoor te zorgen dat de website zondags niet toegankelijk is. En blijkbaar te schraperig om iemand te betalen om dat te regelen...
haha lol! sorry, beetje off-topic maar mijn cynische lach kan ik even niet onder stoelen of banken komen. Ik beeld me in dat ik op zondag op die site kom en dan lees dat het niet toegestaan is er op die dag gebruik van te maken.... ehm... wie verbiedt me dat dan? Ongelofelijk :) Ik krijg bijna de neiging om komende zondag nog es ff op de site te gaan rondneuzen :D
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Marnix schreef: Ik krijg bijna de neiging om komende zondag nog es ff op de site te gaan rondneuzen :D
Moet je wel even het gastenboek tekenen natuurlijk :mrgreen:
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Het zijn juist de meest "zondagsvriendelijke" sites die je niet bezoeken mag. Dat is het bizarre.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Unionist schreef:Het zijn juist de meest "zondagsvriendelijke" sites die je niet bezoeken mag. Dat is het bizarre.
Ik heb bewust Refomarkt gesloten op zondag, omdat de zondag niet een dag van handelen is. Bovendien kijken we elke dag op Refomarkt of er ook verkeerde advertenties op staan. Dat kunnen we op zondag niet doen, omdat we ons dan bewust richten op kerkgang en familie. Als laatste wil ik op zondag geen geld verdienen en dat zou gebeuren indien Refomarkt open zou zijn.

Bijv. van Refoforum snap ik het niet. Ik zie geen banners of andere reclameuitingen. Je kunt hier (Behalve prikbord misschien) niets kopen of verkopen.

Refdag.nl zou van mij op zondag open mogen zijn, maar dan de reclame uitgeschakeld.
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Kaw schreef:Refdag.nl zou van mij op zondag open mogen zijn, maar dan de reclame uitgeschakeld.
Ehmm... en wie gaat het nieuws dan verzamelen en publiceren :roll:

Ik neem aan dat je het ook niet eens bent met het werken op zondag?
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

olfie schreef:
Kaw schreef:Refdag.nl zou van mij op zondag open mogen zijn, maar dan de reclame uitgeschakeld.
Ehmm... en wie gaat het nieuws dan verzamelen en publiceren :roll:

Ik neem aan dat je het ook niet eens bent met het werken op zondag?
Doen ze dat dan op zondag? Die computer van hun draait gewoon door. Dat doet hij nu ook.
Maar als ik op refdag ff wil kijken of de HHK wel op de beoogde tijd kerkt, dan kom ik op de site waar staat dat hij gesloten is...
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Oke als je het zo stelt dan heb je gelijk, zolang ze verder zelf niets doen, en de reclame uitschakelen (hoe haalbaar is dat op technisch niveau?) dan zou het inderdaad geen punt zijn om gewoon online te zijn op zondag.
Zoals je zegt ze schakelen de server heus niet uit op zondag.

Al kan ik natuurlijk wel de vraag stellen, wat is jouw voorbereiding op de zondag als je op zondag nog moet kijken wat de kerktijden zijn?
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

olfie schreef:Al kan ik natuurlijk wel de vraag stellen, wat is jouw voorbereiding op de zondag als je op zondag nog moet kijken wat de kerktijden zijn?
Zo kort op Refoforum en nu al zulke moeilijke vragen... :o :mrgreen:

Nee, serieus. Ik ben slecht in organisatie van zulke dingen. Vaak weet ik pas zaterdagavond laat waar ik zondag ga zijn. En wanneer bijv. mijn ouders thuis blijven, dan grijpen we de kans aan om de HHK te bezoeken. Ik weet niet van te voren of mijn ouders/rest van gezin thuis blijft. Ik weet het niet... Het komt gewoon voor dat ik op zondag moet kijken naar kerktijden.
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Kaw schreef:
olfie schreef:Al kan ik natuurlijk wel de vraag stellen, wat is jouw voorbereiding op de zondag als je op zondag nog moet kijken wat de kerktijden zijn?
Zo kort op Refoforum en nu al zulke moeilijke vragen... :o :mrgreen:

Nee, serieus. Ik ben slecht in organisatie van zulke dingen. Vaak weet ik pas zaterdagavond laat waar ik zondag ga zijn. En wanneer bijv. mijn ouders thuis blijven, dan grijpen we de kans aan om de HHK te bezoeken. Ik weet niet van te voren of mijn ouders/rest van gezin thuis blijft. Ik weet het niet... Het komt gewoon voor dat ik op zondag moet kijken naar kerktijden.
Tja, éen mogelijkheid is d website eerder op de week te bezoeken en op te slaan of later in je map temp internetfiles terug te bladeren...
Meer ik ben het met je eens dat die kerkdiensten gewoon 7 dgn p/w te lezen zouden moeten zijn.
Beter shoppers dan thuisluisteraars :)
limosa

Bericht door limosa »

Het is toch niet moeilijk om op zateravond te bedenken waar je 's zondags naar de kerk wil gaan? Dat dan in het geval je wil shoppen. Het lidmaatschap en bezoek van één gemeente heeft veruit de voorkeur volgens mij.
Plaats reactie